ترکیب رنگ سرمه ای در دکوراسیون داخلی
دکوراسیون

ترکیب رنگ سرمه ای در دکوراسیون داخلی

نحوه ترکیب رنگ سرمه ای در دکوراسیون داخلی

یک چیز جادویی در مورد رنگ سرمه ای وجود دارد. حضور چشمگیر و ظاهر کلاسیک رنگ سرمه ای ، آن را در بین طراحان داخلی محبوب کرده است. رنگ های تیره آن به سرعت توجه را به خود جلب می کند و ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ های درخشان جلوه ای خاص ایجاد می کند. به همین دلیل است که مکمل رنگ سرمه ای و ترکیب آن اغلب در فضای داخلی مدرن و المان هایی چون رنگ دیوار، پارچه مبلی، کوسن، فرش، پرده و … استفاده می شود.

اما اگرچه رنگ آبی-سرمه ای با شکوه و باکلاس به نظر می رسد، اما استفاده بیش از حد از آن می تواند فضای داخلی شما را تیره و تار کند. بنابراین، بهتر است آن را با رنگ های دیگر، مکمل رنگ سرمه ای یا رنگ های متضاد، ترکیب کنید تا نمای کلی هر فضا یا اتاقی متعادل و جذاب باشد. دکورشاپ در این مقاله مجله آداک شما را برای ترکیب رنگ سرمه ای در دکوراسیون راهنمایی می کند.

بیشتر بخوانید:

صفر تا صد تعویض رویه مبل | تعویض پارچه مبل

ترکیب رنگ سرمه ای

ترکیب رنگ سرمه ای

رنگ سرمه ای همراه با سفید

رنگ سفید وقتی با سرمه ای ترکیب می شود، ظاهری کلاسیک و تمیز به هر اتاقی می بخشد. این ترکیب رنگ همانند ترکیب رنگ سیاه و سفید عمل میکند. رنگ سفید در برابر همتای تیره خود می درخشد که بکار بردن آن در یک اتاق به آن شخصیت می بخشد. همچنین ترکیب رنگ سرمه ای در حمام با سایه های سفید روی دیوارها و لوازم بهداشتی با روشویی سرمه ای ظاهری جالب ایجاد میکند. می توانید از ترکیب رنگ سفید و آبی سرمه ای در کابینت، کمد و مبل نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

رنگ پارچه مبلی؛ چگونه رنگ مبلمان را انتخاب کنیم؟

ترکیب رنگ سرمه ای با زرد آفتابی

رنگ سرمه ای در دکوراسیون داخلی

رنگ سرمه ای در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ زرد و رنگ سرمه ای سرگرم کننده و جالب به نظر می رسد. زرد سایه ای است که سرشار از انرژی، شادی و سرزندگی است. برای بکار بردن در اتاق نشیمن یا راهرو عالی است. بنابراین، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های زرد و -سرمه‌ای در اتاق نشیمن خود استفاده کنید. می توانید یک دیوار اتاق نشیمن را با رنگ سرمه ای رنگ آمیزی کنید و مبلمان زرد رنگ مانند چهار پایه یا قفسه ها را در آن بچینید. همچنین می توانید برای تکمیل ظاهر یک فرش زرد رنگ خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

اصول ست کردن کوسن با مبلمان

ترکیب رنگ خاکستری تیره و سرمه ای

ترکیب رنگ خاکستری تیره و سرمه ای زیبا به نظر می رسد. در اتاق خواب، ترکیب رنگ خاکستری تیره و سرمه ای می تواند معجزه کند. با این ترکیب اتاق شما جسورانه و غیرمنتظره به نظر می رسد. همچنین اثری آرام بخش خواهد داشت. اما مطمئن شوید که مبلمان را تا جایی که ممکن است در رنگ های روشن و سفید انتخاب کنید. این کار سایه های تیره را به خوبی متعادل می کند.

ترکیب رنگ سرمه ای- مکمل رنگ سرمه ای

ترکیب رنگ سرمه ای | مکمل رنگ سرمه ای

بیشتر بخوانید:

پارچه مبلی جدید 2023 -1402 + مدل ها و قیمت

بهترین لوازم جانبی رنگ سرمه ای در دکوراسیون

چه کسی می گوید رنگ سرمه ای فقط برای دیوارها است؟ برای اینکه کار را برای شما راحت‌تر کنیم، ما در اینجا 3 اکسسوری به رنگ سرمه ای در دکوراسیون برای شما پیشنهاد می دهیم که هر فضایی را متفاوت میکند.

  • ست مبل سرمه ای رنگ: یک مبل با رنگ سرمه ای وقتی با محیط سفید ترکیب می شود، برازنده و جاودانه به نظر می رسد. اگر ترکیب آبی و سفید مورد علاقه شما نیست، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. می توانید آبی-سرمه ای را با سبز زمردی نیز امتحان کنید.
  • کابینت (های) رنگ سرمه ای: سرمه ای یک انتخاب عالی برای کابینت های مدرن است، زیرا این رنگ پررنگ است. کابینت های سرمه ای با رنگ های نقره ای یا مشکی به خوبی ست می شوند و همچنین می توان با رنگ های دیواری سرد یا گرم نیز ترکیب کرد.
  • بالش پرتابی رنگ سرمه ای: اگر یک کاناپه بژ یا خاکستری روشن دارید، بالش های پرتابی -سرمه ای عالی هستند. اگر تخت یا ملحفه تخت شما سایه روشن داشته باشد، می توان از همین روش استفاده کرد.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *