معرفی پارچه برای مبل استیل
دکوراسیون

معرفی پارچه برای مبل استیل

مبلمان استیل یکی از پرطرفدارترین مبلمان هستند و نقش مهمی در زیباتر شدن طراحی و دکوراسیون خانه دارند. انتخاب پارچه برای مبل استیل، اهمیت زیادی دارد و باید با توجه به سایر دکوراسیون انتخاب شود. به طور کلی انتخاب یک پارچه مبلی مناسب یکی از موثرترین عوامل در ظاهر مبلمان است. پارچه هایی که برای مبل استیل در بازار وجود دارند، در طرح ها و رنگ های مختلف از ساده تا برجسته موجود هستند. بیشتر این پارچه ها، پارچه های کریستالی با طرح برجسته هستند و جلوه زیبایی به مبل می بخشند. در ادامه این مقاله مجله آداک کارشناسان ما در آداک پریمیوم شما را در انتخاب بهترین پارچه برای مبل راهنمایی می کنند.

پارچه برای مبل استیل

پارچه ساده برای مبل استیل

نکات مهم برای انتخاب پارچه مبلی استیل

در هنگام خرید پارچه برای مبل استیل باید به نکات زیادی توجه کرد. در ادامه این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • رنگ پارچه مبلی: یکی از مهمترین موارد برای انتخاب رنگ پارچه، توجه به رنگ چوب است. هماهنگی رنگ چوب و پارچه، هارمونی زیبایی ایجاد می کند. متداول ترین رنگ برای بدنه مبلمان استیل، رنگ های طلایی و قهوه ای هستند. یکی از بهترین رنگ ها برای پارچه مبلی استیل طلایی، رنگ طلایی، سبز ملایم یا ترکیب طلایی و زرشکی است.
  • جنس پارچه مبلی: پارچه های مبلی استیل، دارای جنسی مقاوم و لطیف هستند و در صورت لک شدن به راحتی تمیز می شوند.
  • طرح پارچه مبلی: انتخاب طرح پارچه برای مبل استیل تا حدی بستگی به متراژ و فضای خانه دارد. معمولاً برای مبل های استیل پارچه ای طرح دار و گلدار به کار برده می شود. یکی از پرطرفدارترین طرح های پارچه برای مبل استیل طرح هایی هستند که برجستگی ملایم دارند. در صورتی که متراژ خانه شما زیاد است، می توانید از پارچه هایی استفاده کنید که طراحی شلوغ دارند. اگر خانه کوچکی دارید بهتر است برای مبلمان استیل از پارچه ساده استفاده کنید.

حتما بخوانید:

راهنمای انتخاب پارچه مبلی برای مبل سلطنتی

پارچه برای مبل استیل

انواع پارچه برای مبلمان استیل

پارچه هایی که برای مبل استیل مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ویژگی های خاصی هستند. با معرفی انواع پارچه برای مبل استیل، ویژگی این پارچه ها را بررسی می کنیم.

  • پارچه مبلی کریستال: این پارچه ها طرح های طلاکوب و گلدار دارند و از با کیفیت ترین پارچه های مبلی محسوب می شوند. از این پارچه بیشتر در مبل های سلطنتی استفاده می شود.
  • پارچه مبلی شانل: شانل یکی دیگر از بهترین پارچه ها برای مبل استیل است و دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است.
  • پارچه مبلی ابریشمی: پارچه های ابریشمی دارای مقاوت زیادی هستند و رنگ آنها به مرور زمان کمرنگ نمی شود.

پرفروش ترین محصولات

پارچه برای مبل استیل

سوالات متداول در مورد پارچه برای مبل استیل

  1. مهم ترین ویژگی پارچه مبل های استیل چیست؟

این پارچه ها بافت یکدستی دارند و متشکل از تار و پود منظمی هستند.

  1. بهترین رنگ پارچه برای مبلمان استیل با رنگ قهوه ای چه رنگی است؟

مناسب ترین رنگ پارچه برای مبل استیل با فریم قهوه ای، پارچه های ساده با رنگ روشن هستند.

حتما بخوانید:

انتخاب پارچه مبلی برای کوسن مخصوص خوش سلیقه ها

جمع بندی | پارچه برای مبل استیل

در هنگام خرید پارچه های مبلی باید به جنس پارچه توجه داشته باشید. یکی از بهترین انواع جنس های پارچه برای مبل استیل ترکیه ای، پارچه های شانل ترک هستند. این پارچه ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است  و یکی از بهترین انتخاب ها برای مبلمان استیل است.

انواع پارچه مبل استیل جدید در طرح ها و رنگ های مختلف در فروشگاه آداک پریمیوم موجود است. با مراجعه به این فروشگاه می توانید بهترین پارچه ها را انتخاب کنید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *