معرفی پارچه مبلی شانل ترک
دکوراسیون

معرفی پارچه مبلی شانل ترک

معرفی پارچه شانل ترک

یکی از انواع محبوب پارچه های شانل، نوع ترک آن است. پارچه مبلی شانل ترک از بافت کرکی نرمی برخوردار است. جنس این نوع پارچه ها میتواند از نخ های طبیعی ابریشم، نخ های مصنوعی و پنبه باشد. هنگامی که درباره نخ های مصنوعی صحبت می کنیم منظورمان موادی مانند آکریلیک، رازیون و الفین هستند. این مواد تاثیر زیادی در زیبایی پارچه ها دارند. تا انتهای این مطلب از مجله آداک همراه ما باشید.

پارچه رومبلی شانل ترک از نرمی و لطافت خاصی در دو طرف پارچه برخوردار ایت. همین امر سبب می شود که آن را جز فاخرترین محصولات بدانیم. از برندهای معتبر در این زمینه میتوانیم به ایشیک قطیفه ترکیه اشاره کنیم. ایشیک در زبان ترکی به معنای روشنایی است. با انتخاب این نوع محصولات میتوانید روشنایی و درخشش خاصی را به منزل خود ببخشید.

پارچه مبلی ترک

پارچه مبلی شانل ترک انتخابی برای تمام سلیقه ها

کاربرد پارچه مبلی شانل ترک در زیبایی خانه

آیا از فضای داخلی منزل خود خسته شده اید و می خواهید تغییرات در جهت زیبایی به آن اضافه کنید؟ توصیه می کنیم از پارچه رومبلی شانل ترک برای تغییرات اساسی در مبلمان خود استفاده کنید. این نوع پارچه برای زیبایی بخشیدن به اتاق های شما کارایی زیادی دارد. ازطرفی میزان تنوع رنگ و کیفیت در این نوع محصولات بسیار بالاست و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود اقدام به انتخاب محصول دلخواه کنید. امروزه استفاده از پارچه شانل ترک به حدی فراتر رفته که شما می توانید از آنها  به جز مبلمان راحتی، حتی برای پرده ها و روتختی منزل خود نیز استفاده کنید.

انواع پارچه مبلی شانل ترک را بشناسیم

پارچه مبلی شانل ترک را از نظر طرح و ظاهر میتوانیم به دو نوع ساده و طرح دار تقسیم کنیم. در ادامه به توضیح هر کدام از آنها می پردازیم:

  • ساده: این پارچه ها دارای طرح ساده یا حتی بدون طرح هستند. آنها در طیف های رنگی گسترده ای تولید می شوند و برای استفاده در مبلمان کلاسیک یا راحتی گزینه ای مناسبی می باشند.
  • طرح دار: آنها در طرح ها و رنگ های متنوعی قرار دارند و بیشتر طرح های آن را تصاویر گل و اشکال هندسی تشکیل می دهد. استفاده از پارچه مبلی شانل طرح دار برای خانه هایی با سبک مدرن بهترین گزینه است.

خرید پارچه مبلی شانل ترک

تفاوت میان پارچه مبلی مخمل و شانل چیست؟

خیلی از افراد تصور می کنند که پارچه مبلی شانل همان مخمل می باشد. باید بگوییم که این تصور کاملا غلط است. میزان نرمی و لطافت پارچه مخمل به اندازه شنل نیست و آنها از نظر نوع نخ با یکدیگر تفاوت دارند. به گونه ای که پارچه شانل در دو سوی خود از پرزهای هم سان برخوردار می باشد؛ حال آنکه پارچه مخل تنها در یک سوی خود دارای پرز است. در حالت کلی پارچه شانل نسبت به مخمل از ضخامت و نرمی بیشتری برخوردار است. این نرمی و لطافت در پارچه مبلی شانل سبب شده تا مدتهای طولانی با نشستن روی آن احساس خستگی و کسالت نکنید.

خرید پارچه رومبلی شانل ترک از آداک

در زمان خرید پارچه مبلی شانل ترک باید به عواملی مانند کیفیت، رنگ، طرح، ابعاد، ضخامت، برند، اعتبار فروشگاه، گارانتی و قیمت توجه کنید. در میان این عوامل خرید از فروشگاه معتبر میتوانید شما را به هدف نهایی تان نزدیک تر کند؛ زیرا فروشگاه های با اصالت محصولاتی با کیفیت بالا در طرح های متنوعی عرضه می کنند. فروشگاه اینترنتی آداک با ارائه محصولاتی که همگی از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند به تمام دغدغه های شما در زمینه خرید پارچه مبلی شانل پایان داده است.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *