خرید پارچه مبلی از دیجی کالا یا آداک؟
دکوراسیون

پارچه مبلی از دیجی کالا بخریم یا آداک پریمیوم؟

خرید پارچه مبلی از دیجی کالا یا آداک؟ امروزه به نظر می رسد که با حضور بازارهای مجازی و فروشگاه های آنلاین، خرید انواع محصولات با سرعت بالا و به آسانی انجام می شود. اما یکی از چالش هایی که در این زمینه وجود دارد، انتخاب فروشگاه است. همانطور که می دانید، در عصر حاضر فروشگاه های اینترنتی زیادی تاسیس شده اند که کالاهای گوناگون را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در این میان، برخی از آن ها نسبت به عرضه کالاهای مختلف اقدام کرده اند و برخی دیگر به صورت تخصصی کار می کنند. از طرفی فروشگاه هایی همچون دیجیکالا به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند و افراد می توانند به آن ها اطمینان کنند.

یکی از کالاهایی که در این فروشگاه ها به فروش می رسد، پارچه مبلی است. اما این سوال پیش می آید که برای خرید پارچه مبلی بهتر است به کدام یک از فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنیم. چطور می توانیم یک فروشگاه اینترنتی خوب را بشناسیم؟ تا انتهای این مطلب مجله آداک همراه ما بمانید تا پاسخ این سوال را دریافت نمایید.

خرید پارچه مبلی از دیجی کالا

خرید پارچه مبلی از دیجی کالا

حتما بخوانید:

انتخاب پارچه مبلی برای کوسن مخصوص خوش سلیقه ها

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب چیست؟

در این قسمت قصد داریم ضمن بیان ویژگی های مهم یک مرکز خرید پارچه مبلی، فروشگاه های دیجی کالا و آداک پرمیوم را از این نظر با یکدیگر مقایسه کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که “پارچه مبلی را از دیجی کالا بخریم یا آداک پرمیوم؟” در زیر به مهمترین ویژگی ها و مشخصات یک فروشگاه اینترنتی خوب اشاره می کنیم.

1- ارائه کالاهای تخصصی؛ خرید پارچه مبلی از دیجی کالا یا آداک؟

اگر می خواهید یک فروشگاه معتبر برای خرید پارچه مبلی پیدا کنید، ارائه کالای تخصصی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید مد نظر قرار دهید. ارائه یک کالا به صورت تخصصی توسط یک فروشگاه اینترنتی باعث می شود که تمرکز آن مجموعه به طور کامل معطوف به کیفیت آن دسته از محصولات شود و بدین ترتیب با اطمینان بالاتری بتوان از آن مجموعه خرید کرد. در رابطه با پارچه مبلی باید بگوییم که قطعا آداک پرمیوم نسبت به دیجی کالا در این زمینه بسیار تخصصی تر عمل کرده است.

پرفروش ترین محصولات

2- فروش مستقیم کالا

فروش مستقیم کالا توسط یک فروشگاه اینترنتی کاملا به نفع مشتریان است. در واقع برخی از مراکز فروش به صورت واسطه عمل می کنند و مقداری سود روی قیمت کالا می کشند. بدین ترتیب مشتریان باید قیمت بالاتری را برای خرید کالای مورد نظر خود به واسطه ها بپردازند. با توجه به این موضوع، خرید پارچه مبلی از دیجی کالا به صرفه نخواهد بود. زیرا این فروشگاه برای بسیاری از این محصولات به عنوان یک واسطه عمل می کند. البته این نکته را بگوییم که مفهوم این حرف این نیست که دیجیکالا یک فروشگاه اینترنتی بد است! بلکه ما صرفا این فروشگاه را از نظر عرضه پارچه مبلی مورد ارزیابی قرار میدهیم و با آداک پرمیوم که مرجع تخصصی عرضه این محصولات است مقایسه می کنیم.

خرید پارچه مبلی از دیجی کالا1

خرید پارچه مبلی از دیجی کالا

3- جلب اعتماد مشتریان

یکی از مهمترین ویژگی هایی که منجر به فروش بالای فروشگاه های اینترنتی می شود، اعتماد مشتریان است. باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا توانسته است در این زمینه بسیار موفق عمل کند. البته شما می توانید با ورود به فروشگاه های اینترنتی دیگر و بررسی برخی از ویژگی های آن ها، این مراکز را اعتبارسنجی کنید. شما می توانید با توجه به اینماد، آدرس و شماره تلفن فروشگاه، مشاهده صفحات اجتماعی و بررسی نظرات کاربران و خریداران پیشین به فروشگاه مورد نظر خود اعتماد کنید.

حتما بخوانید:

راهنمای انتخاب پارچه مبلی برای مبل سلطنتی

4- سایر ویژگی ها؛ خرید پارچه مبلی از دیجی کالا یا آداک؟

از دیگر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب می توان به مواردی همچون ارسال به موقع، تضمین کیفیت کالا و امکان مرجوع کردن آن اشاره کرد. در پایان باید بگوییم که امیدواریم بتوانید با توجه به نکات گفته شده، تصمیم بگیرید که خرید پارچه مبلی از آداک پرمیوم برای شما به صرفه تر خواهد بود یا خرید این محصول از دیجی کالا.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *