مقایسه پارچه جاسمین و مازراتی
دکوراسیون

مقایسه پارچه جاسمین و مازراتی

در میان انواع پارچه مبلی، پارچه جاسمین و مازراتی از بهترین و کاربردی ترین پارچه های مبلی محسوب می شوند. هر دوی این پارچه تنوع رنگی زیادی دارند و به راحتی می توانید پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید. از پارچه های مازراتی و جاسمین بیشتر برای مبلمان راحتی استفاده می شود. در هر حقیقت این پارچه ها به خاطر کیفیت بالایی که دارند، انتخاب مناسبی برای مبلمان راحتی هستند. در ادامه این مقاله در مجله آداک، کارشناسان ما به مقایسه این دو پارچه و بررسی مزایا و معایب آنها می پردازند.

پارچه جاسمین و مازراتی

پارچه مبلی جاسمین

پارچه جاسمین چیست

پارچه های مبلی جاسمین یکی از جدید ترین پارچه های مبلی هستند. این پارچه به خاطر داشتن کیفیت زیاد، یکی از پرفروش ترین انواع پارچه های مبلی است. مهمترین شباهت پارچه مبلی جاسمین و مازراتی، بافت مخملی آنها است. پارچه های جاسمین بافت نرم و لطیفی دارند و در مقایسه با پارچه های مخمل، دوام بیشتری دارند. جنس این پارچه 100 درصد کتان است و در مقایسه با بقیه پارچه های مبلی دوام بیشتری دارد.

پارچه مازراتی چیست

پارچه های مبلی مازراتی یکی دیگر از پارچه های با کیفیت مبلی است که بافت ریزی دارد. از مهمترین ویژگی های این پارچه، خواب کم آن است. مازراتی به خاطر بافت ریز و منظمش، خیلی جذاب و زیبا است. این پارچه یکی از مدرن ترین پارچه های مبلی است و برای دکوراسیون مدرن مناسب است. تنوع بالا در طرح و رنگ یکی از نقاط مشترک پارچه جاسمین و مازراتی است. یکی از مزیت های پارچه مبلی مازراتی، قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر پارچه های مبلی است.

پرفروش ترین محصولات

شباهت های پارچه مبلی مازراتی و جاسمین

پارچه جاستین و مازراتی از بعضی لحاظ به یکدیگر شباهت دارند. در ادامه این شباهت را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • شستشوی راحت: یکی از مزیت های پارچه های مازراتی و جاسمین این است که هر دو به راحتی قابل شستشو هستند.
  • احساس گرما موقع نشستن طولانی: یکی از معایب این دو مدل پارچه مبلی این است که اگر به مدت طولانی روی آن نشسته شود، احساس گرمای شدید ایجاد می شود.
  • پرز کم پارچه: پارچه های مبلی جاسمین پرز کمی دارند و در صورت استفاده مدام و زیاد از پارچه، ممکن است سطح پارچه دچار فرسودگی شود. پارچه های مازراتی هم در اثر استفاده زیاد ساییده می شوند.

حتما بخوانید:

انتخاب پارچه مبلی برای کوسن مخصوص خوش سلیقه ها

تفاوت پارچه های مبلی جاسمین و مازراتی

با وجود این که پارچه های رو مبلی جاسمین و مازراتی هر دو بافتی شبیه به مخمل دارند، ولی تفاوت هایی هم با یکدیگر دارند.

  • میزان نفوذ پذیری: یکی از تفاوت های مهم پارچه مبلی جاسمین و مازراتی در میزان نفوذ پذیری آنها است. پارچ های مبلی جاسمین نفوذ پذیری کمی دارند و آب به راحتی در آنها نفوذ نمی کند. در حالی که آب به راحتی در بافت پارچه های مازراتی نفوذ می کند و به مرور موجب از بین رفتن بافت پارچه می شود.
  • بافت پارچه: بافت پارچه جاسمین و مازارتی با یکدیگر متفاوت است. به خاطر وجود دانه های ریز در پارچه مازراتی، سطح این پارچه صاف نیست. پارچه جاسمین بافت های مختلفی دارند و بافت بعضی آنها سفت و بافت بعضی شل است.
پارچه جاسمین و مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

سوالات متداول در مورد پارچه های جاسمین و مازراتی

  1. مهمترین مزیت پارچه های رومبلی جاسمین چیست؟

رنگ این پارچه ها در برابر نور تغییر نمی کند.

  1. آیا پارچه های مازراتی و جاسمین با کیفیت هستند؟

پارچه مبلی جاسمین و مازراتی کیفیت و دوام بالایی دارند.

جمع بندی

کالیته رنگی پارچه های رومبلی جاسمین و مازراتی شامل رنگ های مختلف می شود. برای اطلاع از قیمت پارچه مبلی جاسمین، پارچه مبلی مازراتی می توانید از کارشناسان ما در آداک پریمیوم کمک بگیرید.

حتما بخوانید:

راهنمای انتخاب پارچه مبلی برای مبل سلطنتی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 127

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *