دکوراسیون

پارچه ملبی شانل چیست؟

پارچه مبلی شانل یا پارچه شنل نوعی پارچه مبل است و نسبت به  ابریشم نیز قیمت مناسبی دارد. این پارچه مبلی پارچه های براقی هستند که از نخ های ابریشم طبیعی، پنبه و یا نخ های مصنوعی مانند ابریشم مصنوعی، الفین و اکریلیک بافته شده اند. امروزه پارچه مبلی شانل به دلیل داشتن ظاهری زیبا و مشتری پسند طرفداران زیادی پیدا کرده است. پارچه مبلی شانل به دلیل نرمی و لطافت خاصی که در دو طرف پارچه دارد معمولا جزئی از پارچه های سلطنتی جذاب و مجلل محسوب می شود. این نوع پارچه در رنگ های مختلف تولید و به فروش می رسد.

 

پارچه های چه مبلی شانل

 

تفاوت پارچه شانل و پارچه مخمل

برخی تصور می کنند که پارچه شانل هیچ تفاوتی با مخمل ندارد زیرا پارچه ای مخمل مانند است، اما پارچه مخمل مانند پارچه شانل نرم و ظریف است، اما تفاوت در نوع نخ آن است. به دلیل استفاده از آن، پارچه شنل از هر دو طرف کدر است در حالی که پارچه مخمل فقط از یک طرف تیره است. پارچه مخمل ضخامت کمتری نسبت به پارچه مبل شنل دارد. نکته مثبت دیگر این است که بر خلاف سایر مردان و زنان حتی پس از نشستن طولانی مدت به دلیل نرمی آن احساس خستگی یا ناراحتی نخواهید کرد.

 

پارچه شانل برای مبل

 

پارچه مبل مخملی به دلیل بافت خاصی که دارد در صنعت مبلمان راحتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل می توان از آن برای ایجاد طرح های دلخواه برای طراحی داخلی منزل استفاده کرد. پارچه های مخمل در گذشته معمولاً از الیاف خاصی مانند ابریشم، پشم نازک و پنبه تهیه می شد.این پارچه همواره از پارچه های اشرافی به شمار می رفت و توسط ماشین های بافندگی خاص و پیشرفته تولید می شد. همچنین امروزه این پارچه عمدتاً از مخلوطی از الیاف طبیعی و مصنوعی و همچنین الیاف مخصوص گران قیمت تولید می شود.

پارچه‌های مبل مخملی سخت و بادوام هستند و به دلیل داشتن الیاف خاص، کاملاً کشدار هستند و روی انواع سطوح مبلمان کاملاً قرار می‌گیرند. بافت مبل مخملی از یک طرف لطیف بوده و سقف نرم آن لطافت و درخشندگی خاصی دارد. همچنین سطح این پارچه صاف است که نظافت آن کار ویژه ای است.

 

تفاوت پارچه مخمل و شانل

 

پارچه مبل شنل و پارچه مبل مخملی هر دو سطح صاف و براق و خاصیت ارتجاعی عالی دارند. این پارچه ها به طور کلی شبیه هم هستند اما تفاوت اصلی در پارچه مخمل مبل و پارچه روکش مبل است. پارچه مخمل مبل یک محصول یک طرفه و در حالت کرکی است اما مخمل مبل دو طرف پارچه شبیه است.

این باعث می شود پارچه های شانل ضخیم تر از پارچه های مخملی رومبلی باشد و هر چه این پارچه ها ضخیم تر باشند، مقاومت بیشتری دارند. در نتیجه، اگر بافت و الیاف دو بافت مشابه باشد، می توان پارچه شنل را قوی تر از مخمل دانست. علاوه بر مقاومت بالای پارچه شنل برای مبل، خاصیت ارتجاعی آن کم است و ممکن است برخی از کاربردهای مبلمان کارایی بصری پارچه مخمل را نداشته باشند.

پارچه مبل شانل به دلیل دو رو بودن بیشتر از پارچه مخملی مستعد شستشو است. به همین دلیل، این پارچه و پارچه مخملی نیز باید با یک شوینده مناسب درمان شود تا ظاهر و کیفیت به خطر نیفتد.

پارچه مبلی شانل در دکوراسیون منزل

بافت مبلمان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی ساختمان ها و منازل می باشد. برای تزیین منزل می توان از وسایل مختلفی استفاده کرد و مبلمان یکی از مهم ترین وسایل است. مبلمان با طرح ها و اجزای مختلف خود می تواند تاثیر مثبتی در دکوراسیون داشته باشد.

پارچه مبل یکی از مهم ترین عناصری است که به مبلمان هویت می بخشد و آن را در طراحی داخلی موثر می کند. امروزه این پارچه در طرح ها، رنگ ها و مواد مختلفی تولید می شود. برای اینکه بتوان با کمک مبلمان دکوراسیون مورد نظر را انجام داد، باید از رنگ و طرح مناسب استفاده کرد.

پارچه‌های درشت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و این طرح‌ها معمولاً روی پارچه‌هایی با مواد مختلف انجام می‌شود. در نتیجه جنس پارچه را می توان به عنوان عاملی موثر در دکوراسیون و طراحی منزل در نظر گرفت. برخی از طرح‌ها بر روی پارچه‌های خاصی اجرا می‌شوند یا پارچه‌های خاصی بسته به جنسشان، روی مبلمان خاصی عملکرد بهتری دارند.

 

خرید پارچه شانل برای مبل

 

 

پرفروش ترین محصولات

ویژگی های پارچه شانل

 

ویژگی پارچه مبل شانل

 

وجود پرز بر روی پارچه شانل باعث نرمی و لطافت پارچه در هنگام لمس دست می شود. الیاف پشم، ابریشم، سلولز و مصنوعی به کار رفته در پارچه نرم و کوبیده است که بر لطافت این پارچه می افزاید.

ضخامت پارچه شانل متوسط ​​تا سنگین است هر چه نخ های شنل ضخیم تر باشد پارچه ضخیم تر است. اما برای دوخت مانتو زمستانی در شانل آستر لازم است، ضخامت این پارچه به تنهایی نمی تواند زمستان سرد را تحمل کند. ماندگاری مبل های شانل بسیار بالا است. در عین حال بسیار نرم بوده و نشستن بر روی مبل با پارچه مبلی شانل بسیار دلپذیر است.

معمولا برای بافت این پارچه ها از الیاف پشم کمتری استفاده می شود تا ظرافت کمتری داشته باشند. پارچه مبل شانل در بین مردم و تولیدکنندگان مبل بسیار پرطرفدار است. این پارچه بادوام، نرم، لطیف و سرویس چوبی منزل را دو چندان می کند. از پارچه شانل نیز برای تولید شال مبل، روتختی، روبالشی و بالش استفاده زیادی می شود که نرمی و سبکی پارچه های شانل دلیل این محبوبیت است.

یکی از کاربردهای فراوان مانتو شانل (پارچه بافت دار) برای دوخت مانتوهای پاییزی و مانتوهای زمستانی است. با استفاده از این پارچه به تنهایی یا در ترکیب با سایر پارچه های نیمه ضخیم و ضخیم می توانید انواع مانتو، دامن، سارافون، بلوز، کت و شلوار، کت، هودی و دامن پاییز و زمستان را بدوزید. این پارچه برای اوایل بهار که هوا خنک است مناسب است. برای دوخت مانتو و سایر لباس های پاییزی-زمستانی می توانید از ترکیب شنل چهارخانه و شنل ساده استفاده کنید. ترکیب روکش شنل و چرم نیز ایده خوبی است و می توانید با استفاده از پارچه خز برای یقه و سرآستین کت دوخته شده با شنل، کت زیبایی بدوزید.

 

پارچه شانل زرد

 

قیمت پارچه شانل

قیمت پارچه شانل با نوجه به کیفیت و زیبایی‌اش نسبت به پارچه های مشابه ارزان تر است. نخ های مختلف به کار رفته در تار و پود شنل فضاهای خالی بین تار و تار پارچه ایجاد می کند. این ویژگی باعث می شود این پارچه گرم و در عین حال سبک باشد. در بافت برخی از پارچه های شانل از پولک و نخ (نخ های طلایی) استفاده می شود که زیبایی آن ها را دو چندان می کند. شما میتوانید برای اطلاع از قمیت دقیق پارچه مبل شانل با کارشناسان مجموعه آداک پریمیوم تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت پارچه مبلی شانل

خرید پارچه مبلی شانل

پارچه شانل با کیفیت و درجه یک را میتوانید از آداک پریمیموم تهیه کنید. پارچه مبلی شانل یکی از محبوب ترین انواع پارچه است که با نزدیک شدن به پایان سال 1401 میتوانید این پارچه را با تخفیف ویژه از آداک خریداری کنید. با خرید پارچه شانل مبلمانی زیبا و خاص را برای سال جدید آماده کنید.

کلیه کارشناسان ما در آداک به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

از اینکه وب سایت ما را بازدید نمودید متشکریم.

گالری عکس پارچه مبلی شانل

 

سوالات متداول در مورد پارچه شانل

آیا پارچه شانل فقط برای مبل است؟

اخیر. یکی از کاربردهای فراوان پارچه شانل (پارچه بافت دار) برای دوخت مانتوهای پاییزی و مانتوهای زمستانی است. این پارچه برای رومبلی خک محبوبیت زیادی دارد

پارچه مبلی شانل از کجا بخرم؟

پارچه مبلی شانل را میتوانید با قیمت مناسب از آداک تهیه کنید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *