راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای کاور مبل
دکوراسیون

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای کاور مبل

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید مبلمان باید به آن توجه کرد، انتخاب رنگ برای کاور مبل است. بهتر است برای روکش مبلمان خود رنگی را انتخاب کنید که با طیف گسترده ای از وسایل، هماهنگی داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون دارد و یک هارمونی زیبا در محیط زندگی یا کار شما ایجاد می کند. در ادامه این مقاله کارشناسان با تجربه ما در آداک پریمیوم شما را در انتخاب بهترین رنگ برای روکش مبلمان راهنمایی می کنند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارچه مبلی به فروشگاه آداک پریمیوم مراجعه کنید

 

رنگ برای کاور مبل

مبلمان سفید با کوسن های رنگی

پرفروش ترین محصولات

نکات مهم در مورد انتخاب بهترین رنگ برای کاور مبل

دکوراسیون فضای داخلی منزل یا محل کار یکی از مواردی است که در انتخاب رنگ برای کاور مبل باید به آن توجه ویژه کرد. هارمونی و هماهنگی محیط، حس خیلی خوبی به ما می دهد و همچنین موجب زیباتر شدن محیط می شود. در ادامه، موارد مهم در انتخاب رنگ روکش مبلمان را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • در نظر گرفتن رنگ دیوار برای انتخاب رنگ کاور مبل: رنگ دیوار یکی از موارد موثر برای انتخاب رنگ برای کاور مبل است. بهتر است تا حد امکان رنگ دیوار با رنگ مبلمان راحتی هماهنگی داشته باشد. البته در این مورد باید به میزان نور خانه هم توجه داشته باشید و رنگی انتخاب نکنید که فضا تیره شود. در صورت تمایل می توانید رنگ مبلمان استیل یا راحتی خود را از میان رنگ هایی که خنثی هستند انتخاب کنید.
  • در نظر گرفتن متراژ و فضای محیط برای انتخاب رنگ کاور مبل: متراژ خانه شما نقش مهمی در انتخاب رنگ برای کاور مبل دارد. در صورتی که فضای خانه شما بزرگ است، می توانید هم از پارچه های طرح دار و هم از پارچه های ساده برای روکش مبلمان استفاده کنید. ولی اگر فضای شما کوچک است بهتر است رنگ کاور مبلمان شما تک رنگ یا ساده باشد؛ چون رنگ های شلوغ فضا را کوچک تر نشان می دهد.
  • در نظر گرفتن رنگ فرش و کفپوش برای انتخاب رنگ کاور مبل: در صورتی که در کف خانه شما پارکت یا لمینت چوبی به کار رفته است، بهتر است رنگی متناسب با رنگ آنها برای مبلمان خود انتخاب کنید. روکش هایی که تم کرم و قهوه ایی دارند، بهترین رنگ برای روکش  مبل این محیط ها هستند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ روکش مبل نباید دقیقاً رنگ کفپوش یا فرش باشد و بهتر است تناژی از آن را داشته باشد. به عنوان مثال یکی از رنگ های مناسب برای کاور مبل برای خانه ای که کفپوش چوبی دارد، رنگ بژ است.
رنگ برای کاور مبل

مبل طوسی با کوسن خردلی

سئوالات متداول در مورد بهترین رنگ برای کاور مبل

  1. پرطرفدارترین طیف رنگ برای روکش مبلمان چه رنگی است؟

طیف رنگ های خنثی مثل رنگ خاکستری یکی از انواع پرطرفدار رنگ برای روکش مبل است.

  1. طیف روشن برای چه محیط هایی مناسب است؟

رنگ های روشن برای افرادی که به محیط های شاد و پرنور علاقه دارند، یکی از بهترین رنگ ها برای کاور مبل است.

جمع بندی

یکی دیگر از بهترین رنگ ها برای روکش مبلمان، رنگ های طبیعی مثل سبز کمرنگ و آبی آسمانی هستند. این رنگ ها هارمونی خوبی با بیشتر رنگ های طبیعی دارند.

برای خرید انواع مبل و پارچه مبلی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهترین رنگ برای کاور مبل با کارشناسان ما در آداک پریمیوم در تماس باشید.

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 112

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *