معرفی مدل های پارچه مبلی خارجی
دکوراسیون

معرفی مدل های پارچه مبلی خارجی

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید پارچه مبلی خارجی، توجه به جنس و کیفیت پارچه است. یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی، مبلمان هستند و به همین دلیل باید پارچه ای مناسب و با کیفیت برای آنها انتخاب کنید. در این مقاله از مجله آداک پریمیوم با ما همراه باشید تا با بهترین پارچه های مبلی آشنا شوید.

نکات مهم برای انتخاب پارچه مبلی

برای خرید انواع پارچه مبلی از جمله پارچه مبلی خارجی، ابتدا باید نوع مبلمان و طراحی دکوراسیون را در نظر گرفت. هر کدام از پارچه های مبلی برای مدل خاصی از مبلمان مناسب هستند. در صورتی که پارچه مبلی با کیفیت نباشد، بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می دهد. در ادامه سایر نکات مهم در انتخاب پارچه مبلی با کیفیت را بررسی می کنیم.

  • توجه به جنس پارچه: جنس پارچه مبلی، رابطه مستقیمی با طول عمر آن دارد. هر اندازه جنس پارچه مبلی خارجی بهتر باشد، بیشتر قابل استفاده خواهد بود.
  • طرح و رنگ پارچه: طرح ها و رنگ های زیادی برای پارچه های مبلی در بازار موجود است. بهترین پارچه برای مبلمان مدرن، پارچه های ساده با رنگ های شاد هستند.
  • محل استفاده از مبل: در صورتی که از مبلمان خود زیاد استفاده می کنید، بهتر است پارچه های مبلی قابل شما قابل شستشو باشد.
پارچه مبلی خارجی

کالیته پارچه مبلی مازراتی و مسکو

پارچه های مبلی چینی و ترک

بیشتر پارچه های مبلی خارجی موجود در بازار، پارچه های ترک و چینی هستند. پارچه های مبلی چینی، سهم بزرگی از پارچه های مبلی را به خود اختصاص می دهند. این پارچه ها تنوع زیادی دارند و بعضی از آنها بسیار با کیفیت هستند. در هنگام انتخاب این پارچه های مبلی، علاوه بر طرح و رنگ پارچه، باید به بافت و گرماژ پارچه هم توجه داشته باشید.

پارچه های ترک، یکی از پرطرفدارترین پارچه های مبل خارجی هستند و تنوع و کیفیت بسیار زیادی دارند. پارچه های مبلی ترک در مقایسه با پارچه های چینی، کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند. پارچه های ترک بیشتر برای مبلمان سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه ها در طرح های ساده، گلدار و طرح دار موجود هستند.

آشنایی با اسامی پارچه های مبلی خارجی

پارچه های مبلی انواع مختلفی دارند. در این مقاله از آداک پریمیوم به معرفی بعضی از این پارچه ها می پردازیم.

  • پارچ مبلی مازراتی: پارچه مبلی مازراتی، یکی از پارچه های مبلی خارجی و ساخت کشور چین است و بافت لطیف و نرمی دارد. این پارچه به خاطر داشتن آستر، ضخامت خوبی دارد و از پارچه های مقاوم محسوب می شود.
  • پارچه مبلی پورشه: یکی از انواع پارچه های مبل خارجی، پارچه پورشه است. این پارچه ساخت کشور چین است و بیشتر برای مبلمان راحتی مناسب است. این پارچه مانند پارچه مازراتی، جزء پارچه های مخمل است.
  • پارچه مبلی ملیتا: پارچه مبلی ملیتا یکی از پارچه های وارداتی ساخت کشور چین است. این پارچه یکی از پرمصرف ترین پارچه ها برای مبلمان راحتی است. پارچه مبلی خارجی ملیتا قابل شستشو است، لک و کثیفی به راحتی از روی آن پاک می شود.
پارچه مبلی خارجی

پارچه مبلی ملیتا

سوالات متداول در مورد پارچه های مبلی

  1. پارچه مازراتی برای چه مبلمانی مناسب هستند؟

پارچه مبلی مازراتی برای مبلمان ال و راحتی بهترین انتخاب است.

  1. مهم ترین ویژگی پارچه مبلی مسکو چیست؟

پارچه مبلی مسکو در مقایسه با سایر پارچه های مبلی گرماژ بیشتری دارد.

جمع بندی

هر اندازه تراکم پارچه مبلی بالاتر باشد، در برابر شستشو مقاومت بیشتری خواهد داشت و با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی دهد.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پارچه مبلی خارجی به فروشگاه آداک پریمیوم مراجعه کنید. کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین پارچه مبلی، راهنمایی می کنند.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *