آشنایی با پارچه مبلی مکس
دکوراسیون

آشنایی با پارچه مبلی مکس

پارچه مبلی مکس به خاطر ویژگی های خاصی که دارد، یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه مبلی موجود در بازار است. پارچه رومبلی مکس کیفیت و مرغوبیت زیادی دارد، و به همین دلیل افراد زیادی تمایل به خرید این پارچه برای مبلمان راحتی خود دارند. این پارچه دارای تنوع رنگی زیادی است و در نتیجه افراد می توانند به راحتی آن را با دکوراسیون خانه خود ست کنند. پارچه های مبلی مکس در دو نوع وارداتی و داخلی در بازار موجود هستند. نوع وارداتی این پارچه ساخت کشورهای ترکیه و چین است و بسیار با کیفیت است. پارچه های تولید ایران هم بسیار مرغوب هستند و به اندازه پارچه مبلی مکس ترک و چینی  پر تراکم هستند.

رنگبندی پارچه مبلی مکس

رنگبندی پارچه مبلی مکس

ویژگی های پارچه رومبلی مکس

یکی از نکاتی که کیفیت پارچه مبلی مکس را تعیین می کند، شسشوی آسان این پارچه است. این پارچه به راحتی شسته می شود و در صورت لک شدن به راحتی با شامپو فرش و دستمال تمیز می شود. این پارچه از پارچه های ساده و کم طرح است و نقطه ها و خطوط کمرنگی روی این پارچه دیده می شود. از پارچه رو مبلی مکس بیشتر برای مبلمان راحتی استفاده می شود. در ادامه کارشناسان ما در آداک پریمیوم سایر مشخصات این پارچه مبلی را بررسی می کنند.

  • ضد آب
  • ضد لک
  • تنوع رنگی بالا
  • سبک و انعطاف پذیر
  • قیمت مناسب

حتما بخوانید:

راهنمای انتخاب پارچه مبلی برای مبل سلطنتی

عوامل موثر در قیمت پارچه مبلی مکس

عوامل مختلفی در قیمت پارچه مبلی مکس تاثیر دارند که یکی از آنها تراکم پارچه است. در صورتی تراکم این پارچه بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است. در حقیقت هر اندازه برای تولید این پارچه از الیاف با کیفیت تری استفاده شده باشد، جنس آن هم بهتر است.

همانطور که اشاره شد بعضی از پارچه های مکس وارداتی و ساخت کشور چین هستند. بعضی از خریدارن تصور می کنند که پارچه مبلی مکس چینی، کیفیت بالاتری نسبت به پارچه ایرانی دارد.  ولی تنها چیزی که در هنگام خرید این پارچه باید در نظر بگیرید، توجه به تراکم پارچه است. در صورتی که پارچه چینی و ایرانی تفاوتی از نظر تراکم با هم نداشتند، می توانید با خیال راحت پارچه ایرانی را بخرید. پارچه رومبلی مکس ایرانی قیمت مناسب تر و به صرفه تری دارد.

پرفروش ترین محصولات

مقایسه پارچه مبلی مکس با مازارتی

پارچه مبلی مکس و مازراتی تا حدی شبیه به هم هستند و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. پارچه مبلی مازراتی هم مانند پارچه مکس، تنوع رنگی بالایی دارد و بسیار مقاوم است. این دو نوع پارچه به خاطر داشتن طرح های ساده و قیمت مناسب از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار هستند. با توجه به این که این دو پارچه با هر سبک و دکوراسیونی هماهنگی دارند، از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار هستند.

پارچه مبلی مکس

مبلمان با پارچه مکس

سوالات متداول در مورد پارچه مبلی مکس

  1. تنوع رنگی کاتولوگ پارچه مکس به چه صورت است؟

کاتالوگ پارچه مبلی مکس شامل طیف گسترده ای از رنگ ها است و در حدود 25 تا 30  رنگ دارد.

  1. پارچه مکس و مازارتی از نظر طرح چه تفاوتی با هم دارند؟

روی پارچه رومبلی مکس طرح های ریز و لوزی شکلی وجود دارد ولی پارچه مازارتی فاقد این طرح است.

جمع بندی

خرید پارچه مبلی مکس در مقایسه با پارچه مازارتی به صرفه تر است؛ چون پارچه مکس قیمت مناسب تری دارد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت پارچه رومبلی مکس این است که این پارچه خواب ندارد و رنگ آن به مرور زمان تغییر نمی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پارچه های مبلی، می توانید مقالات مربوط به مبلمان آداک پریمیوم را در مجله آداک مطالعه کنید.

حتما بخوانید:

انتخاب پارچه مبلی برای کوسن مخصوص خوش سلیقه ها

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 122

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *