فروش تکه پارچه مبلی
دکوراسیون

فروش تکه پارچه مبلی | تکه پارچه چه کاربردهایی دارد؟

شاید شما نیز تا به حال به این فکر کرده باشید که با استفاده از تکه پارچه های کوچک می توان لوازم زیبای تزیینی و کاربردی درست کرد. از این رو برخی افراد به دنبال یک مرکز فروش تکه پارچه مبلی با بهترین قیمت هستند. در ادامه با ما همراه باشید زیرا قصد داریم علاوه بر آشنا کردن شما با کاربرد تکه پارچه مبلی، یک مرکز معتبر برای تهیه این محصولات را معرفی نماییم.

 

پرفروش ترین محصولات

حتما بخوانید:

مرکز فروش پارچه مبلی در تهران کجاست

تکه پارچه مبلی چیست؟

منظور از تکه پارچه مبلی، قطعه های باقی مانده و اضافی این پارچه ها هستند. در واقع با قرار دادن قطعاتی از پارچه های مبلی با نقش های متنوع در کنار یکدیگر، طرح هایی زیبا ایجاد می شوند. با کمی خلاقیت می توان برای این تکه ها کاربردهای گوناگونی را متصور شد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

کاربردهای تکه پارچه مبلی

  • دوخت کیف با تکه پارچه مبلی: یکی از کاربردهای این پارچه ها، دوختن آن ها به یکدیگر و تولید لوازم مصرفی است. شما می توانید انواع کیف های دوشی، کیف پول، جامدادی، ساک دستی، کیف مخصوص خرید و … را با استفاده از این محصولات بدوزید. حتی در صورتی که این کار را به خوبی انجام دهید قادر خواهید بود یک کسب و کار کوچک را نیز راه اندازی نمایید.
  • تهیه کاور با استفاده از تکه های اضافی پارچه های مبلی: دوختن یک کاور زیبا برای لوازم گوناگون منزل علاوه بر جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی آن ها، منجر به حفاظت از این وسایل در مقابل خط و خش می شود. استفاده از پارچه های مبلی رنگارنگ برای دوخت این کاورها جلوه ای زیبا به این وسایل می دهد و نشان دهنده سلیقه شما است.
  • دوخت رومیزی با پارچه مبلی: برای دوخت یک رومیزی شیک با استفاده از پارچه های مبلی تنها کافی است قطعات این پارچه هار را به شکل های مختلف ببرید. سپس آن ها را به یکدیگر دوخته و به حالت مورد نظر در آورید.
  • دوخت زیرانداز چهل تکه: زیراندازهایی که با استفاده از تکنیک تکه دوزی دوخته می شوند، بسیار شیک و زیبا هستند. از این رو بهتر است دست به کار شوید و با هنر دست خود، یک زیرانداز زیبا درست کنید.
  • از دیگر موارد کاربرد این پارچه ها می توان به تولید روبالشتی و سرویس خواب، پشتی، کیسه های نظم دهنده، جا جورابی و… اشاره کرد.

حتما بخوانید:

هزینه تعویض رویه مبل

کاربرد تکه پارچه مبلی

کاربرد تکه پارچه مبلی

حتما بخوانید:

آموزش دوخت کاور مبل راحتی

بزرگترین مرکز فروش تکه پارچه مبلی

اگر می خواهید خرید تکه پارچه مبلی را از طریق یک فروشگاه معتبر انجام دهید، پیشنهاد می کنیم به مجموعه آداک پرمیوم مراجعه نمایید. این فروشگاه علاوه بر اینکه قیمت هایی بسیار مناسب و منصفانه را به مشتریان خود ارائه می دهد، تخفیفاتی دوره ای و فصلی را در جشنواره های گوناگون برای خریداران در نظر می گیرد تا آن ها بتوانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت های کف بازار تهیه نمایند. از طرفی این مرکز فروش تکه پارچه مبلی، ارسال محصولات خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

به طوری که بلافاصله پس از ثبت سفارش، این محصولات ارسال خواهند شد. در صورتی که نیاز دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با خرید جزئی یا عمده پارچه مبلی از طریق این مجموعه کسب کنید، تنها کافی است با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید:

دکوراسیون دیوار خانه خود را با 9 ایده خلاقانه نو کنید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز 114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *