پارچه مبلی نخی به زیبایی دکوراسیون منزل شما می افزاید
دکوراسیون

پارچه مبلی نخی به زیبایی دکوراسیون منزل شما می افزاید

هنگام انتخاب و خرید پارچه مبلی نخی پنبه ای، تنها  زیبایی آن کافی نیست، بلکه در انتخاب مبل مناسب، جنبه‌های مختلفی مانند لمس، راحتی، نوع روکش و نحوه شستشو را نیز در نظر می‌گیرد. انتخاب دقیق پارچه مبلی نخی زیبایی و دکوراسیون منزل شما را دو چندان می کند.

انتخاب پارچه مناسب برای مبل باعث افزایش طول عمر آن می شود. تمیز کردن مبل راحت تر است. انتخاب پارچه مبلی نخی مناسب را می توان مهم ترین انتخاب دانست. پس این راهنما در مجله آداک به شما در انتخاب بهتر پارچه کمک زیادی می کند.

پارچه مبلی نخی پنبه ای

مهمترین جزء هر مبل، روکشی است که انتخاب می کنید. قسمت بالایی مبل برای مصارف خارجی است. پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید می‌تواند زیبایی مبلمان شما را افزایش یا کم‌رنگ کند.

انتخاب بهترین پارچه برای مبل و پرده یکی از راه‌های ایجاد تجربه متفاوت و بهتر در داخل خانه است، اما چرا بهترین نوع مبلمان راحتی را انتخاب کنید؟

پارچه مبلی نخی و پنبه ای

طبیعی، نرم، تنفس پذیر و مقرون به صرفه. این پارچه نه تنها منعطف ترین پارچه در حالت ترکیب نشده است، بلکه به دلیل راحتی آن مورد علاقه بسیاری است. پارچه مبلی پنبه ای با کیفیت بالا از یک بافت قوی و سنگین برای افزایش مقاومت در برابر خراش و سایش ساخته شده است. بسیار مهم است که پارچه مبلی نخی محکم و با استحکام بافته شده باشد. زیرا نخ های شل توسط بچه های کوچک، میخ های بزرگ، حیوانات خانگی و غیره گیر می کنند و پاره میشوند. مزیت پنبه این است که در برابر حرارت مقاوم است. در صورت نیاز به راحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. ترکیب های پنبه ای نیز برای کسانی که دوام بیشتری می خواهند انتخاب خوبی هستند و به راحتی در آینده قابل تغییر و تعویض هستند.

پارچه مبلی نخی پنبه ای

پارچه مبلی نخی پنبه ای

پارچه مبلی پنبه ای یکی از تنفس پذیرترین و بادوام ترین انواع پارچه های طبیعی است. این رومبل بسیار ظریف، صاف و نسبتاً مقاوم در برابر محو شدن در برابر نور مستقیم خورشید است.

پارچه های پنبه ای خالص بسیار کمی در بازار وجود دارد که بسیاری از آن ها از الیاف مختلف بافته شده اند و بهترین ترکیب، رومپلی های پنبه ای 45 تا 60 درصد است. پارچه مبلی نخی از دیگر پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی استفاده می کنند و دلیل ماندگاری آنها نیز همین است.

مزیت های پارچه مبلی نخی

پارچه مبلی نخی پنبه ای

  • استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی عالی
  • از این نوع پارچه برای مبل های راحتی استفاده زیادی شده است که پارچه حرف اول و آخر را می زند.
  • تمیز کردن آن آسان است به گونه ای که می توان آن را با یک دستمال مرطوب پاک کرد، از جمله ویژگی های دیگر.

با این حال، یکی از نکات منفی در مورد پنبه که می توانیم به آن اشاره کنیم مقاومت کم آن در برابر چروک و لکه است. این مبل ها گرد و غبار را جذب می کنند و برای استفاده در مکان هایی که کودکان و حیوانات خانگی زندگی می کنند توصیه نمی شود.

نکته: همانطور که قبلاً گفته شد، ترکیب الیاف پنبه و کتان مقاومت مبل راحتی را در برابر چروک افزایش می دهد.

توجه: هنگام تولید برخی از پارچه های نخی، آنها را با الیاف پلی استر ترکیب می کنند تا مقاومت در برابر لکه را کاهش دهند.

استفاده از پارچه مبلی نخی در مبلمان به دکوراسیون خانه زیبایی خاصی میبخشد. از این پارچه در مبلمان ادری نیز میتوانید استفاده کنید.

خواص و موارد استفاده

الیاف به آسیاب پارچه فرستاده می شود، جایی که کارتن سازها الیاف را به نخ پنبه تبدیل می کنند. نخ ها به صورت پارچه ای بافته می شوند که به راحتی شسته می شوند اما به راحتی چروک می شوند. جینگهام هنگام شستن و صاف شدن حدود 3 درصد کوچک می شود.

قیمت پنبه به دلیل راحتی، سهولت مراقبت و تمام ویژگی های خوبش، برای پوشاک، ملافه، حوله و مبلمان ایده آل است.

پارچه مبلی نخی به دلیل نرمی و لطافت و راحتی بسیار محبوب است

ویژگی های الیاف پنبه و محصولات آن

  1. سلولز و الیاف طبیعی
  2. ساخته شده از گل پنبه طبیعی
  3. سریع خشک می شود
  4. مقاومت در برابر شوک الکتریکی
  5. به راحتی چین و چروک می شود
  6. این می تواند حرارت، مواد شوینده و سفید کننده را تحمل کند
  7. هنگامی که خیس می شود، این الیاف 20٪ قوی تر از خشک هستند
  8. هنگامی که درز برای اولین بار در معرض آب قرار می گیرد، کمی جمع می شود و به این حالت به نام گرگ شسته شناخته می شود.
  9. ممکن است با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید آسیب ببیند.
پارچه مبلی نخی با کیفیت

پارچه مبلی نخی با کیفیت

پرفروش ترین محصولات

تعمیر و نگهداری انواع پارچه مبل :

  • وقتی شخصی روی مبل می نشیند، آلودگی منتقل می شود و به سطح منتقل میشود.
  • اثاثه یا لوازم داخلی را حداقل یک بار در ماه جاروبرقی بکشید تا از آلودگی جلوگیری شود.
  • هنگام خرید پارچه مبلی نخی باید ساختار آن را بررسی کنید و ببینید سالم است یا خیر.
  • آیا شستن با آب آسان است؟ در غیر این صورت باید با محلول مخصوص شسته شود.
  • همچنین در نظر داشته باشید که شرکت هایی هستند که تجربه کافی برای شستشوی انواع پارچه مبل را دارند.

رنگ پارچه مبلی نخی

رنگ پارچه مبلی نخی

رنگ پارچه مبلی نخی

همانطور که در بالا گفته شد معمولا رنگ پارچه تاثیرگذارترین عامل در انتخاب پارچه مبل است و تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد. به خصوص اگر مبل هایی که می خواهید مبل های بزرگ و چشمگیر باشند که بر اتاق غالب هستند. قبل از تصمیم گیری عجولانه برای خرید پارچه مبلی نخی، مطمئن شوید که از رنگ پارچه ای که انتخاب می کنید راضی هستید.

شما باید حس رنگ خوبی داشته باشید زیرا برای مدت طولانی به عنوان مهمان به خانه می آیید. به عنوان مثال، انتخاب رنگ های تیره برای یک اتاق کوچک توصیه نمی شود، به خصوص اگر مبل های بزرگ انتخاب می کنید.

اگر علاقه ای به تغییر دکوراسیون خود ندارید، پارچه های خنثی انتخاب بهتری هستند. برای احساس بهتر محیط، دمای رنگ را در نظر بگیرید. رنگ های سرد و گرم بر روحیه اتاق تاثیر می گذارند. از رنگ های مد روز خودداری کنید مگر اینکه واقعا رنگ را دوست داشته باشید زیرا ممکن است به مرور زمان خسته کننده شود!

نکاتی قبل از خرید پارچه مبلی نخی برای مبلمان

قبل از خرید مبل یا پارچه مبلی باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. این عوامل مربوط به محیطی است که مبلمان در آن قرار می گیرد.

خرید پارچه مبلی نخی

خرید پارچه مبلی نخی

  • آیا اتاقی که می خواهید آفتابی است؟ آیا در منطقه مرطوب زندگی می کنید؟
  • آیا کاناپه را با حیوان خانگی خود به اشتراک می گذارید؟ آیا کسی در خانواده شما از آلرژی رنج می برد؟
  • قبل از خرید مبل باید همه اینها را بدانید.

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه مبلی نخی

رنگ و طرح اغلب اولین چیزهایی هستند که هنگام خرید پارچه مبل به دنبال آن هستید. در حالی که این چندین عامل به همان اندازه مهم هستند که باید در نظر گرفته شوند.

ماندگاری پارچه مبل

استحکام پارچه باید به مبلمان، منطقه مورد استفاده و ویژگی های خانه مانند حضور کودکان و حیوانات خانگی بستگی داشته باشد. اگر مبلمان چیزی است که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه ای بادوام تر انتخاب کنید.

سبک پارچه مبلی نخی

هنگام انتخاب طرح و سبک پارچه، همیشه چیزی را انتخاب کنید که نه تنها مبلمان، بلکه طراحی داخلی و شخصیت خانه شما را نیز تکمیل کند.

با توجه به رشد تیم آداک پریمیوم در طول سال ها، شرکت ما پروژه های بزرگی را تکمیل کرده یا قبلاً انجام داده است. هر روز با در نظر گرفتن این واقعیت که ما برنامه های بلندپروازانه ای برای آینده شرکت خود داریم، تلاش می کنیم و سخت تلاش می کنیم تا کیفیت محصولات و نیروی کار خود را ارتقا دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد محصولات، خدمات آداک، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

مزایای این پارجه مبلی چیست؟

بعد از قیمت مناسب و مقرون به صرفه پارچه مبلی نخی، میتوان به لطافت و نرمی آن و همچنین شستشوی آسان آن اشاره کرد.

معایب پارچه نخی برای مبل چیست؟

مهمترین ایرادی که میتوان به پارچه مبلی نخی گرفت مقاومت کم آن در مقابل لک و چربی و چین و چروک است. اگر کودک خردسال یا حیوانات خانگی دارید این پارچه توصیه نمیشود.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *