آشنایی با پارچه مبلی مسکو
دکوراسیون

آشنایی با پارچه مبلی مسکو

معرفی پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو: برای داشتن دکوراسیون داخلی شیک و لوکس باید در انتخاب وسیله های منزل دقت لازم را به کار برد. یکی از وسیله های اصلی که تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون دارد، مبلمان راحتی  است. امروزه مبلمان جز اصلی ترین بخش هر منزلی شده است، بنابراین انتخاب رنگ، جنس پارچه آن و مدل مبلمان اهمیت بالایی دارد. در این مطلب از مجله آداک شیک ترین پارچه مبلی که متناسب با دکوراسیون های مجلل است را معرفی خواهیم کرد. نام این نوع پارچه رومبلی، پارچه مبلی مسکو است. این نوع پارچه رومبلی دارای کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده است.  در ادامه به ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

خرید پارچه مبل چستر + بهترین پارچه مبل چستر

پارچه مبلی مسکو چیست؟

پارچه رومبلی مسکو طرحی ساده دارد و در واقع جز دسته بندی پارچه های مخمل قرار می گیرد. این نوع پارچه براق بوده و خواب بسیار کمی دارد. جنس پارچه مبلی مسکو از ابریشم است، از این رو بافت آن بسیار نرم و لطیف است. یکی از ویژگی های جذاب این نوع پارچه انعکاس نور است.

پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو

بیشتر بخوانید:

معرفی پارچه مبلی شانل ترک

فروش پارچه رومبلی مسکو

در صورتی که شما نیز از طرفداران پاچه مسکو هستید، فروشگاه آداک پریمیوم یکی از مراکز فروش این نوع پارچه می باشد. شما میتوانید خرید پارچه مبلی مسکو را به صورت آنلاین و از راه دور توسط این فروشگاه انجام دهید. جهت اطلاع از قیمت پارچه مسکو و همچنین خرید آن با کارشناسان فروشگاه آداک پریمیوم تماس بگیرید.

ویژگی های پارچه مبلی مسکو

ویژگی های پارچه رومبلی مسکو فقط به زیبایی آن محدود نمی شود. بلکه این پارچه رومبلی دارای ویژگی های متعدد است که آن را تبدیل به پارچه ای پرکاربرد و محبوب در میان کاربران کرده است. در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم.

دارای جنس ضد چروک

پارچه رومبلی مسکو دارای جنس ضد چروک است. در صورتی که شما نیز از چروک شدن رومبلی خود خسته شده اید، این نوع پارچه مناسب شما است. این نوع پارچه به هیچ وجه دچار تاشدگی نمی شود. در صورتی که از مبلمان خود زیاد استفاده می کنید این نوع پارچه برای مبلمان شما توصیه می شود.

پارچه رومبلی مسکو

پارچه رومبلی مسکو

عدم تعریق در حین نشستن

تعریق به هنگام نشستن بر روی مبل از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است رخ دهد. برخی از افراد پارچه رومبلی مسکو به دلیل داشتن ظاهری نزدیک به پارچه های چرم جز پارچه های چرم میدانند. و گمان میکنند این نوع پارچه های نیز مانند پارچه های چرم ممکن است تعریق کنند. ولی این تصور غلط می باشد. بهتر است بدانید که پارچه مبلی مسکو تمامی ویژگی های پارچه چرم را ندارد و به هیچ وجه دچار تعریق می شود.

بیشتر بخوانید:

انواع پارچه مبلی ترک

پارچه مبلی مسکو قابل شستشو

در صورتی که در شما دارای فرزند هستید، بدون تردید ریختن آبمیوه یا مواد دیگر بر روی رومبلی عادی میباشد. نکته مهم این است که پارچه مبلی خود را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو باشد. بسیاری از پارچه های گران قیمت قابلیت شستشو ندارند و ممکن است در صورت غفلت پارچه لکه شود. یکی از ویژگی های اصلی پارچه رومبلی مسکو قابلیت شستشوی آن است. حتی شما میتوانید با خیال راحت چندین بار رومبلی های خود را شستشو دهید چون جنس پارچه مسکو به گونه ای است که دچار رنگ پریدگی نمی شود و جنس اولیه خود را حفظ می کند.

خرید پارچه مبلی مسکو

خرید پارچه مبلی مسکو

خرید پارچه رومبلی مسکو با بهترین قیمت

مجموعه آداک پریمیوم یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع پارچه مبلی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه است. این فروشگاه دارای سابقه زیادی در زمینه فروش انواع این پارچه ها است و به صورت حضوری و آنلاین نسبت به عرضه محصولات خود اقدام می نماید. شما می توانید برای اطلاع از نحوه سفارش محصولات، با واحد پشتیبانی آداک این مرکز تماس حاصل نمایید. کارشناسان فروش مجموعه آداک، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند.

آدرس: یافت آباد شرقی؛ نرسیده به خ شاندیز، نبش مجتمع نگارستان

تلفن: ۰۲۱۶۶۳۹۸۱۱۰

تلفن: ۰۲۱۶۶۶۸۲۳۸۴

همراه: 09104964127

بیشتر بخوانید:

پارچه مبلی اویاز

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *