قیمت پارچه مبلی ارزان
دکوراسیون

قیمت پارچه مبلی ارزان

قیمت پارچه مبلی ارزان: یکی از مهم ترین فاکتورها در تولید مبلمان، قیمت و نوع پارچه ای است که برای تولید آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که قیمت پارچه مبلی ارزان ولی در عین حال با کیفیت و مرغوب باشد، فروش مبلمان تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. به طور کلی قیمت پارچه های مبلی به عوامل مختلفی از جمله نوع و جنس پارچه و همچنین قیمت نخ بستگی دارد. تولید کنندگان مبلمان برای خرید پارچه مبلی ارزان قیمت و با کیفیت، می‌توانند به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند.

مبلمان نقش بسیار مهمی در طراحی و دکوراسیون خانه دارد و پارچه ای که برای آن انتخاب می شود باید با کیفیت و مقاوم باشد. پارچه های مبلی آداک با وجود داشتن قیمت مناسب، بسیار مقاوم هستند و در اثر نشستن زیاد، دچار ساییدگی نمی شوند. در ادامه این مقاله از مجله آداک، مشخصات انواع پارچه های مبلی و قیمت آن‌‌ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت پارچه مبلی ارزان

خرید پارچه مبلی ارزان

نکات مهم در مورد انواع پارچه مبلی

در هنگام خرید پارچه مبلی ارزان و با کیفیت باید به نکات زیادی توجه کرد. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید پارچه مبلی، تراکم پارچه است. در هنگام لمس پارچه، پارچه باید یک تکه باشد و تراکم و فشردگی آن به خوبی احساس شود. علاوه بر این پارچه مبلی باید نرم باشد و پرز ندهد. ضخامت پارچه یکی دیگر از عواملی است که که در قیمت آن موثر است. پارچه های مبلی ضخیم، مقاومت بیشتری در برابر ساییدگی دارند و به این ترتیب ماندگاری آنها بیشتر است.

قیمت پارچه مبلی ارزان، در ماندگاری و دوام پارچه مبلی نقش مهمی دارد. بهتر است در هنگام خرید پارچه، بیشتر به کیفیت آن توجه کرد و پارچه ایی انتخاب کرد که برای مدت طولانی با کیفیت باقی بماند و عمری طولانی داشته باشد. پارچه های مبلی در قیمت های مختلفی موجود هستند ولی بعضی از پارچه های ارزان قیمت خیلی سریع خراب می شوند و در حقیقت می توان گفت عمر آنها خیلی کوتاه است. سایر نکاتی که در هنگام خرید پارچه های مبلی باید در نظر داشت، به این شرح است.

  • با دوام بودن پارچه مبلی
  • داشتن طرح و رنگ مناسب
  • جنس مناسب پارچه

انواع پارچه مبلی

پارچه مبل استیل

پارچه هایی که برای مبل انتخاب می شوند در دو نوع الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی در بازار موجود هستند و قیمت این پارچه ها ارتباط مستقیمی با الیاف به کار رفته در آن دارد. پارچه هایی که از الیاف طبیعی تولید می شوند در مقایسه با الیاف مصنوعی قیمت بالاتری دارند. به این ترتیب اگر قصد خرید پارچه مبلی ارزان را دارید، می توانید پارچه هایی را بخرید که برای تولید آنها از الیاف مصنوعی استفاده شده است.

پارچه هایی مانند کتان، پشم، ابریشم و مخمل از الیاف طبیعی محسوب می شوند و کیفیت و مقاومت خیلی زیادی دارند. پارچه های کتان یکی از پرطرفدارترین پارچه های مبلی بین افراد هستند؛ چون نسبت به سایر پارچه ها در برابر ساییدگی مقاوت بالاتری دارند. پلی استر، نایلون و آکرولیک از الیاف مصنوعی هستند که قیمت نسبتاً مناسبی دارند و به راحتی شستشو می شوند. یکی از نکات قابل توجه در مورد الیاف مصنوعی این است که بعضی از آنها ممکن است بعد از شستشو چروک شوند.

قیمت پارچه مبلی ارزان

سئولات متداول در مورد پارچه رومبلی

  1. تکنولوژی نانو چیست و چه تاثیری در پارچه های مبلی دارد؟

در تکنولوژی نانو به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و تمام مواد به کار رفته، طبیعی است.

  1. در انتخاب پارچه مبلی به چه مواردی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید پارچه باید به مواردی همچون ضخامت، لطافت و مقاومت پارچه توجه کرد.

جمع بندی

این روزها پارچه های مبلی در مدل های زیاد و قیمت های متنوع در بازار موجود هستند و افراد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود، پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صورتی که قصد خرید اینترنتی پارچه مبلی را دارید، می توانید به سایت فروشگاه آداک مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پارچه مبلی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با همکاران با تجربه ما در آداک تماس بگیرید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *