پارچه پیگمنت چیست -روتختی پیگمنت
دکوراسیون

پارچه پیگمنت چیست | روتختی پیگمنت

آیا با پارچه پیگمنت آشنایی دارید؟ دلیل نامگذاری این محصول این است که چاپ آن با استفاده از پیگمنت ها انجام شده است. هرچند که پارچه های پیگمنت دارای کاربردهای گوناگونی هستند اما به طور عمده برای تولید روتختی به کار می روند. همانطور که می دانید، روتختی جزو آن دسته از کالاهای خواب محسوب می شود که نقش مهمی در زیبایی بصری اتاق خواب ایفا می کند.

از طرفی پارچه این محصول باید نرم و لطیف بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به طوری که باعث ایجاد هیچ نوع حساسیتی نشود و منجر به تجربه یک خواب راحت شود. از این رو پارچه پیگمنت یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در روتختی است. در واقع روتختی پیگمنت یکی از جدیدترین محصولاتی است که تولید و به بازار عرضه شده است. در ادامه شما را بیشتر با ویژگی های پارچه های پیگمنت آشنا می کنیم.

پارچه پیگمنت

پارچه پیگمنت

پرفروش ترین محصولات

آشنایی با پارچه پیگمنت

یکی از ویژگی های مهم پیگمنت ها این است که برخلاف رنگ های معمولی، به عمق پارچه نفوذ نمی کنند و تنها باعث ایجاد طرح و رنگ در قسمت سطحی آن می شوند. از طرفی این رنگ ها در آب حل نمی شوند و به همین دلیل ماندگاری خوبی دارند. در واقع بر اثر شستشو از میزان رنگ آن ها کاسته نمی شود و دارای دوام مناسبی هستند. پیگمنت ها را می توان بر روی انواع پارچه ها با الیاف گوناگون چاپ کرد و این موضوع، کاربرد آن ها را بسیار گسترده تر می کند. همانطور که گفته شد، این نوع چاپ باعث ایجاد حساسیت نمی شود. به طوری که از پارچه پیگمنت حتی در تولید کالای خواب نوزادان نیز استفاده می شود.

از طرفی شست و شوی این پارچه ها بسیار آسان است و این موضوع یکی از دلایل پرطرفدار بودن این آن ها محسوب می شود. همچنین این محصولات دارای تنوع بی نظیری در طرح و رنگ هستند و به همین دلیل مطابق با سلیقه همه افراد می باشند.

حتما بخوانید:

اصطلاحات رایج در بازار پارچه مبلی

قیمت پارچه پیگمنت

یکی دیگر از عوامل محبوب بودن پارچه های پیگمنت در میان خریداران، قیمت مناسب آن ها می باشد. در واقع چاپ پیگمنت نسبت به سایر انواع چاپ پارچه هزینه کمتری دارد و به همین دلیل نیز تولیدکنندگان، این محصول را با قیمت مناسب تری عرضه می کنند. بنابراین اصلا نباید اینطور گمان شود که این قیمت ارزان این پارچه ها به دلیل کیفیت پایین آن ها است. بیان این نکته حائز اهمیت است که پارچه پیگمنت نسبت به بسیاری از پارچه های دیگر دارای وضوح بالاتری در نوع چاپ می باشد.

"قیمت

روتختی پیگمنت

روتختی های پیگمنت که در سال های اخیر با استقبال ویژه ای از سوی خریداران مواجه شده اند، مناسب استفاده تمام سنین می باشند. در واقع از نوزاد تا افراد مسن می توانند از این روتختی های باکیفیت استفاده کنند. نکته مهم در رابطه با این محصولات، چاپ مناسب و ثابت آن ها بر روی بسیاری از پارچه ها است که توانسته است دوام بی نظیری به آن ها ببخشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که هر چند کیفیت این نوع چاپ بالا است و ماندگاری مناسبی دارد اما حتما به نحوه شستشوی پارچه توجه نمایید و از شوینده های مناسب استفاده کنید.

در پایان باید بگوییم که پارچه های پیگمنت نیز همچون سایر پارچه های چاپی موجود در بازار دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. اما قیمت مناسب، طرح های زیبا و وضوح چاپ بالا آن ها را تبدیل به گزینه های مناسبی برای استفاده در بسیاری از صنایع کرده است.

بیشتر بخوانید:

دکوراسیون دیوار خانه خود را با 9 ایده خلاقانه نو کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *