چیدمان مبل راحتی دو رنگ و نقش پارچه مبل راحتی
دکوراسیون

چیدمان مبل راحتی دو رنگ و نقش پارچه مبل راحتی در دکوراسیون داخلی

مبل راحتی دو رنگ در طراحی داخلی

زمانی که با با فضایی خالی مواجه می شوید چیدمان آن به نحوی که هم از لحاظ زیبایی شناسی تایید شود و هم کاربردی باشد، ممکن است سخت به نظر برسد. نگران نباشید در طی سالیان دراز طراحان داخلی با ارائه اصول های ساده و کاربردی کار چیدمان مبل های راحتی را تا حد زیادی آسان کرده اند. تنها کافی است که با این قوانین آشنایی داشته باشید. در همین راستا امروز در مجله آداک پریمیوم قصد داریم به مباحثی مانند چیدمان مبل راحتی دو رنگ، پارچه مبل راحتی و نحوه خرید پارچه مبلی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

چیدمان مبل راحتی دو رنگ

چرا باید از مبلمان دو رنگ راحتی استفاده کنیم؟

با چیدمان مبل راحتی دو رنگ در منزل میتوانید تنوع زیادی به دکوراسیون داخلی ببخشید و از این طریق میزان انرژی در افراد خانه را مضاعف کنید. زمانی که رنگ پارچه مبل راحتی به صورت متنوع و با رعایت اصول خاص انتخاب شود، میتوان انتظار دکوری شیک و سرشار از انرژی را داشت.

اصول خاص در انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی…!

از نظر کارشناسان طراحی داخلی رنگ های زیر در زمان چیدمان مبلمان راحتی دو رنگ، همخوانی بیشتری با یکدیگر دارند.

  • رنگ زرد و طوسی: شما میتوانید کاناپه را به رنگ طوسی انتخاب کنید و مبل های تک نفره را نیز به رنگ زرد انتخاب کنید.
  • آبی تیره و صورتی: این رنگ ها در کنار یکدیگر منظره ای خاص را به نمایش می گذارند. به خصوص اگر غلظت صورتی بسیار کم باشد یک تضاد فوق العاده در طراحی را شاهد خواهید بود.
  • رنگ کرم و سایر رنگ ها: اگر در زمینه انتخاب رنگ های متضاد شک دارید، میتوانید به چیدمان مبل های راحتی کرم با سایر رنگ ها بیندیشید. رنگ کرم با تمامی رنگ ها همخوانی دارد.

در زمان چیدمان مبل راحتی دو رنگ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خیلی از افراد به دنبال تهیه مبل های راحتی دو رنگ هستند ولی درباره نحوه چیدمان آنها تردید دارند. نکات ساده ای در این زمینه وجود دارد که عبارتند از:

از نقطه های کانونی غافل نشوید:

نقطه های کانونی مکانی هستند که میتوانید مبلمان راحتی خود را در مجاورت آنها بچینید. پنجره بزرگ، شومینه داخلی و تلویزیون ممکن است نقطه های کانونی خوبی باشند. با این حال این شما هستید که بر حسب سلیقه خود می بایست این نقاط را پیدا کنید.

مبلمان را به دیوار نچسبانید:

حتی اگر فضای کمی برای چیدمان مبل راحتی دو رنگ در اختیار دارید، باید مبلمان را فاصله چند سانتیمتری از دیوار قرار دهید. همچنین از چسباندن مبلمان ها به یکدیگر خودداری کنید. باید بین قسمت های پشت مبل و کناره های آن فضای کوچکی برای زیباتر دیده شدن طراحی وجود داشته باشد. دیده شدن دیوارها نقش زیادی در بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی خانه دارد.

فضای گفتگوی مناسبی را ایجاد کنید:

برقراری تعادل در زمان چیدمان مبل راحتی مهم است. مبل ها از یکدیگر باید در فاصله معینی قرار داشته باشند به گونه ای که افراد بتوانند بدون بلند کردن صدا با یکدیگر به آرامی صحبت کنند. شما می‌توانید مبل‌ها و صندلی‌ها را رو به روی یکدیگر قرار دهید تا افراد گفتگوی راحت‌تری را تجربه کنند.

هنگام چیدمان مبلمان راحتی تعادل را برقرار کنید

برقراری تعادل در دکوراسیون منزل نقش مهمی را ایفا میکند. برای همین بهتر است در زمان چیدمان مبلمان بین اندازه های مبلمان راحتی و محل قرار گیری آنها با سایر لوازم خانگی تعادل برقرار کنید. برای مثال به هیچ وجه خوشایند نیست که تمام قطعات بزرگ یا کوچک را تنها در یک بخش خانه بچینید. با قرار دادن صحیح مبلمان و لوازم خانه در جای مخصوص خودشان نظم را در خانه حاکم کنید.

نور و روشنایی در چیدمان مبل راحتی دو رنگ

به وجود نور در هنگام چیدمان مبلمان راحتی اهمیت دهید.

تنها قرار دادن صحیح مبلمان در جای مخصوص خودشان کافی نیست؛ بلکه باید نور ملایمی نیز در فضای داخلی وجود داشته باشد. برای این کار می توانید از چراغ های رومیزی، نورهای سقفی و چراغ های کف کمک بگیرید. همچنین تابش نور ملایم خورشید از پنجره به درون اتاق سبب ایجاد حس صمیمت در فضای خانه می شود.

قیمت و خرید پارچه مبل راحتی

برای اینکه زیبایی را به آسانی در خانه یا اداره میهمان خود کنید، کافی است که به کیفیت و رنگ پارچه مبلی راحتی اهمیت خاصی دهید. فروشگاه اینترنتی آداک پریمیوم با تولید و عرضه انواع پارچه باکیفیت که همگی ساخت کشور ایران هستند، گام بزرگی را درجهت پیشرفت اقتصادی کشور برداشته است. افزون بر آن کاربران میتوانند با نازل ترین قیمت پارچه های اعلاء را در هر رنگ و نقشی و در کمترین زمان خریداری کنند.

جهت دریافت قیمت و خرید پارچه مبل راحتی از بخش محصولات سایت اقدام به جستجو پارچه مورد نظر خود کنید و بعد از آنالیز مشخصات و مقایسه محصولات مشابه خریدی مطمئن را تجربه کنید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *