آشنایی با پارچه مبلی مازراتی
دکوراسیون

آشنایی با پارچه مبلی مازراتی

خرید پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی جزو آن دسته از پارچه های محبوب و پرکاربرد در صنعت مبلمان است. از پارچه مبلی مازراتی به عنوان روکش استفاده میشود. کاربرد بیشتر این نوع پارچه در کاناپه ها و مبل های راحتی است. در این مطلب از مجله آداک شما را با این مدل پارچه مبلی پر طرفدار و انواع ایرانی و ترک آن آشنا میکنیم تا اطلاعات کافی را به هنگام انتخاب و خرید پارچه مبلی در اختیار داشته باشید.

 ویژگی ظاهری

اگر به حس آرامش، راحتی و نرمی نیاز دارید می توانید این ویژگی ها را در تار و پود پارچه مبلی مازراتی پیدا کنید. بطوری که با کشیدن دستانتان بر روی پارچه خطوط مواج، ریز و در هم تنیده را حس خواهید کرد.  همه این خصوصیات، دلربایی محض و زیبایی خاصی به این پارچه می دهد حال این ترکیب را با طیف های رنگی مختلف و متنوع  تصور کنید زیبایی این پارچه مضاعف خواهد شد.

پارچه مبلی مازراتی

استحکام و پایداری پارچه مبلی مازراتی

از ویژگی بارز پارچه مازراتی ایرانی می شود به استحکام، دوام و پایداری آن اشاره کرد که از لحاظ خرید نیز به صرفه و قیمت مناسبی دارد و از طرفی به خاطر دوام پارچه مازراتی ایرانی شما میتوانید با خرید این پارچه مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. اگر به درستی نگهداری شود. دوام چندین ساله خواهد داشت و به این زودی ها بفکر تعویض آن نخواهید بود.

در کنار خصوصیات ادراکی که در بالا به آنها اشاره کردیم برای انتخاب و خرید پارچه مناسب نکاتی حائز اهمیت است.

نکات مهم خرید و انتخاب پارچه مبلی مناسب:

تنوع طرح پارچه و طیف رنگی در انتخاب شما برای تناسب تم منزل خود بسیار حائز اهمیت است. بطوری که با انتخاب پارچه مبلی مازراتی در مقابل شما طرح ها و طیف رنگی بسیار متنوعی قرار گرفته است. که به شما در انتخاب و هماهنگ  کردن رنگ مبلمانتان  با تم منزل یا محل کار خود گزینه های بیشتر و بهتری را ارائه میدهد. شما با کمی خلاقیت میتوانید دکوراسیون داخلی مورد نظر خودتان را خلق کنید و محیطی رویایی ،دلربا، آرامش بخش و زیبا که  باب میل خودتان است. در منزل یا محل کسب وکار خود بوجود آورید.

پارچه مازراتی

برای خرید پارچه مبلی مازراتی ایرانی یا پارچه مبلی ترک با اعتنا به دوام و استحکام قابل توجهی که در این نوع پارچهوجود دارد. این نوع پارچه  برای خانواده های پرجمعیت که بچه خردسال بازیگوش دارند و یا خانواده هایی که سرپرستی حیوانات خانگی را برعهده دارند، بهترین گزینه است. به طوری که این مدل پارچه  در برابر اشیا نوک تیز و همچنین پنجه های تیز حیوانات، در برابر سوختگی با سیگار بسیار مقاوم و مهم تر از همه قابلیت شستشو نیز دارد. اما این پارچه در مقابل نور مستقیم خورشید آسیب پذیر هستند و توصیه میشود که از کاور مبل برای مبل راحتی خود استفاده کنید.

پارچه مبلی مازراتی ترک

بافت و طرح پارچه مبلی مازراتی ترک ریز و برجسته با تنوع طرح بسیار بالا که در انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی تولید و کاربرد دارد . این پارچه با توجه به خاصیت گرم بودن برای مناطق سردسیر و کوهستانی بسیار پرطرفدار است.

 مشخصات ظاهری پارچه مبلی مازراتی ترک به شرح ذیل است:

  •     دارای خط های مواج و در هم تنیده
  •     خط های نقطه ای منظم
  •     دارای براقیت مناسب
  •     نسبتا وزن سبکی دارند
  •     قابلیت دوخت آسان

پارچه مبلی مازراتی ایرانی

این مدل پارچه با توجه به طرح برجسته روی پارچه باعث استقبال همگان شده است و به دلیل اینکه در داخل تولید و بفروش میرسد، طرفداران بسیاری دارد. این پارچه در کارخانه های ایرانی به دو نوع تولید میشود:

  •     پارچه های ساده (بدون طرح)
  •     پارچه های طرح برجسته

قیمت پارچه مبلی مازراتی ایرانی بستگی به انتخاب شما خواهد داشت که برای زیبای و شکیل بودن مبل هایتان چه رنگ و طرحی از چه نوعی از این پارچه را انتخاب خواهید کرد.

انواع پارچه مبلی مازراتی ایرانی:

پارچه مازراتی در دسته پارچه های مخمل قرار میگیرد به دلیل وجود خطوط مواج و برجسته، ریز، لطیف و با ظرافت و در عین حال مقاوم، با دوام و ضخامت بالا و دارای خواب کمی است. برخلاف پارچه پورشه که صاف و با طرحی ساده ارائه می شوند.

از لحاظ تنوع طرح نیز پارچه مازراتی ایرانی در تنوع بالایی تولید می شود که نمونه هایی مثل پارچه مازراتی طرح دار، پارچه مبلی مازراتی گلدار است که محبوب ترین و کاربردی ترین های این نوع پارچه هستند.

خرید پارچه مبلی

طیف رنگی:

طیف رنگی پارچه مبلی مازراتی دارای 32 رنگ است که در بین این رنگهای، نسکافه ای، کرم و طوسی از محبوبیت بیشتری برخوردار است .

مزایا پارچه مبلی مازراتی

  •     تنوع طرح و رنگ بالایی دارد.
  •     لطیف و با ظرافت است.
  •     قابلیت شستشو دارد.
  •     به راحتی چروک نمی شود.
  •     پارچه مبلی مازراتی مقاوم و با دوام است و بافتی محکم دارد.
  •     ظاهری زیبا با طرح های سنتی و مدرن دارد.
  •     از لحاظ قیمت با پارچه مبلی پورشه در یک سطح قرار دارند ولی تنوع رنگ و طرح بیشتر و مقرون بصرفه تر است.

معایب

  •     قابلیت جذب مایعات در این پارچه زیاد است، در نتیجه مایعات به راحتی در آن نفوذ میکنند و به بافت آن صدمه می رساند.
  •     استفاده از این پارچه در بلند مدت باعث ساییدگی طرح برجسته آن می شود.
  •     بعلت طبیعت گرم این نوع پارچه نشستن طولانی مدت روی آن در تابستان گرمای زیادی تولید کرده و می تواند آزاردهنده باشد . استفاده از این پارچه برای مناطق گرمسیری توصیه نمی شود.

خرید اینترنتی پارچه مبلی از آداک پریمیوم

خرید پارچه برای روکش مبل بسیار حساس و سخت می باشد. ولی با فروشگاه آداک پریمیوم میتوانید با کیفیت ترین پارچه ها را از راه دور خریداری کنید و کیفیت آنها مطمئن باشید. فروشگاه اینترنتی آداک پریمیوم یکی از عرضه کنندگان انواع پارچه مبلی در ایران است. شما میتوانید به خرید پارچه مبلی مازراتی با کیفیت بالا و قیمت به صرفه از این فروشگاه بپردازید. این فروشگاه پارچه رومبلی را در انواع مدل ها و تنوع رنگ بسیار متنوع عرضه می کند. در صورتی که خواهان خرید و اطلاع از قیمت پارچه مبلی با کیفیت، بادوام و زیبا برای مبل خود هستند، سری به محصولات ما در  فروشگاه آنلاین آداک بزنید.

کارشناسان فروش در آداک پریمیوم به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. پس از انتخاب پارچه و کالیته آن و ثبت سفارش، محصول خریداری شده را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *