پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی
دکوراسیون

پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی

ویژگی های بهترین پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی چیست و این محصولات با کیفیت را از کجا می توان تهیه کرد؟ پارچه مبل فرانسوی کلاسیک را چطور بشناسیم؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم. هر کسی دوست دارد مبلمانی را خریداری کند که بیشترین هماهنگی و جلوه را در دکوراسیون داخلی داشته باشند. پارچه مبل و طرح مبلمان دو مورد از مهمترین فاکتورهای موثر در زیبایی بصری این محصولات هستند. بنابراین باید با شناخت مدل های متنوع آن ها، سعی کنیم بهترین محصول را متناسب با دکوراسیون مورد نظر انتخاب نماییم.

یکی از مدل های مبلمان کلاسیک که توانسته است مورد پسند بسیاری از خریداران واقع شود، مبل فرانسوی است. طراحی زیبای بدنه این مبلمان کلاسیک و منبت کاری های زیبا و شکیل موجود بر روی آن ها، این مبلمان را به یک محصول بسیار خاص تبدیل کرده است. اگر شما نیز قصد تهیه پارچه مبلی مناسب برای مبل فرانسوی را دارید، بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی را تهیه کنید.

پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی استیل

پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی استیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: پارچه رومبلی مخمل طرح دار چیست؟

کدام پارچه ها برای مبلمان فرانسوی مناسب هستند؟

  • جنس پارچه: یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی باید مد نظر قرار دهید، جنس پارچه است. برای تولید این مبل ها عمدتا از پارچه های کتان و مخمل استفاده می شود. از جمله پرطرفدارترین پارچه های مخمل مورد استفاده در تولید این مبل ها می توان به پارچه پورشه و جاسمین اشاره کرد.
  • طرح پارچه مبل فرانسوی: انتخاب طرح پارچه مبل فرانسوی امری بسیار مهم است زیرا می تواند زیبایی مبلمان را به میزان زیادی تحت تاثیر خود قرار دهد. خوشبختانه امروزه این پارچه ها در طرح های بسیار متنوعی به فروش می رسند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را خریداری نمایید. استفاده از پارچه هایی با طرح های درشت در مبلمان فرانسوی می تواند زیبایی آن ها را چندین برابر کند.
  • مرغوبیت و تراکم پارچه: همانطور که می دانید، پارچه های مبلی به صورت مداوم در معرض سایش هستند. از این رو بهتر است در تولید آن ها از پارچه هایی با تراکم بالا استفاده شود. زیرا این پارچه ها دوام زیادی در برابر کشیدگی، فشار و ساییدگی دارند و برای مدت طولانی قابل استفاده خواهند بود.
پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی 1

پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی

تفاوت مبل استیل و کاناپه فرانسوی

تفاوت اصلی مبل استیل و کاناپه در این است که مبل استیل معمولاً برای نشستن و رسمی بودن استفاده می شود، در حالی که کاناپه برای استراحت و دراز کشیدن استفاده می شود که بیشتر غیر رسمی است. مبل استیل معمولاً بیش از 3 نفر را در خود جای می دهد در حالی که کاناپه راحتی حداکثر 2 نفر را در خود جای می دهد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: ایده های جذاب برای دکور شب یلدا 1401

ویژگی های مبل کلاسیک فرانسوی چیست

مبلمان کلاسیک فرانسوی چندین ویژگی مختص به خود دارند که آنها را با سایر مبلمان متمایز میکند. اولین ویژگی مبل فرانسوی انحنای پایه های آنها هستند که رو به بیرون قرار میگیرند. پایه مبلهای فرانسوی در مدل مختلفی جز حالت c و حالت s طراحی میشوند. منبت کاری متقارن در مبلمان فرانسوی دومین ویژگی این مبلمان هستند که از ظرافت خاصی برخوردار هستند. منبت کاری و حکاکی های پیچیده ای که ظرافت و تقارن خاصی در آنها وجود دارد. سومین ویژگی مبل فرانسوی تکیه گاه آن است که صاف و بدون انحنا است. نکته بعدی در مبلمان فرانسوی انتخاب پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی است که با ظرافت خاصی انتخاب می شوند که در این مقاله در حال پرداختن به آن هستیم.

پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی

پارچه مبل فرانسوی

رنگ پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی

انتخاب رنگ پارچه مبل به موارد گوناگونی همچون سایر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون، کوچک یا بزرگ بودن فضا، سلیقه مشتریان و … وابسته است. اما باید بگوییم که معمولا از طیف های خنثی برای پارچه مبلی مناسب مبل فرانسوی مورد استفاده قرار می گیرند. البته شما در هنگام تهیه این پارچه ها با انواع رنگ ها مواجه می شوید و همه چیز به سلیقه و انتخاب شما وابسته است. اما با توجه به اینکه رنگ های خنثی به آسانی با سایر رنگ ها ست می شوند، مشتریان به این طیف ها علاقه بیشتری دارند.

از طرف دیگر رنگ های خنثی و روشن باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شوند و به همین دلیل انتخاب این رنگ ها برای افرادی که در منازل کوچک زندگی می کنند توصیه می شود.  از طرفی اگر به رنگ های گرم و تند علاقه دارید می توانید از کوسن هایی با این طرح ها و رنگ ها استفاده کنید.

شما می توانید جدیدترین انواع پارچه مبل فرانسوی را در مجموعه آداک پریمیوم مشاهده نموده و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره رایگان در این زمینه دارید، تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: راهنمای تمیز کردن مبل مخمل

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *