راهنمای ست کردن فرش با مبل
دکوراسیون

راهنمای ست کردن فرش با مبل

تکنیک های ست کردن فرش با مبل

ست کردن فرش با مبل: در صورتی که میخواهید فرش خود را با اجزای دیگر دکوراسیون داخلی منزل خود ست کنید، بهترین گزینه ست کردن فرش با مبل است. در صورتی که میخواهید مبلمان و فرش منزل خود را با یکدیگر ست و هماهنگ کنید، بهتر است از چند اصول کلی پیروی کنید تا دکوراسیون داخلی زیبا داشته باشید. روش های متعددی برای ست کردن فرش با رنگ پارچه مبل وجود دارد که میتوانید یکی از آن ها را مطابق سلیقه خود در دکوراسیون منزل خود بکار گیرید. این محتوا برای آشنایی با تکنیک ها و روش های هماهنگ سازی فرش با مبلمان گردآوری شده است. در این بخش با مجله آداک همراه باشید تا به بررسی این روش ها بپردازیم.

حتما بخوانید:

هزینه تعویض رویه مبل 

فرش و مبلمان خود را هم رنگ انتخاب کنید

یکی از ساده ترین روش های ست کردن فرش با مبل، انتخاب کردن رنگ پارچه مبلی همرنگ با فرش است. در صورتی که شما طرفدار دکوراسیون داخلی با ظاهری ساده و یک دست هستید، این روش مناسب شما است. رنگ کرم یکی از رنگ های پرطرفدار در دکوراسیون داخلی است. در صورتی که فرش شما به رنگ کرم است، رنگ مبل خود را یکم تیره تر انتخاب کنید. از آنجایی که رنگ کرم از رنگ های سرد میباشد، برای از بین بردن بی روحی فضا رنگ وسایل دیگر را متفاوت انتخاب کنید.

ست کردن فرش با مبل

ست کردن فرش با مبل

حتما بخوانید:

اصطلاحات رایج در بازار پارچه مبلی

پرفروش ترین محصولات

از رنگ های مختلف استفاده کنید

برای راحتی در ست کردن فرش با مبل، بکار بردن فرش هایی است که دارای دو رنگ مختلف و یا بیشتر هستند. فرش های چند رنگ دست شما را در انتخاب رنگ پارچه مبل باز میگذارند. بنابراین شما میتوانید یکی از رنگ های فرش را انتخاب کرده و مبلمان خود را با آن ست کنید. فرش های چند رنگ از آنجایی که تنوع رنگ بسیاری دارند، بدون شک هر رنگی که برای مبلمان خود انتخاب کنید را در خود دارند.

حتما بخوانید:

بهترین زمان تعویض پارچه مبل چه موقع است؟

رنگ های مکمل را انتخاب کنید

راه دیگر برای ست کردن فرش با مبل بکارگیری رنگ های مکمل است. در صورتی که نمیخواهید رنگ های فرش و مبلمان یا یک رنگ باشد، این مورد بهترین گزینه برای شما است. بکاربردن دو رنگ کاملا متفاوت در دکوراسیون داخلی موجب با نشاط و انرژی بخش بودن فضا خواهد شد. ولی توجه داشته باشید که رنگ هایی که انتخاب میکنید با یکدیگر همخوانی داشته و مکمل یکدیگر باشند. رنگ های مختلف بسیاری وجود دارد که با در کنار هم قرار گرفتن ترکیب بسیار زیبا و جالبی ایجاد می کنند.

انتخاب پارچه مبلی مناسب برای ست کردن با فرش

انتخاب پارچه مبلی مناسب برای ست کردن با فرش

حتما بخوانید:

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای کاور مبل

کوسن ها را فراموش نکنید

کوسن ها برخلاف بیشتر افراد تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی دارند. بنابراین در انتخاب رنگ کوسن ها باید خلاق و دقت لازم را بکار ببرید. از این رو یکی از راه های موثر برای ایجاد هماهنگی و ست کردن فرش با مبل، انتخاب رنگ مناسب برای کوسن ها می باشد. در صورتی که قبلا مبلمان و فرش خود را بدون فکر کردن به نحوه ست کردن آن ها خریده اید و هیچ وجه اشتراکی با یکدیگر ندارند، بر روی رنگ کوسن ها تمرکز کنید. چند رنگ پارچه مبلی انتخاب کنید که از رنگ های بکار برده شده در فرش اتان باشد. و کوسن هایی با این رنگ ها تهیه کنید که موجب هماهنگی بیشتر بین مبلمان و فرش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دکوراسیون دیوار خانه خود را با 9 ایده خلاقانه نو کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *