آداک پریمیوم؛ تولید کننده انواع پارچه مبلی و پارچه رو مبلی

شرکت آداک تجارت پارلا، با نام تجاری آداک پریمیوم در تیر ماه سال ۱۴۰۰، با هدف عرضه‌ محصولاتی لوکس، باکیفیت و قابل رقابت با محصولات درجه یک مشابه جهانی، قدم به پهنه‌ وسیع بازار پارچه های مبلی گذاشته و با همت و انگیزه‌ والای مدیرانی جوان و خلاق، فعالیت خود را آغاز نمود تا شما  از سراسر دنیا بتوانید به آسانی اقدام به خرید کنید. 

پارچه هایی با گراماژ بالای این شرکت که آستری متفاوت و کارآمد جهت رویه کوبی دارند، درصد بزرگی از مشکلات بخش های رویه کوبی و تعمیرات مبلمان را حل نموده است. آداک پریمیوم مفتخر به عرضه و توزیع محصولات داخلی باکیفیت و دارای استانداردهای جهانی در جهت رفع وابستگی به مصرف محصولات غیر ایرانی بوده و در این راه، تمام اهتمام خود را در به کارگیری تکنولوژی به روز دنیا، با هدف ارائه پارچه مبلی های مرغوب با کیفیتِ فرامرزی، به کار بسته است.

سفارش بدون محدودیت جغرافیایی

هرجای ایران و جهان باشید، آداک پریمیوم در کمال افتخار آماده همکاری و پذیرش سفارشات و خرید پارچه مبلی شما می­‌باشد.

دامنه گسترده مشتریان

آداک پریمیوم پذیرای سفارشات سازمان­های دولتی و خصوصی، شرکت­ها، ادارات، فروشگاه­ها و مشتریان خانگی می­باشد.

تامین کننده پارچه مبلمان در متراژهای نا محدود

سفارشات خریداران پارچه از آداک پریمیوم، بدون محدودیت در متراژ درخواستی (به صورت طاقه ای یا متری) ثبت می گردد.

پارچه، همیشه هست

پشتیبانی تامین موجودی تمامی محصولات و سفارشات خریداران محترم به صورت مستمر را تضمین می­نمائیم.

پرفروش ترین محصولات

مجله آداک

آداک پریمیوم ارائه دهنده پارچه مبلمان

آداک پریمیوم با سابقه ای درخشان و جهان بینی وسیع اقدام به طراحی و تولید پارچه های مبلی خاص می کند. پارچه مبلی های شرکت آداک پریمیوم توسط طراحان و مهندسین ماهر و مجرب این حوزه تولید شده است. این مجموعه در جهت گسترش روابط خود با سراسر ایران و جهان اقدام به فروش اینترنتی نیز کرده است. آداک پریمیوم، تولید کننده پارچه هایی با طرح ها جذاب مخصوص سخت پسندان می باشد که شما می توانید قبل از خرید با مشاوران این مجموعه نیز در ارتباط باشید.

قیمت پارچه های مبلی تولید شده توسط شرکت آداک پریمیوم با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر است و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.