کوسن مناسب برای مبل کرم
دکوراسیون

کوسن مناسب برای مبل کرم

ست کردن کوسن با مبل کرم

مهمترین ویژگی رنگ های خنثی این است که به راحتی می توان با هر رنگی آنها را ترکیب کرد. از آنجایی که رنگ کرم هم یکی از رنگ های خنثی است به راحتی می توان آن را با رنگ های مختلف ست کرد. با انتخاب کوسن مناسب برای مبل کرم شما زیبایی دو چندانی به دکوراسیون خانه خود می بخشید و با ایجاد یک ترکیب فوق العاده می توانید همه نگاه ها را به زیبایی دکوراسیون خود جلب کنید. 

 

کوسن‌ هایی به رنگ هلو و تمشک

استفاده از رنگ های گرم در کنار رنگ های طیف سفید چون کرم می تواند جذابیت بصری زیاد و در عین حال صمیمیت ویژه ای به محیط اطراف خود ببخشد. شما می توانید با استفاده از رنگ های کوسن هلویی و تشمکی با تنالیته رنگ قرمز تضاد زیبایی به پذیرایی خود دهید. در انتخاب رنگ های تنالیته قرمز به این موضوع توجه داشته باشید که دارای طرح و شکل خیلی برجسته ای نباشند تا بتوانند به خوبی با رنگ کرم ست شوند. همچنین شما می توانید از این رنگ ها به صورت تکی یا ترکیبی به همراه رنگ کرم در مبل کرم استفاده کنید. 

 

کوسن‌ هایی به رنگ هلو و تمشک

 

کوسن پیازی و طوسی

یکی از رنگهایی که در کنار رنگ کرم به نهایت زیبایی دیده می شود رنگ طوسی است و شما می توانید از این رنگ در کنار مبل کرم استفاده کنید، قرار گرفتن این دو رنگ خنثی در کنار هم باعث می شود تا فضا دارای حس سکون و سردی باشد و در عین حال تضاد و جذابیت ویژه ای به دکوراسیون خانه شما می بخشد. 

البته شما می توانید با استفاده از رنگ پیازی در کنار رنگ کرم و طوسی گرمی متعادلی به محیط خانه بدهید که این ترکیب رنگ برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال بسیار مناسب است.

 

کوسن آبی 

یکی از محبوب ترین رنگ های دنیا رنگ آبی است و تنالیته های ملایم رنگ آبی در کنار رنگ کرم یک ترکیب آرامش بخش و زیبا هستند. بسیاری از طراحان داخلی از رنگ های آبی با تناژهای مختلف در ست کردن مبلمان منازل استفاده می کنند، اگر از آبی تیره در کوسن استفاده می کنید با رنگ آبی روشن در شال مبل یا دکوراسیون خانه همچون گلدان یک ترکیب دلفریب در کنار کرم ایجاد کنید. 

 

کوسن به رنگ ماهی سالمون

 

کوسن به رنگ ماهی سالمون

یکی دیگر از رنگ هایی که در کنار رنگ کرم ترکیب مناسبی را تشکیل میدهد، رنگ ماهی سالمون است. رنگ کرم به تنهایی یک رنگ خسته کننده می باشد که جذابیت خاصی ندارد اما با ترکیب مناسب این رنگ در کنار سایر رنگ ها می توان حس های متفاوتی را در فضا ایجاد کرد؛ با ترکیب رنگ کرم در کنار رنگ ماهی سالمون شما یک فضای دنج و آرامش بخش و در عین حال شاد را به محیط خانه خود می بخشید.

 

کوسن با رنگ سبز 

شما می توانید تناژهای مختلف رنگ کرم را در کنار طیف های مختلف رنگ سبز ترکیب کنید. برای رنگ های کرم روشن استفاده از رنگ سبز کله غازی و یا رنگ سبز جنگلی حس متمایز و خاص خود را به فضا می بخشد. 

ترکیب رنگ سبز کله غازی با رنگ کرم یک ترکیب شیک و مدرن دارد، همچنین با ترکیب رنگ کرم، قهوه ای و سبز جنگلی آرامش و زیبایی جنگل را به خانه خود هدیه کنید. این ترکیب در عین تضاد موجود بین رنگ دارای حس زندگی و زیبایی منحصر به فردی است، پس اگر می خواهید مبلمان خانه شما یک ترکیب رویایی باشد، می توانید این ترکیب را انتخاب کنید. 

 

کوسن شکلاتی

 

کوسن شکلاتی

رنگ شکلاتی و کرم به این دلیل که از یک پالت رنگی هستند، در کنار یکدیگر ترکیب جذابی را به وجود می آورند و در عین ایجاد تضاد یک فضای گرم و دلنشین را به وجود می آورند. ترکیب مبل رنگ کرم در کنار کوسن شکلاتی باعث ایجاد حس بصری دلپذیر می شود و همچنین این ترکیب رنگ پارچه مبلی هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه زیبا و دوست داشتنی است.

 

کوسن های رنگارنگ

 

کوسن سفید و کرم

ترکیب دو رنگ خنثی در کنار یکدیگر یک روش دیگر برای ترکیب کردن است که ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارد، البته توجه داشته باشید که در ترکیب رنگ سفید و کرم، سفید رنگ غالب نباشد. در ضمن شما می توانید برای ترکیب رنگ مبل کرم از کوسن های راه راه و شطرنجی سیاه و سفید استفاده کنید که یک طرح مناسب برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال است. 

 

کوسن صورتی 

شما می توانید از طیف  های متنوع رنگ صورتی در کنار رنگ مبل کرم بهره ببرید. برای مثال استفاده از رنگ های گرم در کنار هم همراه با رنگ کرم زیبایی و جذابیت ویژه ای دارد، برای ایجاد این ترکیب جذاب می توانید از رنگ صورتی کالباسی به همراه رنگ نارنجی در ترکیب با مبل رنگ کرم استفاده کنید، این ترکیب باعث نورانی شدن و شادی فضای خانه شما می شود. 

یک ترکیب دلربا و جذاب دیگر از رنگ صورتی در کنار رنگ مبل کرم، رنگ صورتی و خاکستری روشن در کنار مبل کرم رنگ است. این ترکیب یک ترکیب مدرن و دلنواز است و باعث زیبایی دو چندان فضای نشیمن خانه شما می شود. 

 

کوسن های رنگارنگ 

رنگ کرم جز رنگ هایی است که به راحتی با رنگ های مختلف ست می شود، بنابراین شما می توانید از کوسن های رنگارنگ در کنار مبل کرم خود استفاده کنید. استفاده از کوسن های رنگارنگ باعث ایجاد یک فضای هیجان انگیز و دلپذیر در خانه شما می شود، بنابراین اگر به دنبال یک ترکیب و ست خاص برای خانه خود هستید، کوسن هایی با رنگ های مختلف را انتخاب کنید، حتی می توانید از کوسن هایی با طرح های برجسته نیز استفاده کنید و زیبایی و هیجان بی نظیری به خانه خود ببخشید. 

 

کوسن پیازی و طوسی

 

کوسن برای مبل کرم طلایی

در انتخاب کوسن برای مبل های کرم طلایی باید به این موضوع توجه داشته باشید که دکوراسیون خانه شما چه سبکی دارد؟ برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال استفاده از رنگ زرد و طلایی در کنار مبل کرم طلایی اصلا توصیه نمی شود؛ البته برای دکوراسیون های سلطنتی می توان از رنگ زرد و طلایی استفاده کرد. 

اما در سبک های مدرن و مینیمال بهتر است از رنگ های خنثی چون سفید، کرم و خردلی استفاده شود. 

 

کوسن خردلی

رنگ خردلی در کنار کرم از جلوه خاصی برخوردار است. این دو رنگ در کنار هم یک پالت آرام بخش پاییزی را در فضای خانه ایجاد می کنند که علاقمندان خاص خود را دارد. بهتر است برای ایجاد فضای شیک و لوکس از پارچه مبلی مخملی در کوسن خردلی استفاده شود و با انتخاب تزیینات طلایی این فضا را به نهایت زیبایی رساند. 

 

کوسن های طرح دار با نقوش هندسی به رنگ بژ و قهوه ای

کوسن های طرح دار با نقش های هندسی در کنار مبل های کرم یک انتخاب ایده آل برای طرفداران سبک های مدرن و مینیمال هستند، اگر می خواهید با استفاده از کوسن های طرح دار با نقوش هندسی زیبایی کم نظیری به دکوراسیون مبلمان خود بدهید، بهتر است از رنگ های بژ و قهوه ای برای این کوسن ها انتخاب کنید و حتما توجه داشته باشید که این ترکیب با سایر لوازم خانه شما هماهنگی و هارمونی داشته باشد. 

 

انتخاب کوسن بر اساس رنگ دیوار

یکی از روش ها برای انتخاب رنگ کوسن در مبل های کرم توجه به رنگ دیوار و ایجاد تناسب بین رنگ کوسن و دیوار است. برای مثال همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، طراح با توجه به رنگ طوسی دیوار از رنگ های تناژ آن به همراه رنگ های گرم برای ایجاد هارمونی در فضا استفاده کرده است که هم جلوه بصری مناسبی به فضا داده و هم باعث شده تا فضا خسته کننده و کسل نباشد. 

 

الهام از رنگ‌ دکورهای دیگر؛ ایده‌ جذاب رنگ کوسن برای مبل کرم

یکی از روش های انتخاب رنگ کوسن برای مبلمان کرم رنگ توجه به رنگ دکورهای دیگر خانه و استفاده از آن رنگ ها در کوسن می باشد. این نوع ترکیب کردن هم به شما آزادی عمل مناسبی می دهد و هم باعث می شود تا مبلمان منزل تان در هماهنگی کامل با سایر دکورهای خانه باشد. 

 

اهمیت جنس کوسن

بعد از بیان ترکیبات و رنگ های متنوع کوسن باید به یک ویژگی مهم کوسن در اینجا اشاره کنیم و آن جنس کوسن است که از اهمیت بالایی برخوردار است. کوسن انتخابی شما باید به راحتی قابل شستشو باشد و جای لک روی آن نماند. 

در دکوراسیون های سنتی کوسن های گلدوزی شده با رنگ های زنده و شاد انتخاب مناسبی هستند. برای علاقمندان به سبک های براق کوسن های ساتن و مخمل یک انتخاب ایده آل هستند. 

 

ابعاد و شکل هندسی کوسن

در انتخاب ابعاد و شکل کوسن، اندازه مبل را در نظر داشته باشید. شما می توانید از انواع کوسن مربعی، قلبی، دایره ای، مستطیلی، ستاره ای و… در کنار مبلمان خود استفاده کنید؛ اما ترکیب این کوسن ها در کنار هم و در کنار دکور خانه یتان مهم است. 

 

انتخاب کوسن برای مبل کرم به سلیقه شما بستگی دارد

در این مقاله سعی کردیم از انتخاب های متنوعی که برای کوسن مبل های کرم رنگ دارید، اطلاعاتی جامع و کوتاه را در اختیار شما بگذاریم. رنگ کرم با توجه به سبک های متنوع دکوراسیون داخلی به راحتی می تواند یک ترکیب زیبا و رویایی را برای خانه شما ایجاد کنید. 

در انتخاب کوسن برای مبل های کرم به چندین موضوع توجه داشته باشید تا بتوانید فضای دلخواه خود را ایجاد کنید. حتما به سایر لوازم و اجزای خانه خود دقت کنید تا رنگ ترکیبی مبلمان شما در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند. به سبک دکوراسیون داخلی و معماری خانه خود توجه داشته باشید. 

در نهایت توجه داشته باشید که در انتخاب کوسن کیفیت پارچه مبلی، رنگ و طرح آن اهمیت بالایی دارد، پس در خرید پارچه مبلی تمامی این موارد را با دقت بررسی کنید. 

 

انتخاب کوسن

 

سوالات متداول

آیا انتخاب کوسن طلایی در کنار مبل کرم انتخاب درستی است؟

بله، یکی از رنگ هایی که در کنار رنگ کرم به زیبایی تمام دیده می شود، رنگ طلایی است؛ مخصوصا اگر مبلمان شما به رنگ کرم و خاکستری باشد، رنگ طلایی جلوه بیشتری به مبلمان شما می دهد. 

 

اگر مبل به رنگ کرم با پایه های چوبی باشد، چه رنگ کوسنی مناسب آن است؟

برای افراد که به لوازم چوبی با رنگ طبیعی در فضای خانه خود علاقه دارند، انتخاب کوسن با طرح های طبیعت بسیار برازنده و زیبا است. برای ایجاد یک ترکیب دیدنی در کنار مبل های کرم با پایه های چوبی می توانید از پرده یا کوسنی هایی با طرح شاخه های ظریف درخت بهره ببرید. 

 

آیا استفاده از کوسن طوسی در کنار مبلمان کرم باعث می شود تا فضا کسل کننده شود؟

نخیر، شما می توانید به راحتی از کوسن طوسی در کنار مبل کرم رنگ استفاده کنید؛ البته توصیه می شود که از پرده و اکسسورهای رنگی و همچنین گیاهان در دکوراسیون خانه استفاده شود تا فضای خانه حس یکنواختی به بیننده ندهد. 

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیاز 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *