پارچه مبلی تیفانی چیست
دکوراسیون

پارچه مبلی تیفانی چیست؟

پارچه مبلی تیفانی: مبل تیفانی یکی از مدل های زیبای مبلمان راحتی است که امروزه با استقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شده است. از این رو بسیاری از خریداران این مبلمان، برای انتخاب پارچه مبلی تیفانی با چالش هایی روبرو می شوند. در این مطلب مجله آداک قصد داریم شما را با انواع پارچه مناسب برای این مبلمان آشنا کرده و در انتها یک مرکز فروش بی واسطه این پارچه ها را معرفی نماییم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

پارچه مبلی تیفانی

پارچه مبلی تیفانی

1- پارچه مبلی مازراتی | پارچه مبلی تیفانی

یکی از نخستین انتخاب هایی که برای پارچه تیفانی مبل مطرح می شود، پارچه مبلی مازراتی است. این پارچه بسیار شبیه به مخمل است با این تفاوت که سطح هموارتری دارد. تراکم نسبتا بالا و زیبایی منحصر به فرد توانسته است این پارچه مبلی تیفانی را به یکی از پر فروش ترین انواع پارچه مبلی تبدیل کند. جذب آب این پارچه بالاست؛ به طوری که آب را کاملا به خود جذب می کند. اما شستشوی آسانی دارد و این موضوع یکی از نقاط قوت این پارچه است. ماندگاری این پارچه ها معمولی است و بر اثر سایش دچار فرسودگی خواهند شد. البته این محصولات خود دارای مدل ها و انواع مختلفی هستند و در کیفیت های گوناگونی به مشتریان عرضه می شوند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: آشنایی با پارچه مبلی مازراتی

پرفروش ترین محصولات

2-پارچه مبلی تیفانی شانل

پارچه مبلی تیفانی شانل یکی از پرطرفدارترین پارچه های مبلی است که می تواند زیبایی ست مبلمان شما را دو چندان کند. این پارچه لطافت زیادی دارد و از طرفی از استحکام و دوام مناسبی برخوردار است. در تولید این پارچه ممکن است از مواد اولیه گوناگونی همچون ابریشم، پنبه یا نخ استفاده شود که این موضوع کیفیت این پارچه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ظاهر پارچه شانل کرکی و براق است و تنوع بی نظیری در طرح و رنگ دارد. بنابراین گزینه ای بسیار مناسب برای مبل های تیفانی محسوب می شود.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم:  آشنایی و خرید اینترنتی پارچه مبلی شانل ترک
پارچه مبلی تیفانی

پارچه تیفانی مبل

3- پارچه مبلی پورشه

هموار بودن و سطح صاف پارچه های مبلی پورشه یکی از مهمترین ویژگی هایی است که آن ها را برای استفاده در مبلمان کلاسیک تیفانی مناسب کرده است. از طرفی ظاهر بسیار لوکس و شیک این پارچه ها باعث شده است که ظاهری خیره کننده به مبلمان ببخشند. از این رو امروزه شاهد استفاده گسترده از این پارچه ها در صنایع تولیدی مبلمان هستیم.

قیمت پارچه تیفانی چقدر است؟

قیمت پارچه مبلی تیفانی یکی از مسائل بسیار مهم برای خریداران است. این قیمت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهمترین آن ها، نوع پارچه است. در این مطلب اصلی ترین و پر استفاده ترین پارچه های مورد استفاده در مبلمان تیفانی را به شما معرفی کردیم. اما هر یک از این پارچه ها قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. از طرفی هر یک از این پارچه ها دارای کیفیت، طرح و برند های گوناگونی هستند و این موارد نیز در قیمت آن ها تعیین کننده خواهد بود. بنابراین برای اطلاع از قیمت این محصولات بهتر است به صورت حضوری یا مجازی به فروشگاه های معتبر پارچه مبلی تیفانی مراجعه نمایید.

پارچه مبلی تیفانی

خرید پارچه رومبلی مبل تیفانی

خرید پارچه مبلی تیفانی از فروشنده مستقیم

اگر قصد خرید پارچه مبلی را دارید، حتما به مراکز بزرگ با سابقه درخشان مراجعه کنید. زیرا امروزه برخی از فروشندگان سودجو از اعتماد مشتریان سوء استفاده کرده و محصولاتی نامرغوب را به آن ها می فروشند. آداک پریمیوم یکی از مراکز فروش انواع پارچه مبلی است که تمام تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتریان به کار بسته است. شما می توانید کالیته پارچه تیفانی را در این مجموعه مشاهده کرده و پس از انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود، آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در صورتی که برای انتخاب پارچه مبلی مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: ایده های جذاب برای دکور شب یلدا 1401

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 124

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *