پارچه مبلی ترک یا ایرانی
دکوراسیون

پارچه مبلی ترک بخریم یا ایرانی؟

مقایسه پارچه مبلی ترک با ایرانی

پارچه رومبلی ترک یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع پارچه وارداتی است که کیفیت و مرغوبیت آن بر کسی پوشیده نیست. حالی این سوال مطرح میشود که پارچه مبلی ترک بخریم یا پارچه رومبلی ایرانی؟بسیار عادی است که رویه مبل پس از چند سال استفاده فرسوده شود. در این صورت بدون تردید عوض کردن کاور مبل به صرفه تر از خرید مبلمان خرید است. از آنجایی که پارچه های مبلی در انواع طرح، جنس و متراژ عرضه میشوند، انتخاب آن ها بسیار سخت می باشد. پارچه مبلی ترک از انواع پارچه های موجود در بازار ایران است که طرفداران بسیاری دارد. ولی بیشتر خریداران با این سوال مواجه هستند که آیا پارچه رومبلی ترک بخریم یا ایرانی؟ در این متن قرار است به مقایسه این دو نوع پارچه مخصوص روکش مبل بپردازیم.

خرید پارچه مبلی Olga

ویژگی های پارچه رومبلی ترک

همان طور که اشاره کردیم پارچه مبلی ترک جز پرطرفدارترین و پرفروش ترین پارچه های رومبلی است. دلیل معروفیت این نوع پارچه های بین مصرف کنندگان ایرانی، جنس درجه یک آن و همچنین تنوع در رنگ و طرح های آن می باشد. بدون ترید می توان گفت پارچه های رومبلی ترک از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار هستند. ولی نکته ای که باید خریداران به آن توجه کنند این است که پارچه های ایرانی کیفیت بسیار نزدیکی به پارچه های ترک دارند. بنابراین برخی از فروشندگان پارچه های ایرانی را به جای پارچه های ترک به فروش می رسانند. در انتخاب پارچه های ترک اصل باید دقت لازم را به کار ببرید و از مراکز خرید معتبر به خرید پارچه مبلی اقدام کنید.

پارچه مبلی ترک

خصوصیات پارچه مبلی ایرانی

پارچه های مبلی ایرانی از دیگر انواع پارچه های مخصوص رویه مبل که حتی به خارج از کشور صادر میشود. پارچه های تولید داخل کشور از لحاظ کیفیت  و جنس قدرت رقابت با پارچه های خارجی و ترک دارند. این مدل پارچه توانسته است هم پای پارچه های ترک نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند. پارچه های ایرانی با کیفیت بوده و همچنین دارای انواع مختلف می باشند. از انواع آن می توان به پارچه های چرم، مخمل، مازراتی، ابریشم اشاره کرد. ولی دلیل اصلی و مهم پارچه های ایرانی که موجب جلب رضایت مشتریان شده است، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای آن ها است.

مقایسه قیمت پارچه رومبلی ترک با ایرانی

اگر چرخی در بازار بزنید، مشاهده خواهید کرد که قیمت پارچه مبلی ترک نسبت به پارچه های ایرانی بیشتر است. قیمت بالای این پارچه های وارداتی به دلیل کیفیت بالا و تنوع آن ها است. فروش انواع پارچه مبلی ترک در کشور ما بالا بوده و طرفداران زیادی دارد. قیمت این محصول به عوامل بسیاری بستگی دارد و از آنجایی که پارچه وارداتی می باشد، قیمت آن با توجه به نوسانات ارز متغیر است. در مقابل قیمت انواع پارچه رومبلی ایرانی با توجه به کیفیت آنها بسیار مناسب است.

خرید پارچه مبلی Tommy

پارچه رومبلی اصل را از کجا خریداری کنیم؟

مبلمان از جمله وسیله هایی هستند که در خانه مورد استفاده بسیاری قرار می گیرند. پارچه مبلی همیشه در معرض آسیب است، برای اینکه مبلمان شما زود فرسوده نشود، بهتر است در انتخاب پارچه رومبلی اصل دقت بالایی داشته باشید.

بنابراین اگر قصد خرید پارچه مبلی ترک را دارید، بهتر است  فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کنید و از اصالت برندهای ارائه شده مطمئن شوید. از ویژگی‌های این پارچه‌ها می‌توان به تراکم بالای نخ استفاده شده در بافت آنها، ضد بو و تعریق‌ناپذیری آن اشاره کرد. بهتر است بدانید قیمت این پارچه‌ها از آنجایی که وارداتی بوده در بازار نرخ یکسانی ندارد و با نوسانات قیمت ارز تغیر خواهد داشت. برای نمونه میتوان از کارخانه‌های تولیدکننده پارچه در ترکیه با برندهای آکاچار، ایپنگله، اسکادا، تکنو در بازار تهران بفروش می‌رسد نام برد.

برای تهیه رومبلی اصل حتما به فروشگاه های اینترنتی و مراکز خرید معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی آداک پریمیوم یکی از فروشگاه های معتبر جهت خرید پارچه مبلی ترک است. در این فروشگاه انواع پارچه های رومبلی ایرانی و ترک را می توانید پیدا کنید. اگر میخواهید پارچه اصل تهیه کنید، حتما به فروشگاه آداک پریمیوم مراجعه کنید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 102

3 نظر برای “پارچه مبلی ترک بخریم یا ایرانی؟

  1. فرشته گفت:

    عالی

  2. اسماعیل گفت:

    بنظر من پارچه مبلی ترک یا ایرانی بودنش مهم نیست
    پارچه رومبلی اصل بودنش مهمه که بادوام باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *