فنگ شویی چیست
دکوراسیون

فنگ شویی چیست؟ 7 ایده فنگ شویی برای خانه شما

7 ایده فنگ شویی برای خانه شما

آیا در مورد فنگ شویی چیزی شنیده اید؟ آیا فکر می کنید انرژی مثبت در خانه باعث آرامش خانه می شود؟ اگر بدانید از در ورودی خانه تا حتی رنگ پارچه مبلی و چیدمان آشپزخانه شما چقدر مهم است، شگفت زده میشوید. فنگ شویی یک هنر باستانی چینی است که با کیهان شناسی آغاز شد و این علم به مطالعه منشأ و تکامل کیهان می پردازد که به افراد کمک می کند تا با شرایط محیطی سازگار شوند تا تعادل را افزایش داده و زندگی خود را تسهیل کنند. اصل صرفاً در مورد انرژی مثبت و یک چشم انداز خوش بینانه و روشن است.

مقاله امروز ما در مجله آداک به این هنر باستانی طراحی داخلی خانه می پردازد و این که چگونه این هنر بر نحوه تزئین خانه از نظر انتخاب رنگ، توزیع مبلمان و داشتن برخی اقلام تاثیر می گذارد.

بیایید مطمئن شویم که آیا واقعاً تأثیر مثبتی بر زندگی و ثروت ما خواهد داشت یا خیر.

1. ورودی جذاب

فنگ شویی ورودی خانه

فنگ شویی ورودی خانه

ورودی خانه همانطور که همه می دانند اولین برداشت از خانه است، بنابراین باید در تزئین آن دقت کنید. از نظر فنگ شویی، درب ورودی باید صاف، زیبا، به راحتی در دسترس باشد و سعی کند رنگ های دلپذیری داشته باشد. از هیچ جزئیاتی غافل نشوید، به خصوص جزئیات مهمی مانند نورپردازی و وجود گیاهان. به یاد داشته باشید که اولین برداشت مهم ترین برداشت است.

2. فنگ شویی و وجود آب

فنگ شویی و آبنما

فنگ شویی و آبنما

آب در هنر و فلسفه فنگ شویی نماد ثروت و پول است، بنابراین بیان و کیفیت آن در دکوراسیون منزل ستودنی است. چه با معرفی آبنما یا هر تزیینی که شامل آب باشد و در صورت استفاده از آب در تزیین باید مراقب عوامل موثر بر جریان آب بود و این به معنای ضرر و زیان است. با این حال، اگر می خواهید آثار هنری مرتبط با عنصر آب را به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل خود بگنجانید، سعی کنید آنها را در ارتفاع مناسب قرار دهید.

3. در فنگ شویی، بی نظمی ممنوع!

در فنگ شویی بی نظمی ممنوع

در فنگ شویی بی نظمی ممنوع

همانطور که قبلاً گفته شد، ورودی باید به شیوه ای مناسب تزئین شود، بدون اینکه از زیبایی آن کاسته شود. هنگام عبور از درب منزل باید توجه داشته باشید که هوا تمیز و بدون بوی مزاحم باشد، یعنی همیشه از حفظ بوی معطر برای خانه اطمینان حاصل کنید تا خانه مورد غفلت قرار نگیرد. یک خانه سازمان یافته، رفاه و در نتیجه انرژی مثبت را جذب می کند و رفاه را جذب می کند. برعکس، انرژی منفی تشدید می شود و خانه شما آشفته به نظر می رسد.

4. آشپزخانه؟ بی عیب و نقص!

نظم در آشپزخانه در فنگ شویی بسیار حائز اهمیت است

آشپزخانه سزاوار جایگاه برجسته ای در این مقاله است، زیرا حتی در هنر فنگ شویی نیز ارتباط مستقیمی با ظرافت دکوراسیون خانه به طور کلی دارد. بدون شک تمیز و مرتب نگه داشتن آن مهم است و تمام تلاش خود را برای راحت، روشن و تمیز کردن آشپزخانه خود انجام دهید. برای لمس خالص و سالم یک بشقاب بزرگ با میوه ها و سبزیجات تازه فراوان قرار دهید و البته به دور ریختن محصولات تاریخ مصرف گذشته نیز توجه زیادی داشته باشید.

5. از شر چیزهایی که نیاز ندارید خلاص شوید و فضا را اشغال نکنید

از شر چیزهایی که لازم ندارید خلاص شوید

اگر یک کلید فنگ شویی را به طور خاص مرتبط با انرژی مثبت در نظر بگیریم، بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که چیزهایی را جمع آوری کنید که دیگر استفاده نمی کنید و دیگر به آنها نیاز ندارید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ من امروز را اول با بسته بندی کمد لباس شما و سپس کابینت آشپزخانه شما شروع می کنم. در نتیجه فقط آنچه مفید است باقی می ماند و بقیه را می توانید بفروشید یا توزیع کنید. هیچ چیز مانند تمیز کردن عمیق برای در دسترس و کاربردی تر کردن فضا نیست. علاوه بر این، فضای اضافی به شما این امکان را می دهد که چیزی را که نیاز دارید خریداری کنید.

6. اهمیت رنگ در فنگ شویی

در اتاق کودک از رنگ های شاد و پاستیلی استفاده کنید

رنگ ها ارتباط مستقیمی با فرد دارند و نه فقط به دکوراسیون داخلی. فنگ شویی در یافتن مناسب ترین رنگ ها برای جذب انرژی در خانه بسیار خوب است. اگر هدف شما جذابیت و فراوانی است، عناصری را به رنگ های قرمز، بنفش یا سبز انتخاب کنید، چه روی دیوار، چه منسوجات یا فرش. اما رنگ ها باید مطابق با سلیقه شخصی باشند و این باعث انرژی می شود و اگر رنگ ها سلیقه شخصی شما را برآورده نکنند، انرژی مثبتی که می خواهید در خانه حاکم نمی شود.

7. سایر تفاوت های ظریف به شما کمک می کند انرژی جذب کنید

چند پیشنهاد اضافی برای جذب انرژی، طبق قوانین فنگ شویی. دکوراسیون و روش توزیع مبلمان راحتی در ایجاد فضاهایی پر از نشاط و خوش بینی در خانه شما مهم است که از طریق آن می توانید اتاق های خسته کننده را به اتاق هایی با طراوت و پر از انرژی غالب تبدیل کنید. یکی دیگر از راه های جذب انرژی، گیاهان است، به خصوص آنهایی که برگ های گرد یا گل های قرمز دارند.

پرفروش ترین محصولات

پیشنهاد میکنیم:

ایده های جذاب برای دکور شب یلدا 1401 | ۲۵ عکس دکور شب یلدا

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 124

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *