راهنمای خرید پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل
دکوراسیون

راهنمای خرید پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل

پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل: مبل نیمه استیل یا کلاسیک از آن دسته مبل هایی است که نسبت به مبل استیل دارای ظرافت و منبت کاری کمتری می باشد. ست مبلمان نیمه استیل نیز معمولا هفت نفر است. اگر قصد خرید پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل را دارید بهتر است المان هایی را در نظر بگیرید. برای مثال به تطابق بین رنگ پارچه و چارچوب مبل توجه کنید. همچنین همخوانی میان رنگ پارچه با دکوراسیون منزل را هم در نظر بگیرید. البته این تمام ماجرا نیست. برای اینکه بیشتر با جزئیات مطلب پی ببرید تا انتها همراه مجله آداک باشید.

مبلی برای مبل نیمه استیل

مبلی برای مبل نیمه استیل

کیفیت پارچه برای مبل نیمه استیل

در زمان خرید پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل باید یک سری فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. برای مثال به جنس و مدل پارچه توجه کنید. توجه به این مسئله کمک می کند تا از کیفیت محصول خریداری شده، اطمینان حاصل کنید. برای تشخیص بهتر کیفیت پارچه توصیه می کنیم که به محل دوخت پارچه توجه کنید. در صورتی که سوراخ های محل دوخت قابل رویت باشند یعنی کیفیت آن مطلوب نیست. همچنین برای تشخیص تراکم پارچه کافی است که دستتان را روی آن بکشید. معمولا پارچه های مبلی که تراکم بالایی دارند سنگین تر بوده و دارای کیفیت مطلوبی نیز هستند.

پرفروش ترین محصولات

بیشتر بخوانید:

رفع جای سوختگی سیگار روی پارچه مبل

انواع پارچه میل نیمه استیل

در خرید پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل با انواع پارچه ها در طرح ها و جنس های متنوع روبرو خواهید شد. از معروف ترین پارچه هایی که برای مبلمان نیمه استیل به کار می‌رود میتوان به پارچه های زیر اشاره کرد:

  • پارچه های مخمل: یکی از مناسب‌ترین انتخاب ها برای پارچه مبل نیمه استیل پارچه مخمل می باشد. این نوع پارچه ها از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند. همچنین میزان تراکم بافت به خوبی در آنها قابل درک است. اگر در خرید پارچه برای مبل نیمه استیل به دنبال محصولی براق و خاص هستید پارچه های مخمل را از دست ندهید.
  • کتان: کتان نیز از پارچه های رایج برای مبل نیمه استیل به شمار می آید. این محصولات در برابر ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار است. با این حال کتان از پارچه هایی است که سریع چروک یا لک می شود؛ برای همین اگر دارای حیوانات خانگی هستید خرید آن را به شما توصیه نمیکنیم.
  • پشم: این پارچه برای مبل نیمه استیل مناسب است. پشم در زمره الیاف طبیعی قرار می گیرد. این محصول در مقابل چروک شدن، تغییر رنگ یا حتی لک شدن مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. منتهی مقاومت چندانی در برابر آب ندارد و ممکن است بر اثر شستشو حالت نمدی را به خودش بگیرد.
  • آکرولیک: ظاهر این پارچه بسیار شبیه به پشم می باشد. این پارچه در مقابل تغییر رنگ، چروک شدن و ساییدگی مقاومت خوبی دارد. با این حال در مقایسه با پشم کیفیت پایین تری دارد و بعد از گذشت زمانی شروع به پرز اندازی میکند.
  • پلی استر: پلی استر را میتون محبوب ترین پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل معرفی کرد. این پارچه از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است و به آسانی میتوانید در بازه های زمانی مختلفی آن را شستشو دهید.
پلی استر ضد آب- پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل

پلی استر ضد آب؛ پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل

خرید و قیمت پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل از آداک

قیمت پارچه مبلی برای مبل نیمه استیل به عواملی مانند ابعاد پارچه، جنس، کشور تولید کننده، طرح و… بستگی دارد. البته با مراجعه به فروشگاه معتبر میتوانید پارچه مبلی با کیفیت را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. فروشگاه آداک این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا بتوانند در کمترین زمان محصول دلخواه خود انتخاب کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید پارچه برای مبل نیمه استیل با شماره تلفن های موجود در سایت در تماس باشید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *