رنگ پارچه مبلی- کالیته رنگ پارچه مبلی
دکوراسیون

رنگ پارچه مبلی؛ چگونه رنگ مبلمان را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید جلوه ای بی نظیر به فضای داخلی خانه خود ببخشید، باید به انتخاب بهتر رنگ پارچه مبلی اهمیت زیادی دهید. چرا که این رنگ ها هستند که با زبان بی زبانی خود میتوانند حسی وصف ناپذیر را به مخاطب تزریق کنند. رنگ مبل ها نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای اینکه بدانید چگونه رنگ مبلمان راحتی را انتخاب کنید با مجله آداک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

پارچه مبلی جدید 2022 -1401 + مدل ها و قیمت

رنگ پارچه مبلی تکی یا ترکیبی؟

در زمان خرید پارچه مبلی ممکن است با طیف وسیعی از رنگ های ساده یا ترکیبی مواجه شوید. ممکن است در این مواقع از خود بپرسید که کدام مورد برای رویه مبلمان منزل مناسب است؟ اگر رنگ پارچه رومبلی ترکیبی باشد یعنی اینکه پارچه مبلی از رنگ های متنوعی تشکیل شده است. در این زمان باید به نوع قرار گیری رنگ ها، هماهنگی و میزان زیبایی تضاد موجود در نگها توجه کنید. در خرید پارچه مبلی ساده یا تک رنگ هم باید درصد تیرگی و روشنایی رنگ پارچه مبلی را ملاک قرار دهید.

رعایت بالانس در خانه

در انتخاب رنگ پارچه مبلی حتما به حفظ تعادل موجود در دکوراسیون منزل توجه کنید. برای این کار میتوانید بخش های دیگر منزل را در نظر بگیرید. از خودتان بپرسید که اجزای دیگر خانه از چه رنگی تشکیل شده اند و کدام رنگ ها میتوانند کامل کننده آنها باشند. برای مثال میتوانید از استراتژی تضاد رنگی کمک بگیرید. به عبارتی اگر رنگ دکوراسیون داخلی منزل تان تیره است باید برای تنوع بخشیدن به آن محیط سراغ پارچه هایی بروید که میزان تیرگی را تا حدودی کم کند. برای مثال اگر رنگ کناره پرده های شما قهوه ای است میتوانید رنگ پارچه رومبلی را کرمی یا شیری انتخاب کنید. البته این روش همیشه نمیتواند جوابگو باشد. برای دکوراسیونی که پایه اصلی آن را رنگ آبی تشکیل می دهد، انتخاب رنگ پارچه رومبلی قرمز جالب نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت پارچه مبلی 

 رنگ پارچه مبلی برای اتاق خواب

افراد زیادی دغدغه این موضوع را دارند که برای پارچه مبلی اتاق خواب کدام رنگ را استفاده کنند. توصیه می کنیم که رنگ پارچه مبلی برای اتاق خواب ملایم باشد تا از این طریق آرامش زیادی را در زمان خواب برای شما فراهم آورد. برای این کار میتوانید سراغ رنگ های خثنی و ملایم با غلظت کم بروید. همچنین فراموش نکنید که رنگ مبلمان را با رنگ سرویس خواب هماهنگ انتخاب کنید.

رنگ مبلمان برای اتاق کودک

امروزه با توجه به گسترش هنر دکوراسیون در داخل فضای اتاق کودک انواع سرویس های چوبی و مبلمان را شاهد هستیم. اگر قصد خرید پارچه مبلی برای مبلمان این بخش از منزل را دارید بهتر است سراغ رنگ های بروید که تیره هستند. رنگ های تیره در برابر کثیفی مقاومت زیادی دارند و همچنین همیشه تمیز دیده می شوند. رنگ های آبی تیره، قهوه ای، خاکستری نمونه بارزی رنگ های تیره هستند.

تنوع در رنگ پارچه مبلی

تنوع در رنگ پارچه رومبلی

قمیت و خرید پارچه مبلی از آداک

فروشگاه اینترنتی آداک با عرضه انواع پارچه مبلی در جنس و رنگ بندی متنوع بهترین مکان برای خرید آنلاین شماست. این پارچه ها از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و میتوانند تمام نیازهای شما را از خرید یک پارچه خوب برآورده کنند. شما میتوانید کیفیت و زیبایی را در فروشگاه اینترنتی آداک پریمیوم جستجو کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه انتخاب رنگ پارچه مبلی میتوانید آنها را در بخش دیدگاه و در پایین همین صفحه مطرح کنید. همچنین برای دریافت مشاوره بیشتر میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

آدرس: یافت آباد شرقی؛ نرسیده به خ شاندیز، نبش مجتمع نگارستان

تلفن: ۰۲۱۶۶۳۹۸۱۱۰
تلفن: ۰۲۱۶۶۶۸۲۳۸۴
همراه: 09104964127

خواند این مطلب به شما پیشنهاد میکنیم:

خرید پارچه مبل چستر + بهترین پارچه مبل چستر

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *