آشنایی با پارچه مبلی پورشه
دکوراسیون

آشنایی با پارچه مبلی پورشه

یکی از انواع پارچه مبلی، پارچه مبلی پورشه است و تفاوت آن با سایر پارچه های مبلی، نوع بافتش است. پارچه های پورشه در مدل های ساده و طرح دار موجود هستند و رنگ بندی متنوع و زیبایی دارند. بافت این پارچه به گونه ای است که بیشتر برای مبلمان راحتی و مدرن مناسب است ولی برای مبلمان کلاسیک گزینه مناسبی نیست. اگر دست خود را روی پارچه پورشه بکشید، بافت مخملی آن را زیر دست احساس می کنید. برای خرید پارچه مبلی پورشه می توانید به فروشگاه آداک پریمیوم مراجعه کنید.

پارچه مبلی پورشه

رنگبندی پارچه پورشه

بیشتر بخوانید:

پارچه مبلی ژاکارد چیست | آشنایی با پارچه ژاکارد و مزایای آن

مشخصات پارچه مبلی پورشه

یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه مبلی پورشه این است که این پارچه با استفاده از فناوری نانو تولید می شود. در صورتی که این پارچه ها با نوشیدنی یا شکلات لک شوند، خیلی راحت با یک دستمال نمدار تمیز می شوند. بعد از پاک کردن لک، هیچ اثری از لکه روی پارچه باقی نمی ماند. به طور کلی پارچه های پورشه به خاطر کیفیت بالا و تنوع رنگی زیادشان، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. بافت این پارچه تا حدی به پارچه های مخمل شباهت دارد ولی تفاوت آن این است که پارچه پورشه خواب کمتری دارد. در ادامه سایر ویژگی های پارچه پورشه و مزیت های خرید پارچه مبلی پورشه را بررسی می کنیم.

  • بسیار نرم و راحت
  • ضد لک
  • ضد آب
  • ضد حساسیت
  • دارای پرزهای کوتاه و خوابیده
  • موجود در طرحها و رنگ های متنوع

پرفروش ترین محصولات

تفاوت پارچه پورشه مبلی با پارچه مازاراتی و جاسمین

پارچه مبلی پورشه و پارچه مازاتی تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند. جنس پارچه های مازارتی هم مانند پارچه های پورشه شبیه به مخمل و جیر است و پرزهای کوتاهی دارد. مهم ترین تفاوت پارچه پورشه با پارچه مازاراتی در این است که پارچه های مازارتی بر خلاف پارچه پورشه سطح صاف و یکدستی ندارند. با لمس کردن پارچه مازاراتی متوجه می شوید که سطح این پارچه برآمدگی و برجستگی هایی دارد.

بافت پارچه جاسمین و پارچه پورشه تا حدی به هم شباهت دارد. بزرگ ترین تفاوت پارچه رو مبلی پورشه و پارچه جاسمین در قیمت آن است. پارچه های پورشه از پارچه های اقتصادی محسوب می شوند و تراکم کمتری نسبت ب پارچه های جاسمین دارند. پارچه های جاسمین به خاطر داشتن تراکم بالا، مقاومت بیشتری دارند و در حقیقت پارچه مبلی جاسمین از پارچه های گران محسوب می شود. به این ترتیب قیمت پارچه مبلی پورشه در مقایسه با پارچه جاسمین به صرفه تر است.

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت پارچه مبلی 

پارچه مبلی پورشه

مبلمان با پارچه پورشه

سوالات متداول در مورد پارچه رومبلی پورشه

  1. آیا پارچه پورشه قابل شستشو است؟

بله. این پارچه قابل شستشو است و در اثر شستشوی زیاد خراب نمی شود.

  1. پارچه پورشه ساخت کدام کشور است؟

پارچه رو مبلی پارچه در دو کشور ایران و چین تولید می شود. اگر تراکم این پارچه ها یکی باشد، کیفیت آنها با یکدیگر برابر است.

حتما بخوانید:

آشنایی با پارچه مبلی مسکو

جمع بندی

همانطور که اشاره شد پارچه پورشه بیشتر مناسب مبلمان مدرن و راحتی است. در صورت استفاده از این پارچه برای مبلمان کلاسیک، حتماً باید از رنگ های خنثی یا مود این پارچه استفاده کرد. کالیته پارچه پورشه بیشتر از 20 رنگ متنوع و زیبا دارد و شامل تمام طیف های رنگی می شود. رنگ های مختلف این پارچه را می توانید بدون هیچ محدودیتی از فروشگاه آداک پریمیوم تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت پارچه مبلی پورشه و خرید انواع پارچه مبلی می توانید از کارشناسان ما در آداک پریمیوم کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با پارچه مبلی ملیتا

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *