صادرات پارچه مبلی ژاکارد با بهترین قیمت
دکوراسیون

صادرات پارچه مبلی ژاکارد با بهترین قیمت

پارچه مبلی ژاکارد: امروزه به دلیل کیفیت پارچه مبلی ژاکارد در ایران و قیمت مناسب، این پارجه به ترکیه صادر می شود. شرکت بازرگانی به درخواست و تقاضای شرکت های ترکیه ای محصول را مستقیما از کارخانه با خودروهای استاندارد ارسال می کند. صادرکننده باید وسیله ای برای حمل پارچه با استانداردهای ایمنی و ایمنی بین المللی انتخاب کند تا از پارچه ها در برابر باران، برف و آفتاب به خوبی مراقبت کند و پوسیدگی نداشته باشد و پارچه مبلی با بهترین قیمت و کیفیت برای آن صادر شود.

پارچه مبلی ژاکارد

پارچه مبلی ژاکارد

از صنعت پارچه مبلی ژاکارد چه می دانید؟

تولیدکنندگان نساجی پارچه مبلی ژاکارد را با استفاده از دستگاه بافندگی ژاکارد تولید می کنند. اگرچه فرآیند بافت پارچه با دستگاه ژاکارد حالت کلی دارد، اما تولید این پارچه با استفاده از دسته های مختلف از الیاف نساجی مختلف امکان پذیر است.

برای به دست آوردن هر نوع ماده نساجی که در بازار موجود است از روش های مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال، پنبه از دسته ای از الیاف نازک تشکیل شده است که دانه های پنبه بالغ را احاطه کرده است. از طرفی پشم با چیدمان موی حیوانات به دست می آید. تولیدکنندگان نساجی الیاف مصنوعی را با قرار دادن نفت خام، سلولز یا مواد دیگر در معرض انواع فرآیندهای حرارتی و شیمیایی تولید می کنند.

پرفروش ترین محصولات

وقتی الیاف اصلی پارچه تولید شد، پارچه‌سازان به نخ می‌رسند. پس از به دست آوردن انواع نخ های مورد نظر، تولیدکنندگان نساجی نرم افزاری را برای دستگاه های ژاکارد انتخاب می کنند و هزاران الگوی بافت در دسترس است و می توان نمونه های جدید ایجاد کرد. سپس دستگاه بافندگی ژاکارد نخ ها را به صورت نخ تابیده مرتب می کند تا الگوی مورد نظر را تولید کند. بعضی از تولیدکنندگان قطعات تمام شده پارچه تمام شده را در معرض مواد شیمیایی قرار می دهند تا دوام یا مقاومت حرارتی آنها را افزایش دهند.

پارچه ژاکارد و ویژگی های آن چیست

پارچه مبلی ژاکارد

رومبلی و پارچه مبلی ژاکارد

پارچه مبلی ژاکارد توسط دستگاه های ژاکارد تولید می شود و به همین دلیل یک بافت ماشینی به حساب می آید و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است. طرح این پارچه چاپی نیست بلکه ژاکارد پارچه طرح دار است که طرح خود را از نوع پارچه گرفته است. این طرح های بافته شده یکی از دلایلی است که طراحان مد و لباس از این پارچه استفاده می کنند.

ژاکارد نوعی پارچه است که به دلیل نقوش بافته شده با الیاف نخ، مصرف کننده آن از اثرات آلرژیک رنگ های شیمیایی در امان است. این پارچه به دلیل استحکام بافت بالایی که دارد، ضد چروک بوده و ماندگاری بالایی دارد.

مراقبت آسان از پارچه های ژاکارد باعث محبوبیت آنها برای دوخت وسایل منزل شده است. چند قانون وجود دارد که سال ها رعایت شده است:

  • قبل از شستشو، محصول را برعکس کنید
  • آب شستشو نباید از 30 درجه بیشتر شود
  • حالت ملایم و غیر چرخشی را روی دستگاه انتخاب کنید
  • از شوینده ملایم و بدون کلر استفاده کنید
  • محصولات ژاکارد را هنگام شستن محصولات فشار ندهید
  • فقط از پشت اتو کنید
  • محصولات را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

فروش پارچه مبلی ژاکارد به قیمت عمده

فروش پارچه های ژاکارد عمدتاً توسط شرکت های نساجی در سراسر کشور انجام می شود و پارچه های ژاکارد پتانسیل ها و مزایای بسیاری دارند که افراد زیادی را به سمت استفاده از آن در تولید محصولات خود جذب کرده و ظاهری زیبا و مدرن تری دارند. این وظیفه فروشگاه هاست که محصول را مطابق با سلیقه مشتریان تهیه و به آنها تحویل دهند. شرکت های مبلمان آن را به مقدار زیاد تهیه می کنند. خرید عمده مزایای خوبی برای خریداران دارد.

میتوانید برای خرید عمده پارچه ژاکارد با کارشناسان ما در آداک پریمیوم تماس بگیرید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *