آشنایی با پارچه مبلی ملیتا
دکوراسیون

آشنایی با پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا چیست؟

از آنجایی که امروزه مبلمان راحتی بخش مهم دکوراسیون منزل و همچنین ادارات را تشکیل میدهد، انتخاب بهترین پارچه مبل راحتی اهمیت بالایی دارد. از عواملی که در انتخاب مبلمان تاثیر گذار است، سبک دکوراسیون، رنگ مبلمان، پارچه مبلی مبلمان و طرح آن میباشد. پارچه مبلی ملیتا یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین پارچه های رومبلی است که در این مطلب از مجله آداک در مورد آن بحث خواهیم کرد.

پارچه مبلی ملیتا در دسته بندی پارچه های چرمی قرار می گیرد. این نوع پارچه مبلی تازه وارد بازار شده است و از پارچه های وارداتی از چین میباد. عمر این پارچه رومبلی بالا است و قیمت آن با توجه به وارداتی بودن آن نسبت به پارچه های ایرانی زیاد است. پارچه رومبلی ملیتا دارای ظاهری همانند پارچه چرم است با این تفاوت که براق نیست. جنس آن نیز لطیف و بسیار نرم است.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با پارچه مبلی مسکو

ویژگی‌های پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا دارای طرفداران بسیاری است و میان کاربران محبوب است. این نوع پارچه مبلی دارای ویژگی های متعدد میباشد که موجب محبوبیت آن شده است. از اصلی ترین ویژگی های آن « می توان به کیفیت بالا و استحکام بالای آن اشاره کرد. همچنین این پارچه به جهت داشتن طیف رنگی وسیع مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. رنگ پارچه ملیتا شفاف بوده و خواب آن بسیار کم است. انواع پارچه رومبلی در برابر سایش مقاوم بوده و از نفوذ ناپذیری خوبی در مقابل مایعات برخوردار است. در ضمن میتوان پارچه ملیتا را به راحتی مورد شستشو قرار داد.

خرید پارچه مبلی ملیتا

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت پارچه مبلی 

رنگ بندی پارچه مبلی ملیتا

یکی از ویژگی های خوب پارچه مبلی ملیتا، رنگ بندی متنوع آن می باشد. رنگ بندی این نوع پارچه رومبلی خاص بوده و با توجه به این موضوع که دارای تنوع می باشد، سلیقه های متنوعی را در برمیگیرد. بدون شک این پارچه مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. در بازار میتوانید پارچه رومبلی ملیتا را در طیف رنگ های مختلف کرم، آبی، سبز و نسکافه‌ای پیدا کنید. همان طور که میدانید این رنگ ها برای دکوراسیون های مدرن و شیک بسیار مناسب میباشند. در سایت فروشگاه آداک پریمیوم میتوانید رنگ های این پارچه را مشاهده کنید.

 جنس پارچه رومبلی ملیتا

جنس پارچه مبلی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا عمر روکش مبلمان به پارچه بستگی دارد. پارچه ملیتا از جنس فوق العاده ای برخوردار است و سطح دوام و استحکام بسیار بالایی دارد. این نوع پارچه در واقع از یک چرم که پشت آن پنبه ای است و یک لایه آستر ضخیم ساخته شده است. بنابراین این پارچه از تراکم بالایی برخوردار است. این پارچه به جهت داشتن لایکو در پشت استر حس نرمی و لطافت نیز دارد. از این رو شما با خرید این پارچه دارای پارچه ای نرم و لطیف و همچنین ضخیم و مستحکم هستید که با گذشت زمان دچار فرسودگی نخواهد شد.

قیمت پارچه مبلی ملیتا

بیشتر بخوانید:

خرید پارچه مبل چستر + بهترین پارچه مبل چستر

خرید پارچه مبلی ملیتا از فروشگاه آداک پریمیوم

خرید پارچه مبلی ممکن است برایتان دشوار بنظر برسد، زیرا امروزه پارچه های مبلی در انواع مختلف جنس و رنگ تولید می شوند. در صورتی که طرح و رنگ قطعی برای روکش مبلمان خود در نظر ندارید، به فروشگاه آداک پریمیوم پر بزنید. این فروشگاه انواع مختلف پارچه مبلی ارائه میدهد. در صورت نیاز میتواند به خرید پارچه مبلی ملیتا از این فروشگاه بپردازید. برای اطلاع از قیمت پارچه مبلی ملیتا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مجموعه آداک پریمیوم یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع پارچه مبلی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه است. این فروشگاه دارای سابقه زیادی در زمینه فروش انواع این پارچه ها است و به صورت حضوری و آنلاین نسبت به عرضه محصولات خود اقدام می نماید. شما می توانید برای اطلاع از نحوه سفارش محصولات، با واحد پشتیبانی آداک این مرکز تماس حاصل نمایید. کارشناسان فروش مجموعه آداک، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند.

بیشتر بخوانید:

معرفی پارچه مبلی شانل ترک

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *