پارچه رومبلی مخمل طرح دار
دکوراسیون

پارچه رومبلی مخمل طرح دار چیست؟

پارچه مبلی مخمل

پارچه ها در انواع گوناگون در بازار موجود هستند. از بین انواع پارچه ها، پارچه مبلی مورد استفاده سازندگان مبل قرار می گیرد. می توان پارچه های مبلی را در رنگ و طرح های گوناگون در بازار پیدا کرد و نسبت به خرید پارچه رومبلی اقدام کرد. یکی از پرکاربردترین انواع پارچه های رومبلی، پارچه مخمل می باشد. این نوع پارچه به دو صورت ساده و پارچه رومبلی مخمل طرح دار تولید می شود که در این متن بیشتر از ویژگی های آن خواهیم گفت. پارچه های مبلی مخمل دارای بافتنی پرزدار و کرکی می باشد. بافت این پارچه ها فشرده بوده و جنس آن ها معمولا از کتان یا نخ می باشد. از دوره هخامنشیان تا کنون شاهد استفاده پارچه های مخمل به عنوان رویه مبل هستیم. در صورتی که میخواهید مبلمان شما لوکس و به نظر گران برسد از این نوع پارچه ها در مبلمان خود استفاده کنید.

پارچه مبلی مخمل طرح دار

پارچه های مبلی مخمل را می توان در انواع بسیار متنوعی در بازار یافت. از جمله انواع پارچه های مخمل می توان به پارچه های مخمل ساده، کبریتی، گلدوزی شده و پارچه رومبلی مخمل طرح دار اشاره کرد. هر یکی از این پارچه ها ویژگی های منحصر به فردی داشته و طرفداران خود را دارند. از بین انواع پارچه های مخمل، پارچه مبلی مخمل طرح دار یا همان گلدار یکی از محصولات پر فروش میباشد. این نوع رویه مبل دارای طرح های بسیار زیبا و رنگ های متنوعی است. در صورتیکه قصد خرید مبل راحتی برای منزل یا محل کار خود را دارید، این مدل پارچه میتواند گزینه مناسبی برای رویه آن باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به ویژگی های این پارچه بیندازیم.

ویژگی پارچه رومبلی مخمل طرح دار

  • پارچه مبلی مخمل طرح دار دارای بافتی ریز و برجسته بوده و جنس آن سفت است‌. این نوع پارچه نسبت به سایر پارچه ها ایستادگی بیشتر دارد. همچنین این پارچه ها از سطح پرزدار و خواب دار برخوردار هستند که موجب دیدن شدن آنها به صورت سایه روشن میشود.
  • پارچه مبلی مخملی گلدار از کیفیت بالایی برخوردار است و استحکام بالایی دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی های این نوع پارچه شستشوی آسان آن است. لکه های پارچه رومبلی گلدار نسبت به سایر انواع پارچه های مخمل راحت تر شستشو داده میشود .
  • این نوع پارچه را میتوان برای انواع مبلمان به عنوان رویه مورد استفاده قرار داد.
  • از دیگر مزایای پارچه رومبلی مخمل طرح دار میتوان به تولید آن در انواع رنگ بندی ها اشاره کرد. همچنین میتوان این نوع پارچه ها را در طرح ها و گل های متنوع خریداری کرد.
  • در صورتی که میخواهید مبلمان شما ظاهری مدرن و امروزی داشته باشند این نوع پارچه های مخمل با شما عزیزان توصیه میشود.

نرخ پارچه مبلی مخمل طرح دار و خرید آن

پارچه رومبلی مخمل  گل دار در انواع طرح های گوناگون در بازار عرضه میشود. شما میتوانید این نوع پارچه ها را در رنگ های متنوع گرم در بازار بیابید. این پارچه ها مطابق تمامی سلیقه ها تولید و ارائه میشود. قیمت پارچه رومبلی مخمل نسبت به سایر پارچه های مبلی مناسب است. در صورتی که قصد خرید پارچه رومبلی مخمل طرح دار دارید، فروشگاه آداک پریمیوم یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده انواع پارچه مبلی است. این فروشگاه به صورت آنلاین در حوزه فروش پارچه مبلی فعالیت دارد. برای خرید پارچه مبلی با کیفیت و با قیمت مناسب به سایت این فروشگاه آنلاین سر بزنید.

شما میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال و راهنمایی با پشتیبانی 24 ساعته آداک پریمیوم تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه آداک شنا بزرگواران را راهنمایی خواهند کرد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *