معرفی رومبلی جدید 1401 به همراه عکس
دکوراسیون

معرفی رومبلی جدید 1401 به همراه عکس

خرید رومبلی جدید

خیلی از افراد دوست دارند در زمان انتخاب پارچه مبلی و خرید رومبلی جدید از آخرین مدهای موجود در بازار استفاده کنند. استفاده از پارچه مبلی جدید و باکیفیت میتواند حسی دلنشین را به فضای خانه یا محل کار ببخشد. در زمان خرید  پارچه باید به عواملی مثل جنس، طرح، برند تولید کننده و ابعاد پارچه توجه کنید. توجه کردن به کیفیت پارچه در زمان خرید رومبلی جدید سبب افزایش دوام و ماندگاری پارچه در برابر ضربه، نور خورشید و آلودگی می شود. البته این تمام ماجرا نیست برای آشنایی بیشتر با انواع رومبلی جدید و نحوه خرید تا انتهای این مطلب از مجله آداک ما را همراهی کنید. گالری عکس رومبلی جدید 1401 را در انتهای مطلب میتوانید مشاهده کنید.

انتخاب رومبلی جدید

انتخاب رومبلی جدید

معرفی انواع رومبلی جدید

وقتی که به فروشگاه پارچه مبلی مراجعه می کنید، با انبوهی از محصولات روبرو می شوید که دارای طرح ساده یا شکل دار هستند. برای اینکه بتوانید در زمان انتخاب رومبلی جدید عملکرد خوبی داشته باشید، بهتر است که با انواع پارچه مبلی آشنایی داشته باشید. در همین راستا توجه شما را به موارد ذکر شده در زیر جلب میکنیم:

پارچه مبلی جدید پنبه ای یا نخی

پارچه مبلی پنبه ای را میتوان از پارچه های رایج رومبلی است. جنس این پارچه از الیاف میباشد. پارچه پنبه ای به علت داشتن دوام و ماندگاری بالا کاربرد وسیعی دارند. در هنگام خرید پارچه مبلی جدید پیشنهاد می کنیم که پارچه های پنبه ای نیز نگاهی بیندازید. آنها از قابلیت شستشوی خوبی برخوردار هستند و در مدت زمان کم به خوبی پاکیزه می شوند؛ بنابراین اگر در خانه صاحب فرزند کوچک هستید میتوانید از پارچه مبلی پنبه ای در طرح دلخواه استفاده کنید.

پارچه رومبلی جدید کتان یا سانتوک

کتان یا سانتوک نیز را میتوانید به عنوان روکش مبل جدید در مبلمان راحتی خود به کار ببرید. اگر بخواهیم کتان را با پارچه نخی مقایسه کنیم، باید بگوییم که کتان از قابلیت انعطاف بالاتری نسبت به پنبه برخوردار است و استحکام بالایی در برابر ضربه یا تابش نور خورشید دارد. پارچه کتان را به علت ساختار ظاهری مناسبی که دارد، هم میتوانید در مبلمان راحتی و هم سلطنتی استفاده کنید.

مخمل بهترین پارچه مبلی جدید

آیا در زمان خرید پارچه رومبلی جدید، به دنبال انتخاب محصولی شیک و لاکچری هستید؟ پارچه مخمل علاوه بر اینکه از ضخامت و دوام بالایی برخوردار است، به خوبی میتواند فضای پذیرایی منزل شما را آراسته و زیباتر نشان دهد. این پارچه  نرمی و لطافت بالایی نیز دارد و میتواند سبب آسایش و راحتی شما در هنگام نشستن گردد.

پرفروش ترین محصولات

پارچه رومبلی جدید؛ مازارتی

اگر جز افرادی هستید که می خواهید پارچه رومبلی جدید را از میان پارچه های امروزی و مدرن انتخاب کنید، مازارتی گزینه خوبی است. این پارچه از نظر ظاهری شبیه به مخمل است. منتهی در ساختار خود دارای پستی و بلندی هایی می باشد. از خصوصیات این پارچه میتوان به ظاهر لوکس و شیک آن اشاره کرد. مازارتی قابلیت زیادی در جذب نور خورشید و گرما دارد بنابراین خرید آن را برای کسانی که به گرما و حرارت علاقه مند نیستند؛ توصیه نمی کنیم.

خرید رومبلی جدید

خرید رومبلی جدید

قیمت و خرید پارچه رومبلی جدید از آداک

برای داشتن انتخابی بهینه در زمان انتخاب پارچه رومبلی جدید، باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. فروشگاهی که بتواند با ارائه پارچه های متنوع در جنس مرغوب رضایت مشتری را جلب سازد. مجموعه اینترنتی آداک با عرضه انواع پارچه رومبلی جدید با قیمت مناسب درصدد جلب رضایت مشتریان برآمده است. شعار این تیم تولید محصولات ایرانی با بهترین و مناسب ترین کیفیت است.

در صورتی که برای خرید پارچه مبلی جدید نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید، میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره کارشناس فروش و پشتیبانی برخوردار شوید.

گالری عکس رومبلی جدید 1401

پارچه مبلی طرح دار مبل راحتی دو نفره

رومبلی جدید 1401 مدرن سنتی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *