ست کردن کوسن با مبلمان
دکوراسیون

اصول ست کردن کوسن با مبلمان

روروش های مختلف ست کردن کوسن با مبلمان

انتخاب درست و ست کردن کوسن با مبلمان در زیبا به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی منزل تاثیر بسیاری دارد. با وجود رنگ های گسترده و طرح های گوناگون پارچه مبلی برای کوسن، ست کردن کوسن با مبل بنظر دشوار میرسد. به طور کلی انتخاب کوسن مناسب برای مبلمان بسته به سلیقه ی هر شخصی متفاوت میباشد. شما میتوانید با توجه به سلیقه خود و نحوه چیدمان دکوراسیون منزل خود اقدام به خرید کوسن مناسب برای مبلمان خود کنید. در آداک پریمیوم، ما بهترین راه های ست کردن کوسن را با مبلمان به شما عزیزان خواهیم گفت. با مطالعه این مطلب از مجله آداک میتوانید برای ست کردن کوسن و مبلمان راحتی ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید:

رنگ پارچه مبلی؛ چگونه رنگ مبلمان را انتخاب کنیم؟

ست کردن کوسن با مبلمان

ست کردن کوسن با مبل های رنگی

برای ست کردن کوسن با مبل هیچ قاعده خاصی وجود ندارد، ما فقط چند پیشنهاد برای شما داریم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ابتدا توجه کنید که چیدمان دکوراسیون منزل شما از چه سبکی پیروی میکند. کوسن های گلدوزی زری‌دوزی شده مناسب دکوراسیون های سنتی می باشد. در صورتی که دکوراسیون شما سبک مدرن میباشد، کوسن های فانتزی را در دکوراسیون خود بکار گیرید. برای دکوراسیون های لوکس، کوسن های طلایی و یا با پارچه از جنس الیاف طبیعی مناسب میباشد. انتخاب کوسن برای مبلمان رنگی می تواند به چند صورت انجام گیرد. شما میتوانید از رنگ های متضاد استفاده کنید. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

انتخاب کوسن های با رنگ متضاد با مبلمان

برای ست کردن کوسن با مبلمان همیشه نیاز نیست از رنگ های همخوان استفاده کنید. به هیچ وجه خودتان را در انتخاب رنگ ها برای دکوراسیون منزل محدود نکنید. شما میتوانید با هر هارمونی رنگی به دیزاین کوسن های مبلمان خود بپردازید. استفاده از رنگ های متضاد به زیبا تر شدن دکوراسیون شما کمک خواهد کرد. به طور مثال کوسن های آبی رنگ برای مبلمان قهوه ای رنگ بهترین انتخاب میباشند.

بیشتر بخوانید:

مکمل رنگ قرمز در طراحی داخلی و پارچه مبلی

انتخاب کوسن برای مبلمان با رنگ خنثی

ست کردن کوسن با مبلمانی که دارای رنگ خنثی میباشد، بسیار آسان است. شما میتوانید از رنگ های بسیار گسترده ای برای کوسن مبلمان رنگ خنثی استفاده کنید. هیچ محدودیت رنگی برای شما نیست. شما میتوانید برای مبلمان خاکستری رنگ، کوسن های زرد رنگ، طرح دار یا پشمی استفاده کنید.

روش ست کردن کوسن با مبلمان

انتخاب کوسن برای مبل‌های راه راه

برخی از افراد ست کردن کوسن با مبلمان که دارای رومبلی راه راه است را بسیار دشوار می دانند. در صورتی که شما نیز جز این افراد هستید و نیاز به راهنمایی دارید، ما بهترین توصیه را به شما عزیزان داریم. در صورتی که مبلمان شما دارای رنگ خنثی است، از کوسن های رنگی استفاده کنید. می توانید از پارچه رومبلی های طرح دار، راه راه و همرنگ با مبلمان خود، گلدار و ساده استفاده کنید. در صورتی که مبلمان شما دارای رنگ تیره است، سعی کنید کوسن ها رنگ روشن داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

پارچه مبلی مناسب دکوراسیون طوسی طلایی

انتخاب و ست کردن کوسن با مبلمان گل‌دار

در صورتی که پارچه رومبلی شما گلدار است ما دو پیشنهاد برای ست کردن کوسن و مبلمان برای شما داریم. می توانید از کوسن های گلدار و ساده که هارمونی رنگی مرتبط با مبلمان دارند، استفاده کنید. پیشنهاد دیگر ما  استفاده از کوسن های ساده و تک رنگ است.

خرید پارچه مبلی و پارچه کوسن از آداک پریمیوم

اگر قصد خرید انواع پارچه مبلی با کیفیت برای مبلمان یا کوسن به صورت مستقیم از تولید کننده را دارید، مجموعه آداک پریمیوم پیشنهادات ویژه ای را در این زمینه به شما ارائه می دهد. شما می توانید با خرید مستقیم و بی واسطه این محصولات در قیمت نهایی صرفه جویی نمایید. همچنین اگر میخواهید در رابطه با میزان پارچه مورد نیاز برای مبلمان خود، نحوه خرید پارچه مبلی، خرید پارچه کوسن و … مشاوره رایگان دریافت نمایید، تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان حرفه ای این مجموعه در ارتباط باشید.

جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف والا و متعالی مجموعه­ «آداک پریمیوم» و افزایش سطح کمّی و کیفی محصولات­مان، با کمال افتخار و امتنان و با آغوش باز، پذیرا و قدردانِ نظرات، پیشنهادات و انتقادات راه­گشای شما عزیزان هستیم. تجربیات و نظرات خود را برایمان در بخش کامنت بنویسید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *