دکوراسیون

انواع پارچه مبلی ترک

بررسی پارچه مبلی ترک

در بازار، پارچه های رومبلی را میتوان در برند های مختلف یافت. یکی از محبوب ترین نوع پارچه های مبلی، انواع پارچه مبلی ترک می باشد. کشور ترکیه از جمله کشور های مطرح در زمینه صنعت لباس و پارچه می باشد. در بازار ایران نیز پارچه رومبلی ترک از محبوبیت بالایی برخوردار است. پارچه رو مبلی ترک در دو گروه ساده و گلدار تولید و به بازار ارائه می شوند. از ویژگی های این پارچه ها می توان به دوام، استحکام، تنوع رنگ و طرح آن ها اشاره کرد. درضمن بهتر است این نکته را نیز بدانید که این پارچه ها قیمت بالایی نسبت به سایر پارچه ها دارند و مناسب مبل های راحتی نیز هستند. با ما تا انتهای این مطلب از مجله آداک همراه باشید.

معرفی برترین برندهای پارچه مبلی ترک

پارچه مبلی ترک در برند های مختلف در بازار ایران موجود است. هر یک از برند های پارچه رومبلی ترک دارای ویژگی و طرح های خاص می باشد. در ادامه به معرفی و بررسی تک به تک برند های پارچه مبلی ترک جدید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

انواع پارچه مبلی ترک

پارچه رو مبلی ترک برند ARDA

اولین برند پارچه مبل راحتی ترک که در مورد آن بحث خواهیم کرد، برند ARDA می باشد. شرکت ARDA از تولید کنندگان سرشناس و معتبر انواع پارچه در کشور ترکیه می باشد. این برند توانسته است با کمک فناوری سطح بالا و همچنین تیم طراح خود دست به تولید پارچه های مبلی با کیفیت با رنگ های متنوع و طرح های زیبا بپرازد.

پارچه رومبلی ترک آکارکا

پارچه مبلی ترک برند آکارکا (AKARCA) از برند های شناخته شده در بازار ایران است. شرکت تولید کننده پارچه رومبلی آکارکا از سال 1990 به فعالیت میپردازد. این شرکت توانسته است پارچه های مبلی و پرده ای فانتزی و همچنین تزئینی مورد پسند کاربران تولید کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های این برند است.

پارچه رومبلی ترک برند APEX

این برند دارای جایگاه ویژه ای در صنعت پارچه ترکیه است. پارچه های برند APEX به سرعت در بازار شناخته و به فروش رسید. طرح های به روز و مدرن این برند از پارچه های مبلی مورد پسند کاربران قرار گرفته است. از ویژگی های این برند می توان به انواع تولیدات آن اشاره کرد.

پارچه ترک برند OTTIMO

این برند ترک در زمینه تولید پارچه پرده تجاری به فعالیت میپردازد. این نوع پارچه های ترک از سال 1986 به بازار عرضه می شوند. از ویژگی های این نوع پارچه ها می توان به قیمت متفاوت آن ها اشاره کرد.

پارچه مبلی ترک

قیمت پارچه مبلی ترک

قیمت انواع پارچه مبلی ترک از موضوعات بحث برانگیز برای کاربران محسوب می شود. این پارچه های مبلی قیمتشان به عوامل گوناگونی بستگی دارد. بنابراین قیمت پارچه های ترک ممکن است بسته به روز و حتی ساعت متغیر باشد. نوسانات قیمت ارز و دلار و جنس پارچه از مهم ترین عوامل دخیل در قیمت این نوع پارچه ها مباشد.

خرید انواع پارچه مبلی ترک از آداک پریمیوم

انواع پارچه مبلی ترک به جهت ویژگی هایی مانند استحکام بالا، ضد بو، کیفیت بالا و تنوع در رنگ و طرح فروش بیشتری نسبت به سایر پارچه های مبلی دارند. این نوع پارچه های مبلی پرکاربرد بوده و برای انواع مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند. توصیه می شود برای خرید پارچه مبلی ترک به فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی آداک پریمیوم یکی از مراکز فروش انواع پارچه مبلی ترک می باشد. این فروشگاه کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین میکند.

کلیه کارشناسان در مجموعه آداک، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره به شما هستند.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *