پارچه مبلی اویاز
دکوراسیون

پارچه مبلی اویاز

نقد و بررسی پارچه مبلی اویاز

پارچه مبلی اویاز از محصولات شرکت اویاز که یکی از تولید کنندگان معروف پارچه مبلی ایرانی است، می باشد. این شرکت توانسته است با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه های مبلی تولیدی داخل کشور را ارائه دهد. پارچه های رومبلی برند اویاز توانسته است نظر مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کند. در حال حاضر انواع پارچه های اویاز تبدیل به پرکاربردترین انواع پارچه های مبلی در صنعت مبل سازی شده است. در این مطلب از مجله آداک به بررسی پارچه اُیاز میپردازیم.

برای خرید انواع پارچه مبلی اویاز میتونید به یک نمایندگی پارچه مبلی اویاز  مراجعه کنید. فروشگاه هایی که  محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برای کسب اطلاع بیشتر درمورد پارچه های رومبلی اویاز با ما همراه باشید.

خرید پارچه مبلی اویاز

ویژگی های پارچه رومبلی اویاز

پارچه مبلی اویاز جز مرغوب ترین نوع پارچه های مبلی محسوب می شود. این نوع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. در صورتی که خواهان پارچه های مبلی شیک با طرح های زیبا هستید، این نوع مطابق سلیقه شما خواهد بود. پارچه اویاز با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات تولید شده  و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول داخلی قابلیت رقابت با پارچه های رومبلی خارجی دارد و حتی به کشور های دیگر صادر نیز میشود. از دیگر ویژگی های مهم این نوع پارچه می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. طرح و رنگ متنوع، لطافت، جنس درجه یک، زیبایی، دوام و استحکام بالا در برابر نور خورشید از جمله ویژگی های پارچه رومبلی اویاز میباشد.

معرفی انواع پارچه اویاز موجود در بازار

پارچه مبلی اویاز همان طور که اشاره شد در انواع طرح های گوناگون تولید می شود. در این بخش به معرفی و بررسی انواع پارچه اویاز می پردازیم. شناخته شده ترین انواع پارچه اویاز در بازار به صورت زیر است.

  • پارچه مبلی کارولین: جنس این نوع پارچه برند اُیاز از پلی استر می باشد. این پارچه به جهت داشتن طرح های زیبا به فروش می رسد و مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است. پارچه طرح کارولین برند اویاز مناسب مبلمان راحتی است.
  • پارچه مازراتی: پارچه رومبلی مازراتی بسیار نرم است و جنس آن همانند پارچه های مخمل می باشد. با لمس این نوع پارچه دانه های ریزی را احساس خواهید کرد.
  • پارچه طرح مکس: میتوان گفت جنس پارچه رومبلی مکس با مازراتی بسیار شبیه به هم است. تفاوت این دو پارچه در رنگ و نقش و نگار آن ها است.
  • پارچه رومبلی جاسمین: جنس پارچه رومبلی اویاز طرح جاسمین از کتان خالص میباشد. این نوع پارچه رومبلی دارای دوام و استحکام بالایی است. میتوانید این نوع پارچه را در دو نوع گلدار و ساده تهیه کنید.
  • پارچه مبلی پورشه : این طرح از پارچه اویاز ظرحی مخملی شکل دارد و از محبوبیت زیادی بین خریداران پارچه برخوردار است.

انواع پارچه مبلی اویاز

تفاوت پارچه اویاز با سایر پارچه های مبلی

اگر به قصد خرید پارچه اویاز را داشته باشید و تفاوت های این مدل پارچه را با سایر پارچه ها بدانید، یقینا انتخاب و خریدی راحت پیش روی شماست. مهمترین تفاوت پارچه اویاز با سایر پارچه ها کیفیت بسیار بالا و ماندگاری بالای آن است چون این پارچه از الیاف درجه یک و زیر نظر متخصصین مجرب تولید شده است و کیفیت پارچه های آن توسط واحد کنترل کیفیت تایید شده است. تنوع زیاد این پارچهدر طرح و رنگ  که در طرح و رنگ آن را از سایر پارچه ها متمایز کرده است. قیمت پارچه اویاز نسبت به سایر پارچه ها مخصوصا نمونه های خارجی آن بسیار مناسبتر است.

مرکز خرید پارچه مبلی اویاز

مراکز خرید بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که به عرضه پارچه های رومبلی اویاز می پردازند. مرکز فروش آداک پریمیوم یکی از مراکز آنلاین فروش پارچه های مبلی است که شما میتوانید انواع پارچه های مبلی را از آن تهیه کنید. خرید پارچه مبلی اویاز را میتوانید به صورت آنلاین و از راه دور توسط این مرکز فروش پارچه مبلی انجام دهید. در صورتی که بدنبال محصولی با کیفیت و با قیمت به صرفه هستید به سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

کلیه کارشناسان آداک به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما و راهنمایی شما هستند.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *