پارچه مبلی ضد آب چه ویژگی هایی دارد؟
دکوراسیون

پارچه مبلی ضد آب چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی بهترین پارچه مبلی ضد آب

مبلمان جز دکوراسیون های اصلی امروزه محسوب می شود. انتخاب مبلمان مناسب و راحت بر کیفیت زندگی هر شخصی تاثیر گذار است. عوامل بسیاری مانند قیمت، مدل مبل، جنس و مدل پارچه مبلی در انتخاب مبلمان تاثیر گذار است. امروزه در صنعت مبل سازی پارچه های رو مبلی در انواع مختلف بکاربرده می شود.  پارچه مبلی ضد آب کاربرد بسیاری در این صنعت دارد. این نوع پارچه ها همانطور که از نام آن ها مشخص است به جهت ضد آب بودن طرفداران بسیاری دارد. یکی از انواع پارچه های ضد آب، پارچه مبلی نانو می باشد که ویژگی های بسیاری دارد. برای آشنایی با ویژگی های پارچه رومبلی نانو در ادامه با ما همراه باشید.

خرید پارچه رومبلی نانو

پارچه مبلی نانو چیست؟

پارچه مبلی ضد آب نانو  در واقع جدیدترین مدل پارچه های ضد آب مخصوص روکش مبل است. این پارچه ها در رنگ و طرح های متنوع تولید می شوند که در صنایع مبل سازی کاربرد گسترده ای دارند. تفاوت پارچه های نانو با سایر پارچه های رومبلی در بکارگیری فناوری نانو در تولید آنها است. با کمک فناوری نانو در الیاف و پارچه های مبلی خواصی ایجاد می شود که آن ها را در برابر شرایط محیطی مقاوم می کند. فناوری نانو موجب محدودیت شدید پارچه در مقابل جذب آب و گرد و غبار می شود. این پارچه ها دارای ویژگی های گسترده ای می باشد که آن ها را مناسب استفاده به عنوان رومبلی می کند. در ادامه به ویژگی های پارچه های نانو می پردازیم.

خرید پارچه مبلی Pine

ویژگی پارچه مبلی-ضد آب بودن

اولین ویژگی پارچه مبلی ضد آب، آب گریز بودن آن است. منافذ الیاف این پارچه ها در فرایند تولید توسط مواد نانو به طور کامل پوشش داده می شود. از این رو نفوذ آب و مایعات به پارچه های نانو خیلی سخت اتفاق افتاده یا کلا اتفاق نمی افتند. در هنگام ریختن مایعات بر روی این پارچه ها کافی است با یک دستمال آب روی پارچه را جمع کنید تا مایع به لایه های زیرین پارچه نفوذ نکند.

پارچه مبلی ضد لک

با ضد آب کردن پارچه های رو مبلی، نفوذ آب در آن ها محدود شد و در نتیجه شستشوی آنها بسیار سخت شد. برای رفع این مشکل باید پارچه های نانو علاوه بر ضد اب بودن، ضد لکه نیز می شدند. از این رو تحقیقات فراوانی در این مورد صورت گرفت که در نتیجه پارچه های رومبلی ضد آب و ضد لک نانو تولید شد.

سایر ویژگی های پارچه های مبلی نانو

مقاومت شستشو: پارچه های مبلی نانو نیاز به شستشو ندارند. ولی با گذشت زمان ممکن است نیاز به شستشوی آن ها باشد. در صورتی که مجبور به شستشو هستید این پارچه ها خاصیت خود را حفظ خواهند کرد.

ثبات رنگی: استفاده از مواد نانو در روند تولید پارچه های رومبلی نانو موجب ثبات رنگ آن ها در برابر نور خورشید، شستشو و غیره می شود.

ضد چروک: این پارچه ها همچنین ضد چروک نیز هستند و در صورتی که آن ها را چروک کنید پس از مدتی به حالت خود باز خواهند گشت.

ضد گرد و خاک بودن: پارچه مبلی ضد آب به دلیل ساختار خاصی که دارند، غیر قابل نفوذ در برابر ذرات گرد و خاک هستند.

پارچه مبلی Shadow

بهترین مرکز فروش پارچه مبلی نانو

مجموعه آداک پریمیوم انواع پارچه مبلی ضد آب را به سراسر کشورمان عرضه می کند. شما می توانید پارچه رومبلی نانو را در رنگ های متنوع و طرح های گوناگون از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید. قیمت پارچه مبلی نانو در این فروشگاه آنلاین مناسب بوده و به صرفه می باشد. برای خرید پارچه مبلی نانو و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه آداک پریمیوم مراجعه کنید. کارشناسان فروش در آداک آماده پاسخگویی به شما و راهنمایی و مشاوره هستند.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *