رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی در سال 2023
دکوراسیون

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی در سال 2023

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب است. رنگ‌هایی که در سال 2023 غالب خواهند شد، شامل اسطوخودوس می‌شود. چه به مد لباس باشد و چه طراحی دکوراسیون داخلی مثل رنگ دیوار، رنگ پارچه مبلی در مبلمان راحتی و غیره . در حالی که برخی رنگ اسطوخودوس را زیر دسته سایه های ارغوانی قرار می دهند، توجه داشته باشید که رنگ گیاه معطر اسطوخودوس به خودی خود باقی می ماند، زیرا دارای سایه های بسیار روشن، متوسط ​​و تیره است و رنگ ذکر شده با تمیزی مرتبط است.

به خصوص که از اسطوخودوس در ساخت لوازم آرایشی و شوینده و همچنین نوستالژی گذشته استفاده می شود و در فصل بهار زنانگی و جوانی و همچنین عاشقانه که استفاده از رنگ در دکوراسیون عروسی را توضیح می دهد. اسطوخودوس دارای خواص درمانی است، بنابراین این رنگ بیانگر آرامش و آرامش است. با ما تا انتهای این مطلب مجله آداک همراه باشید تا با نقش رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شوید.

ایده های تزئینی با رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی

ست کردن رنگ اسطوخودوس در اتاق خواب با یک عنصر شلوغ از مواد طبیعی جذاب است

استفاده از رنگ اسطوخودوس در طراحی داخلی به معنای غالب شدن رنگ در فضای معماری نیست، بلکه لمس آن برای ایجاد تفاوت کافی است. توجه داشته باشید که رنگ لطیف اسطوخودوس از شدت رنگ های تیره مبلمان می کاهد. در ادامه ایده هایی برای تزیین استفاده از رنگ اسطوخودوس با اشاره به سازگاری رنگ با سبک بوهمیایی که در نهایت در دنیای طراحی داخلی بازسازی شده است را بیان می کنیم:

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی1

صندلی کناری با پارچه مبلی مخمل به رنگ اسطوخودوس

1 رنگ روکش مبل کناری، در اتاق نشیمن را هماهنگ با دکوراسیون فضای سفید و آبی انتخاب کنید.
2 در چارچوب دستیابی به لمس های غیر سنتی در دکور و یا انتخاب رنگ تشک تخت، سقف اتاق خواب را با رنگ اسطوخودوس رنگ کنید.
3 استفاده از پارچه‌های رنگ‌شده با اسطوخودوس برای روکش کردن کوسن‌ها یا دوخت پرده‌ها می‌تواند فوراً هر فضایی را به یک پناهگاه آرام و جذاب تبدیل کند.
4 دیوارهای حمام را رنگ آمیزی کنید تا احساس راحتی ایجاد کنید.
5 اتاقی را که رنگ فوق الذکر در آن قرار دارد، با یک عنصر ساخته شده از مواد طبیعی (چرم یا چوب…)، مانند: یک صندلی یا کمد، مرتبط کنید تا رنگ اسطوخودوس ماده طبیعی گرم را “خنک” کند.

بوفه اسطوخودوس ظریف با جزئیات طلایی

پرفروش ترین محصولات

هماهنگی رنگ در دکوراسیون

فرش طرح دار و قاب سفید، در پس زمینه اسطوخودوس.

رنگ‌های دیگری که به خوبی با «اسطوخودوس» همخوانی دارند عبارتند از: رنگ‌های خاکی مانند: طلایی گرم که نشان‌دهنده فضای با طراوت تابستانی است (با رنگ کرمی، سفید یا قهوه‌ای که صحنه را نرم می‌کند)، سبز زیتونی که حسی رویایی و مثبت را منتقل می‌کند. و قهوه ای شکلاتی. آنچه که ظاهر دکوراسیون را خلاصه می کند، زیرا رنگ اسطوخودوس رنگ های خاکی را ملایم می کند. زرد روشن (غیراشباع) نیز به نوبه خود با اسطوخودوس هماهنگ می شود، همانطور که صورتی یا خاکستری است.

رنگ اسطوخودوس در طراحی داخلی

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون یکی از بهترین رنگ هایی است که با جدیدترین مد روز مطابقت دارد، چرا که در زمان های اخیر و در خانه های مدرنی که از جدیدترین مد در دکوراسیون، طراحی رنگ و مبلمان پیروی می کنند، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

آیا می خواهید خانه شما یک خانه پیچیده باشد؟ فقط باید چند مرحله را دنبال کنید که از طریق آن حالتی از زنانگی و لطافت در خانه گنجانده شود. رنگ اسطوخودوس یا همانطور که به آن رنگ اسطوخودوس پاستلی می گویند، بیشترین رنگ را دارد. رنگ پرطرفدار در سال جاری چون این رنگ به همه طرح ها هجوم می آورد. مدرن با دکوراسیون رمانتیک این رنگ برای تمامی فضاهای آرام و شاداب نیز مناسب است.

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی

یک سبک زیبا از رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون:

رنگ اسطوخودوس را نیز می‌توان از طریق سبک شیک در دکور گنجاند و این کار با طراحی اتاق پذیرایی با رنگ‌های ملایم رنگ اسطوخودوس و هماهنگی آن با وسایل به شکل کلاسیک شیک انجام می‌شود. همچنین می تواند به سبک سنتی هم برود، زیرا اسطوخودوس بهترین انتخاب در اتاق کودکان است و با سبز پاستلی هماهنگ شده است.

در مورد استایل رسمی باید به رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون با قرار دادن آن بر روی دیوارهای دفتر به منظور هماهنگی با وسایل چوبی تیره علاوه بر امکان مشارکت در چاپ خطوط، همانطور که این مورد برای دوستداران چاپ های گرافیکی ظریف است، چاپ های اسطوخودوس نیز بر آن تکیه می کنند که با چاپ های عمودی و افقی تزئین شده و با رنگ های زرد، سبز و پاستلی هماهنگ شده است.

گالری ایده و عکس رنگ اسطوخودوس در طراحی داخلی

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی

رنگ اسطوخودوس در دکوراسیون داخلی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *