آشنایی با پارچه مبلی مسکو
دکوراسیون

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو

معایب پارچه مبلی مسکو چیست؟

معایب پارچه مبلی مسکو: مبلمان بخش مهمی از دکوراسیون های امروزی را تشکیل می دهد. بنابراین انتخاب مبلمان از لحاظ مدل، سبک، رنگ و حتی نوع پارچه رویه مبلی اهمیت می یابد. در این مطلب مجله آداک در مورد انتخاب و خرید پارچه مبلی صحبت خواهیم کرد. یکی از انواع پارچه های مورد استفاده برای رومبلی، پارچه مبلی مسکو است. این پارچه جز پرکاربرد ترین پارچه های مبلی میباشد و از ویژگی های بسیاری برخوردار است.

همانطور که میدانید هر پارچه رومبلی دارای مزایا و معایبی می باشد. فروش بالای این پارچه نشان از زیاد بودن مزایای آن نسبت به معایب آن است. ولی فروشگاه آداک پریمیوم به عنوان فروشگاه انواع پارچه های رومبلی این را وظیفه خود می داند که به معایب پارچه مبلی مسکو نیز اشاره کند. در صورتی که می خواهید برای رویه مبلمان راحتی خود از پارچه مسکو استفاده کنید، بهتر است در مورد معایب پارچه مبلی مسکو اطلاعاتی کسب کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:

پارچه مبلی سافت بهتره یا مسکو؟

پارچه مبلی مسکو وارداتی است

اولین و مهم ترین معایب پارچه مبلی مسکو، وارداتی بودن آن است. شاید برایتان سوال باشد که چرا وارداتی بودن جز معایب پارچه مبلی مسکو محسوب میشود؟ پاسخ این سوال زیاد پیچیده نیست. همه ما میدانیم که جنس های وارداتی با توجه به قیمت ارز و دلار قیمت گذاری میشوند. بنابراین قیمت پارچه مبلی مسکو رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد. علاوه بر گران بودن این پارچه در کشور ما، با توجه به نوسانات ارز قیمت این پارچه هیچ وقت ثابت باقی نخواهد ماند. شما نمی توانید پارچه مسکو را با قیمت ثابتی در ایران خریداری کنید. همین موضوع موجب سوء استفاده برخی از فروشندگان نیز می شود.

حتما این پارچه را از فروشگاه های معتبر و نامدار تهیه کنید. فروشگاه آداک پریمیوم تمام پارچه های رومبلی را در کیفت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار میدهد و میتوانید به ما اعتماد کنید، ما هیچ وقت شما را نا امید نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

رنگ پارچه مبلی؛ چگونه رنگ مبلمان را انتخاب کنیم؟

سودجویی از نام پارچه مسکو

همان طور که در بخش قبلی اشاره شد از معایب پارچه مبلی مسکو میتوان به سودجویی برخی از فروشندگان اشاره کرد. برخی از افراد با قیمت بالا این پارچه را در اختیار کاربر قرار می دهند و برخی دیگر از فروشندگان از نام این پارچه سودجویی می کنند. روند کار این فروشندگان اینگونه است که پارچه بی کیفیت را که شباهت زیادی به پارچه مبلی مسکو دارد را در اختیار مشتریان قرار می دهند. رنگ این پارچه ها پس از مدتی از بین رفته و خیلی زود پاره می شوند. بنابراین خرید پارچه رو مبلی اصل بسیار مشکل می باشد.

معایب پارچه مبلی مسکو- آداک

گرمای بالا در رویه مبلی مسکو

اخرین معایب پارچه مبلی مسکو، گرمای بالای این پارچه میباشد. جنس پارچه مبلی مسکو از الیاف طبیعی میباشد، همین موضوع موجب تولید گرمای بالا توسط این پارچه میشود. در واقع این پارچه برای فصول گرم سال به هیچ وجه مناسب نمی باشد زیرا با نشستن بر روی آن عرق خواهید کرد. از سوی دیگر این ویژگی را نمیتوان جز معایب این پارچه محسوب کرد، زیرا این پارچه برای فصول سرد سال مناسب است.

بیشتر بخوانید:

پارچه مبلی ایاز

معایب پارچه مبلی مسکو

معایب پارچه مبلی مسکو

خرید پارچه مبلی از آداک پریمیوم

اگر قصد خرید انواع پارچه مبلی با کیفیت به صورت مستقیم از تولید کننده را دارید، مجموعه آداک پریمیوم پیشنهادات ویژه ای را در این زمینه به شما ارائه می دهد. شما می توانید با خرید مستقیم و بی واسطه این محصولات در قیمت نهایی صرفه جویی نمایید. همچنین اگر میخواهید در رابطه با میزان پارچه مورد نیاز برای مبلمان خود، نحوه خرید پارچه مبلی و … مشاوره رایگان دریافت نمایید، تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان حرفه ای این مجموعه در ارتباط باشید.

جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف والا و متعالی مجموعه­ «آداک پریمیوم» و افزایش سطح کمّی و کیفی محصولات­مان، با کمال افتخار و امتنان و با آغوش باز، پذیرا و قدردانِ نظرات، پیشنهادات و انتقادات راه­گشای شما عزیزان هستیم. تجربیات و نظرات خود را برایمان در بخش کامنت بنویسید.

بیشتر بخوانید:

پارچه مبلی جدید 2023 -1402 + مدل ها و قیمت

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *