نمایشگاه هافکس 1401
دکوراسیون

یازدهمین نمایشگاه‌ بین المللی مبلمان و تجهیزات اداری

برگزاری یازدهمین نمایشگاه‌ هافکس 1401

امروزه نمایشگاه‌های زیادی در سطح داخلی یا بین المللی برگزار می‌شوند. میتوان برگزاری نمایشگاه هافکس را یکی از روش‌های متداول در زمینه کسب درآمد دانست. در طی برگزاری نمایشگاه‌ها رویدادهای جالبی حاصل می‌شود. برای مثال: افزایش جذب مشتریان، آشنایی مشتریان با مدل و فناوری‌های نوین، اشتغال زایی و در نهایت رونق اقتصادی از جمله رویدادهای مثبت در نمایشگاه‌هاست. در این میان یکی از نمایشگاه‌هایی که هرساله مخاطبین زیادی را به سوی خود جذب می‌کند، نمایشگاه‌ هافکس می‌باشد. در این مکان انواع مبلمان و تجهیزات آنها برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

برای آشنایی بیشتر درباره تاریخچه برگزاری، زمان برگزاری و اخبار مربوط به این نمایشگاه تا انتها همراه مجله آداک باشید.

تاریخچه برگزاری نمایشگاه بین المللی

یازدهمین نمایشگاه‌ هافکس 1401

اولین شرکت‌های نمایشگاهی در سال 1338 تأسیس شدند. با گذشت زمان مردم استقبال زیادی از نمایشگاه‌ها کردند. همین امر سبب گردید که در سال 1346 به صورت رسمی ساخت سالن‌هایی برای نمایشگاه آغاز گردد. تاریخ برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی به سال 1348 برمی‌گردد که با حضور 33 کشور دیگر برپا شد. یازدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری تهران نیز در سال 1401 با بهره‌گیری از فناوری‌های گسترده در تاریخ 23 – 26 تیرماه 1401 برگزار خواهد شد.

اهمیت برگزاری نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (HOFEX)

شاید از خودتان بپرسید که اهمیت شرکت در این نمایشگاه چیست؟ آیا بازدید از نمایشگاه ارزش وقت گذاشتن دارد؟ باید بگوییم که در طی بازدید از نمایشگاه می‌توانید دستاوردهای زیر را حاصل کنید:

با برندهای معتبر روز دنیا آشنا می‌شوید.

نمایشگاه هافکس

نمایشگاه از غرفه‌های متعددی تشکیل شده است. در این غرفه‌ها انواع مبلمان از جمله کلاسیک یا لوکس را با برندهای معتبر مشاهده خواهید کرد. شرکت در این رویداد به شما کمک می‌کند تا اطلاعات جامعی را درباره برندهای مطرح کسب کنید.

با مدیران موفق در حوزه صنعت مبلمان اداری در نمایشگاه‌ هافکس گفتگو می‌کنید.

با شرکت در HOFEX فرصت این را پیدا می‌کنید که با پیشگامان این صنعت به صورت مستقیم صحبت کنید. خصوصاً اگر به تازگی وارد حوزه مبلمان اداری شده‌اید، با کسب مشاوره از مدیران موفق می‌توانید مسیر روشنی را برای کسب و کار خود تجسم کنید. افزون بر آن شما می‌توانید با طراحان به روز مبلمان اداری و منزل نیز آشنا شوید.

گستردگی انتخاب بیشتری در دست دارید.

با حضور در نمایشگاه می‌توانید طیف‌های وسیعی از انواع مبلمان  را مشاهده کنید. این فرصت را در اختیار دارید تا مطابق با سلیقه خود به دنبال مرغوب‌ترین محصول باشید.

خریدی مقرون‌به‌صرفه را در نمایشگاه‌ هافکس تجربه می‌کنید.

معمولاً محصولات موجود در نمایشگاه‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند؛ زیرا عرضه کنندگان مبلمان اداری به خوبی می‌دانند مشتریان به دنبال خریدی مقرون به صرفه در نمایشگاه‌ها هستند.

اطلاعات نمایشگاه‌ هافکس 1401

  • تاریخ برگزاری: نمایشگاه بین المللی مبلمان از 23 تیر ماه 1401 به مدت 4 روز برپا می‌شود.
  • زمان: زمان بازدید از این نمایشگاه، ساعت 8 صبح تا 3 عصر است. (پنجشنبه تا یکشنبه)
  • مکان: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران (چمران)
  • کالاها: ابزارآلات و تجهیزات مربوط به مبلمان، سرویس خواب، کنسول، مبلمان مدرن،‌ مبلمان کلاسیک،‌ کمد، میزهای جلو مبلی و کنار مبلی
  • هدف: توسعه فرهنگ خرید و فروش، آشنایی مردم با تولیدات داخلی، رونق اقتصادی

نفشه نمایشگاه هافکس

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 103

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *