پارچه مبلی پتینه و مدل های مشابه آن
دکوراسیون

پارچه مبلی پتینه و مدل های مشابه آن

پارچه مبلی پتینه چیست؟

در این نوشتار در مورد پارچه مبلی پتینه و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد. دلیل نام گذاری این پارچه ها این است که در این نوع پارچه های رومبلی از هنر پتینه کاری استفاده شده است. پتینه کاری به سبکی از رنگ کاری می گویند که در آن رنگ های مختلف در کنار هم ترکیب می شوند. از این هنر برای تغییر دکوراسیون با رنگ کردن دیوار یا کاغذ دیواری ها استفاده می کنند. شما میتوانید با خرید پارچه مبلی پتینه، رویه مبل خود را تغییر داده و در دکوراسیون منزل خود تغییر ایجاد کنید. در حال حاضر این پارچه های مبلی دارای طرفداران زیادی می باشد. این نوع پارچه های مبلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استحکام و مقاومت بالایی نیز دارند.

پارچه مبلی پتینه

پارچه مبلی پتینه

ویژگی پارچه رومبلی پتینه

پارچه مبلی پتینه  همان طور که گفته شد دارای طرح های شبیه پتینه کاری هست. این نوع از روکش های مبلمان دارای طرح های نامنظم با رنگ های گوناگون در کنار هم میباشند. این پارچه ها کمی حالت مخملی داشته و طرح های روی آن کمی برجسته هستند. رنگ های بکار رفته در این نوع پارچه های مبلی ترکیبی از رنگ های تیره و روشن در کنار هم است. یکی از ویژگی های پارچه های رومبلی که بسیار مورد توجه مبل سازان قرار میگیرد، مقاومت کششی پارچه است. خبر خوب این است که پارچه های پتینه دارای استحکام و مقاومت کششی بسیار بالایی هستند.

همچنین تنوع رنگی پارچه رومبلی پتینه بسیار زیاد است. میتوان مطابق با سلیقه های متفاوت از بین این نوع پارچه ها یکی را انتخاب کرد. یکی دیگر از ویژگی های این پارچه ها ثبات رنگ آن ها می باشد که با شستشو رنگ و طرح خود را از دست نمی دهند. در صورتی که بدنبال پارچه رومبلی با کیفیت و نرم لطیف هستید، این نوع پارچه ها به شما عزیزان توصیه می شود.

پارچه رومبلی پتینه مناسب چه دکوراسیونی است؟

پارچه های رومبلی پتینه کاری شده دارای کیفیت بالا بوده و همچنین نقش و نگار های بسیار زیبا نیز دارند. در صورتی که شما جزو افرادی هستید که به آیتم های مختلف دکوراسیون منزل خود توجه دارید، بدون شک برایتان سوال برانگیز است که این نوع پارچه ها برای چه سبکی از دکوراسیون داخلی مناسب می باشد. انواع پارچه مبلی پتینه کاری را می توان با توجه به رنگ آن در محیط های مختلف بکار برد. هیچ محدودیت استفاده برای این نوع پارچه ها وجود ندارد. رنگ های گرم این پارچه برای دکوراسیون کلاسیک مناسب است. و برعکس رنگ های سرد مثل خاکستری و آبی مناسب دکوراسیون مینیمال و مدرن می باشد.

بورس فروش پارچه مبلی پتینه ای

پارچه رومبلی پتینه پارچه ای کلاسیک محسوب میشود و جز سبک های کهنه نما است.  پارچه مبلی پتینه ای تنوع زیادی در رنگ و طرح های زیبا دارد که باید در انتخاب آن بر اساس کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در آن توجه ویژه ای کنید. این نوع گارچه مبلی را میتوانید در کلیه فروشگاه های مبلمان و فروش پارچه رومبلی پیدا کنید. برای آشنایی با مکان هایی که میتوانید به صورت حضوری نسبا به خرید پارچه مبلی پتینه اقدام کنید به شما مطلب “بورس پارچه رومبلی تهران کجاست” را پیشنهاد میکنیم

تولید کنندگان پارچه رومبلی پتینه در تلاش هستند که این نوع پارچه را که جزء باکیفیت ترین انواع پارچه محسوب میشود به قیمتی مناسب به متقاضیان عرضه کنند. این مدل پارچه به دلیل کیفیت، قیمت مناسب و تنوع زیاد در رنگ و طرح از محبوبیت زیادی برخوردار است و یکی از پارچه های مبلی بسیار پرفروش محسوب میشود.

قیمت پارچه رومبلی پتینه

پارچه رومبلی پتینه ببسته به عولمل گوناگون قیمت های مختلفی دارد. این نوع پارچه در سه نوع از لحاظ جنس تولید می شود که هر یک از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. پارچه های از جنس الیاف طبیعی دارای بالاترین قیمت هستند. دسته دوم و سوم که به ترتیب قیمت ارزان تری دارند شامل الیاف مصنوعی و ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی می‌باشند. شما میتوانید این نوع پارچه را با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری کنید. برای مشاهده قیمت پارچه مبلی پتینه، خرید پارچه مبلی پتینه و بررسی مدل های مشابه به سایت فروشگاه آداک پریمیوم مراجعه کنید. این فروشگاه آنلاین پارچه مبلی تضمین شده به مشتریان خود ارائه میدهد.

 

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *