مکمل رنگ سبز در دکوراسیون چه رنگی است
دکوراسیون

مکمل رنگ سبز در دکوراسیون چه رنگی است؟

رنگ هایی که با سبز هماهنگ می شوند کدامند؟

آیا به دنبال رنگ هایی هستید که در خانه خود با سبز هماهنگ باشند؟ در این مطلب مجله آداک در مورد مکمل رنگ سبز در دکوراسیون بحث خواهیم کرد. اگر از طرفداران طیف های رنگ‌ سبز هستید، خوشبختانه رنگ‌های زیادی وجود دارد که با سبز ترکیب می‌شوند. البته، انتخاب سبز شما به همان اندازه در رنگی که آن را با آن جفت می کنید مهم است. سبزی لیموترش خوش طعم و پرانرژی است، در حالی که رنگ مریم گلی آرامش بخش است. سبزی های زمردی پیچیده و مجلل هستند، در حالی که سبز نعنایی می تواند سرگرم کننده باشد.

بر اساس تئوری رنگ، سبز در مرکز چرخه رنگ قرار دارد، بنابراین می توانید آن را با رنگ های گرم و سرد ترکیب کنید. با این حال، عوامل خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله پایه و ته رنگ سبزی که انتخاب می کنید. در ادامه رنگهایی که مکمل رنگ سبز در دکوراسیون هستند و دکوراسیون شما را زیباتر و خاص تر جلوه خواهند داد، نام برده شده است. در ادامه با آداک پریمیوم همراه شوید.

مکمل رنگ سبز در دکوراسیون

مکمل رنگ سبز در دکوراسیون

صورتی رنگ مکمل سبز در دکوراسیون

صورتی را میتوان به عنوان مکمل رنگ سبز در دکوراسیون بکار برد. اگر چرخه رنگ ها را چک کنید متوجه خواهید شد که رنگ صورتی و سبز مقابل یکدیگر قرار دارند. بکار بردن این دو رنگ هماهنگی بسیاری را به دکوراسیون داخلی شما خواهد بخشید.  ترکیب سبز مریم گلی روشن یا پسته‌ای خامه‌ای را با صورتی تیره آسیاب شده و سبز مریم گلی با صورتی کم‌رنگ خاکی از جمله محبوب ترین رنگ مکمل سبز میباشد.

بکار بردن رنگ سفید و سبز در دکوراسیون

رنگ سفید بهترین و راحت ترین انتخاب به عنوان مکمل رنگ سبز در دکوراسیون منزل است. همان طور که بیشتر شما میدانید رنگ سفید را میتوان به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ و ست کرد. در مورد سبز نیز این قاعده پابرجا است. شما میتوانید سبز های تیره تا سبز لیمویی را در کنار رنگ سفید در دکوراسیون خود بکار ببرید.

مکمل رنگ سبز در دکوراسیون1

خاکستری مکمل رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

ترکیب زیبای رنگ سبز و خاکستری در دکوراسیون داخلی

بکار بردن رنگ خاکستری به عنوان مکمل رنگ سبز در دکوراسیون انتخاب عالی برای افرادی است که عاشق رنگ های خنثی می باشند. رنگ خنثی خاکستری را می توان در کنار طیف رنگ های مختلف سبز (سبز یشمی، سدری، پسته ای، سبز تیره) بکار برد. اما یک ترکیب بسیار رایج، خاکستری و سبز مریمی است.

ترکیب رنگ سبز و بنفش

ترکیب بنفش و سبز ممکن است ظاهری جسورانه به محیط ببخشد. این رنگ می‌تواند بسیار جذاب هستند، به خصوص در اتاق‌های کوچک‌تری که می‌خواهید تأثیر بگذارید و آرامش را در آغوش بگیرید. ترکیب رنگ سبز زمردی با رنگ آلویی شگفت انگیز به نظر می رسند – این رنگ ها فویل فوق العاده ای برای یکدیگر هستند.

مکمل رنگ سبز در دکوراسیون

مکمل رنگ سبز در دکوراسیون

ترکیب رنگ سبز و سیاه

اگر فردی هستید که دوست دارید خارج از چارچوب فکر کنید (و طراحی کنید)، کارهای زیادی می توانید با رنگ مشکی و سبز انجام دهید. برای زیبایی منحصر به فرد و به یاد ماندنی، از اتاقی با کف طرح دار سیاه و سفید شروع کنید. همچنین می توانید از فرش طرح دار استفاده کنید. سبز‌های غنی و با رنگ‌های سرد مانند زمرد واقعاً در برابر این پس‌زمینه طرح‌دار ظاهر می‌شوند. مبلمان راحتی یا صندلی سبز رنگ (یا حتی یک دیوار کامل) واقعاً این ظاهر را فراموش نشدنی می کند. یا اگر می خواهید الگوی سیاه و سفید را از روی زمین بردارید، کاغذ دیواری راه راه سیاه و سفید را امتحان کنید!

پرفروش ترین محصولات

 

پیشنهاد میکنیم:

ایده های جذاب برای دکور شب یلدا 1401 | ۲۵ عکس دکور شب یلدا

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 123

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *