معرفی پارچه مبلی لوکس
دکوراسیون

معرفی پارچه مبلی لوکس

معیارهای انتخاب صحیح پارچه مبلی لوکس

پارچه ها بدون تردید سبب هرچه زیباتر دیده شدن مبل ها می شوند. انتخاب پارچه مبلی لوکس اگر به شکل صحیح انجام گرفته شود، به نمای  مبلمان منزل یا محل کار جلوه ای منحصر به فرد خواهد بخشید. این نوع پارچه ها به جنس های متنوعی تقسیم می شوند. برای اینکه بتوانید  به هنگام خرید پارچه مبلی، پارچه های لوکس مناسبی را انتخاب کنید باید ابتدا به مدل و سبک بدنه مبل ها توجه کنید. افزون بر آن در زمان انتخاب این پارچه ها باید با رنگ و طرح موجود در دکوراسیون منزل نیز توجه کنید. کارشناسان آداک مدل متنوعی را برای پارچه مبلی، ایده آل می دانند در ادامه این مطلب از مجله آداک به آنها اشاره خواهیم کرد.

انواع پارچه مبلی لوکس را بشناسیم

در زمان انتخاب پارچه مبلی لوکس یکی دیگر از معیارهایی که باید به آن توجه کنید، انواع آنهاست. در همین راستا توجه شما را  به توضیحات ذکر شده پیرامون این موضوع جلب می کنیم.

پارچه مبلی ترک

یکی از مشهورترین پارچه های مبلی پارچه هایی هستند که از کشور ترکیه وارد می شوند. همانطور که می دانید کشور ترکیه در صنعت مبلمان و تولید پارچه از جایگاه ویژه ای در جهان برخوردار است. این نوع پارچه ها را میتوان در ردیف پارچه مبلی لوکس به شمار آورد.

پارچه شانل یا شنل

یکی دیگر از پارچه های مبلی لوکس پارچه شانل است. این پارچه از بافت کرکی نرمی برخوردار است. ظاهر پارچه شانل براق و لوکس به نظر می رسد. این پارچه از نخ طبیعی ابریشم، نخ های مصنوعی و پنبه ساخته می شود. نرمی و لطافت موجود در دو سوی پارچه مبل شانل سبب شده تا آن را جز پارچه های جذاب و لاکچری به شمار آوریم.

پارچه مبلی کتان

خیلی از کارشناسان کتان را از بهترین پارچه مبلی لوکس به شمار می آورند. پارچه کتان از فیبر طبیعی ساخته شده است و با انواع دکوراسیون منزل همخوانی دارد. این مدل پارچه از مقاومت خوبی در برابر وزن سنگین و فشار برخوردار است.

پارچه ساتن

این مدل پارچه جلوه ای خاص و ویژه به مبلمان می بخشد. آنها از ظاهر براق و جنس لطیفی برخوردار هستند و از همین رو میتوانند آرامش زیادی را برای شما به ارمغان آورند. یکی از نکات ویژه در نگهداری این پارچه مبلی لوکس، نحوه شستشوی آن است. تمیز کردن لک از روی آنها کاملا تخصصی است و باید این کار را به دست افراد کاردان بسپارید.

پارچه مبلی لوکس

پارچه مبلی مخمل در دکوراسیون لاکچری

مخمل یک انتخاب لوکس و لاکچری است، این پارچه لوکس و زیبا گران‌تر از  سایر جنس‌های پارچه است. پارچه مبلی مخمل را میتوان به دلیل داشتن بافت متفاوت و نرم در دکوراسیون خانه به شکلی استفاده کرد که فضای داخلی را ویژه و خاص کند. برای انتخاب و خرید پارچه مبلی لوکس، مخمل یک گزینه ایده آل محسوب میشود است ولی به این نکته هم توجه کنید که اگر متراژ خانه‌تان کوچک است یا مبل‌ راحتی با سایز بزرگ دارید، مدل‎‌های متناسب را انتخاب کنید تا در عین لوس و لاکچری بودن فضا، شیک و امروزی هم به‌نظر بیاید.

قیمت و خرید پارچه مبلی لوکس از آداک

به هنگام خرید پارچه مبلی لوکس باید عواملی مانند کیفیت، قیمت، ابعاد، رنگ، گارانتی، نحوه شستشو، تناسب میان چارچوب مبلمان و تناسب میان سایر اجزای منزل را در نظر بگیرید. در کنار همه این عوامل بهتر است در زمینه انتخاب فروشگاه برای انتخاب و خرید این نوع پارچه نیز حساسیت به خرج دهید؛ زیرا هر چه فروشگاه معتبرتر باشد از محصولات باکیفیت تری نیز برخوردار است. در این میان فروشگاه اینترنتی آداک با عرضه انواع پارچه های مبلی مرغوب و لاکچری در طرح های متنوع و متناسب با انواع سلیقه ها به تمام نیازهای کاربران پاسخ داده است.

جهت مشاهده قیمت و خرید انواع پارچه از آداک میتوانید محصول مورد نظر خود را از بخش محصولات در بالای سایت جستجو کنید. شما میتوانید با مشاهده مشخصات محصول و مقایسه هر کدام از آنها با یکدیگر اقدام به خرید پارچه مبلی کنید. البته برای دست یابی به انتخابی مطمئن میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آداک از مشاوره رایگانی نیز برخوردار شوید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *