رنگ پارچه مبلی ترند سال ۲۰۲۴
دکوراسیون

رنگ پارچه مبلی ترند سال ۲۰۲۴

 

مبلمان یک وسیله پرکاربرد و مهم در منزل است. بنابراین، علاوه بر انتخاب فرم مناسب مبلمان ، باید پارچه مبلی را نیز با دقت انتخاب کنید. رنگ پارچه مبلی از جمله مهمترین جزئیات دکوراسیون داخلی محسوب می شود و باید با توجه به سلیقه افراد و سبک دکوراسیون انتخاب شود. بسیاری از افراد به به دنبال شناخت رنگ پارچه مبلی ترند سال ۲۰۲۴ هستند. برای آشنایی با این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

محبوب ترین رنگ های پارچه مبلی

محبوب ترین رنگ های پارچه مبلی معمولاً رنگ هایی هستند که هرگز از مد نمی افتند. زیرا به این ترتیب می توان با خیالی آسوده تا سالیان سال از آن استفاده کرد. رنگ های کرم، سفید، خاکستری و قهوه ای به عنوان محبوب ترین رنگ های پارچه مبلی شناخته می شوند. در واقع در دو سال اخیر ترکیب رنگ مبل ها بیشتر به سمت رنگ های پاستلی بوده است. علاوه بر مبل های تک رنگ، ست مبل های دو رنگ نیز از پرطرفدارترین رنگ های مبل می باشد.

رنگ های پرکاربرد پارچه مبلمان در هر فصل متفاوت است. به عبارت دیگر، برای تعیین رنگ پارچه مبلی، مدل ها و عملکرد مبل نیز باید در نظر گرفته شود. نباید فراموش کرد که پرکاربردترین مدل های ست مبلمان به خصوص در چند وقت اخیر، ست مبل راحتی است.

رنگ های پارچه مبلی ترند ۲۰۲۴ رنگ های پارچه مبلی ترند ۲۰۲۴

رنگ یکی از نکات حیاتی برای تزئین خانه است که بر همه چیز از خلق و خو گرفته تا کیفیت خواب و حتی در تمرکز ما تاثیر می گذارد. این رنگ است که یک اتاق خواب آرامش بخش، آشپزخانه ای روشن ، یا راهرویی گرم و دلپذیر ایجاد می کند . بنابراین جای تعجب نیست که رنگ یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر تصمیمات ما تأثیر می‌گذارد، به خصوص وقتی صحبت از خرید پارچه مبلی باشد . تجزیه و تحلیل داده های اخیر نشان می دهد که دقیقاً چه رنگ پارچه مبلی در سال 2024 ترند است. در ادامه به بررسی این رنگ ها می پردازیم.

1.      قهوه ای ملایم

رنگ های طبیعی مانند قهوه ای همیشه محبوب بوده اند و در سال 2024 نیز از این رنگ به وفور استفاده می شود. بسیاری از رنگ‌ها با قهوه‌ای ترکیب می‌شوند و کار کردن با آن را آسان کرده اند. امسال شاهد افزایش محبوبیت پارچه های مبلی خواهیم بود  که در طیف قهوه ای، شکلاتی، نسکافه ای هستند و به نظر می رسد این الگو در سال آینده نیز تکرار می شود. رنگ قهوه ای تقریباً در هر دوره ای محبوب باقی است، زیرا به دلیل تمیز کردن آسان و ایجاد هماهنگی کامل با سبک های مختلف دکوراسیون، استفاده از آنها آسان است.پارچه مبلی قهوه ای، معمولا با رنگ بژ و زرد نارنجی همراه است و با این ترکیب فضایی گرم را ایجاد می کند. می‌توانید هنگام انتخاب پارچه مبل برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود، رنگ قهوه‌ای را در اولویت قرار دهید و سبکی ایجاد کنید که بدون توجه به دوره‌ای که در آن هستید، عالی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید : بهترین چیدمان مبل قهوه ای

2.      سفید

رنگ سفید که با سادگی خود جلب توجه می کند، یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی است که در آن از سبک مینیمال استفاده می شود. رنگ سفید از پرفروش ترین رنگ های پارچه مبلمان است و اگر با رنگ های مناسب ترکیب شوند به ایجاد یک استایل عالی کمک می کنند.اگر به دنبال خرید پارچه مبلی سفید هستید که از ترندهای پارچه مبلمان در سال ۲۰۲۴ می باشد، میتوانید به سایت آداک پریمیوم مراجعه نمایید. این سایت عرضه کننده با کیفیت ترین پارچه های مبلی در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد.

3.      خاکستری

خاکستری از جمله پرکاربرد ترین پارچه های مبلی امسال است. رنگ خاکستری سالها در زمینه پارچه مبلمان ترند است .مبل های خاکستری که به خصوص وقتی با رنگ ها و مدل های مناسب ترکیب می شوند بسیار زیباتر به نظر می رسند، می توانند در کنار رنگ های گرم و حتی خنثی استفاده شوند.شکی نداریم که شما هرگز از دیدن رنگ خاکستری که اغلب در ست مبل های مدرن و کلاسیک می بینیم خسته نخواهید شد!

4.    سبز

شاید فکر کنید انتخاب رنگ سبز پارچه مبلی برای دکوراسیون بسیار سخت است، اما آنقدرها هم انتخاب دشواری نیست .رنگ سبز یکی از اصیل ترین و شیک ترین رنگ های ترند امسال است. این رنگ به خصوص در ست مبل های دو رنگ بسیار پرکاربرد است. بسیاری از رنگ ها از قهوه ای تا سفید، از بنفش تا آبی با پارچه مبلی سبز همخوانی دارند.

5.    بژ

رنگ بژ سالهاست که یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در ست مبلمان بوده است. اگر طرفدار دکوراسیون به سبک کلاسیک هستید، می توانید از پارچه مبلی بژ برای ست مبلمان خود استفاده کنید. بهترین رنگ مکمل برای پارچه مبلی بژ، رنگ سفید است.

 در انتخاب رنگ پارچه مبلی چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟  در انتخاب رنگ پارچه مبلی چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

  • قبل از انتخاب رنگ پارچه خود، باید اندازه فضای داخلی که مبل در آن قرار دارد را به درستی ارزیابی کنید. برای فضاهای کوچک باید به خرید پارچه های مبلی رنگ روشن بپردازید.
  • رنگی که در فضای کلی حاکم است نیز در تعیین رنگ  پارچه مبلی به شما کمک می کند. توصیه میکنیم پارچه ای را انتخاب کنید که به رنگ هایی که در دکوراسیون استفاده می کنید نزدیک باشد.
  • اگر اتاقی که مبل در آن قرار خواهد گرفت نور کافی دریافت می کند، می توانید از هر رنگ پارچه ای استفاده کنید. با این حال، برای مناطق کم نور و تیره، مبل هایی با رنگ های روشن ظاهری ایده آل ایجاد می کند.

در این مقاله با رنگ های ترند پارچه مبلی در سال 2024 آشنا شدیم. به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد خرید پارچه مبلی را دارید به سایت آداک پریمیوم مراجعه نمایی. این سایت عرضه کننده انواع پارچه های مبلی ترند سال در مدل های مختلف می باشد.

سوالات متداول

چگونه رنگ ست پارچه مبلی را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب رنگ پارچه مبل، باید سبک خود را در اولویت قرار دهید. اگرچه رنگ های خنثی و روشن ترند امسال هستند، اما برای کسانی که رنگ‌های تیره‌تر را دوست دارند و می‌خواهند دکوراسیون کلاسیک داشته باشند، می‌توانند ست مبلمان آبی تیره و مبلمانی را انتخاب کنند که مشکی و قهوه‌ای بر آن غالب است.

چه پارچه های مبلی برای دکوراسیون کلاسیک مناسب هستند؟

اگر می خواهید دکوراسیونی کلاسیک در اتاق نشیمن ایجاد کنید ، باید به انتخاب پارچه هایی با رنگ های بنفش، طلایی و زرد روی بیاورید.

جدیدترین رنگ پارچه مبل در سال ۲۰۲۴ کدام رنگ ها هستند؟

جدیدترین رنگ مبل های مد روز۲۰۲۴ شامل رنگ های طبیعی و رنگ های زنده است. در کنار تناژهای روشن بژ، کرم و سفید، رنگ‌های پر جنب و جوش مانند زرد، نارنجی و سبز و رنگ‌های پاستلی نیز جزو ترندها هستند.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *