روش پاك كردن چسب از روي پارچه مبل
دکوراسیون

روش پاك كردن چسب از روي پارچه مبل

بهترین روش‌های پاک کردن چسب از روی مبل

در این محتوا از مجله آداک قصد بررسی بهترین روش های پاك كردن چسب از روي پارچه مبل را داریم. با بکار گرفتن روش های ذکر شده در این محتوا خواهید توانست با مواد نه چندان گران به راحتی به پاك كردن چسب از روي پارچه مبل بپردازید. در ادامه با ما در مجله آداک همراه باشید همراه باشید.

انواع چسب در هر خانه ای استفاده می شود. در صورتی که با چسب سروکار دارید، بدن شک برای شما نیز اتفاق افتاده است که بر حسب حادثه ای چسب بر روی مبل، فرش و یا لباس شما بریزد. پاک کردن چسب مایع از روی مبل کار نسبتا دشواری است. بر حسب انواع چسب باید از مواد شوینده و یا حلال های خاص برای پاک کردن آن از روی فرش و مبل استفاده کرد. بنابراین توصیه میشود روش های پاک کردن چسب از روی انواع سطوح را مطالعه کنید در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبرو خواهید شد.

روش پاک کردن چسب رازی از روی مبل

چسب رازی از جمله چسب های پرکاربرد در خانه ها است که بیشتر توسط بچه ها استفاده می شود. بنابراین احتمال کثیف شدن پارچه مبل توسط چسب رازی بیشتر است. دی صورتی که برایتان سوال است چگونه چسب رازی را از روی مبل پاک کنید، در ادامه با ما همراه باشید. در این روش پاک کردن چسب از روی مبل شما نیاز به سرکه سفید، مایع ظرفشویی و مقدار کمی آب گرم دارید. قبل از هر اقدامی در ابتدا چسب اضافی ریخته شده بر روی مبل را توسط یک قاشق جمع کنید. سپس محلولی از ترکیب چند قطره سرکه سفید و مایع ظرفشویی به همراه آب گرم بدست آورید. حال یک پارچه تمیز را به محلول آغشته کرده و لکه را پاک کنید. پس از این مراحل توسط آب سرد و پارچه تمیز محل لکه را شستشو داده و خشک کنید.

حتما بخوانید:

مرکز فروش پارچه مبلی در تهران کجاست

پاك كردن چسب از روي پارچه مبل

پاك كردن چسب از روي پارچه مبل

پرفروش ترین محصولات

پاک کردن چسب به روش انجماد

در این روش باید چسب را منجمد کنید. برای این کار چند تکه یخ را درون کیسه گذاشته و آن را محکم ببندید تا با آب شدن یخ مبلمان شما خیس نشود. این کیسه را روی چسب قرار دهید. به یاد داشته باشید که برخی از چسب ها زود منجمد نمیشود پس حدود 30 دقیقه بگذارید یخ روی چسب بماند. سپس می توانید چسب را با کمک قاشق از پارچه مبل جدا کنید.

حتما بخوانید:

هزینه تعویض رویه مبلی

پاک کردن چسب با مواد شوینده

شما میتوانید از مایع ظرفشویی که درون آب گرم حل شده است نیز برای پاك كردن چسب از روي پارچه مبل استفاده کنید. یک دستمال آغشته به محلول را به جای لکه بمالید تا لکه از بین برود. سعی کنید دستمال را فقط به محل لکه بزنید تا مبل شما زیاد خیس نشود. سپس با یک دستمال تمیز آن را خشک کنید.

پاك كردن چسب از روي پارچه مبل 1

پاك كردن چسب از روي پارچه مبل

حتما بخوانید:

آموزش دوخت کاور مبل راحتی

پاک کردن چسب از روی پارچه مبل با استفاده از حلال های شیمیایی

روش دیگری که برای پاك كردن چسب از روي پارچه مبل میتوانید بکارگیرید، استفاده از حلال های شیمیایی است. حلال های شیمیایی بسیاری در بازار موجود هستند که برای از بین بردن انواع چسب بر روی پارچه مبلی مورد استفاده قرار میگیرند. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده کردن آن ها در قسمت پشتی مبل آن را تست کنید تا مبلمانتان خراب نشود.

بیشتر بخوانید:

دکوراسیون دیوار خانه خود را با 9 ایده خلاقانه نو کنید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز 115

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *