انواع پارچه مبل استیل
دکوراسیون

انواع پارچه مبل استیل

انواع گوناگون پارچه مبل استیل

به نظر شما برای انتخاب بهترین پارچه مبل استیل بهتر است تنها مطابق سلیقه شخصی خود عمل کنید یا موارد دیگری را هم باید مد نظر داشته باشید؟ مبل های استیل که با نام مبل سلطنتی نیز شناخته می شوند، یکی از انواع مبلمان هستند که ظاهری لوکس و تشریفاتی به دکوراسیون داخلی می بخشند. به همین دلیل برای ساخت این محصولات، از انواع پارچه های لوکس با طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و گوناگون استفاده می شود. اگر نیازمند دریافت راهنمایی برای انتخاب و خرید بهترین پارچه مبل استیل ترک هستید، ادامه این مطلب از مجله آداک می تواند برایتان مفید باشد.

اگر به دنبال پارچه های نانو و ضد آب هستید، این مطلب را هم مطالعه کنید:
پارچه مبلی ضد آب چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه مبل استیل
مدل های مختلف پارچه مبل استیل

از آنجا که درصد بالایی از زیبایی مبلمان به پارچه آن ها وابسته است، باید نهایت وسواس را در انتخاب آن ها به خرج دهید. از طرفی این پارچه ها باعث دوام مبلمان نیز می شوند. در این بخش به طور مختصر به 3 نوع از پرطرفدارترین انواع پارچه مبل استیل اشاره می کنیم. به جز این سه نوع، می توان به پارچه هایی همچون سات، پلی استر، کتان، نایلونی، ویسکوز و … نیز اشاره کرد که در ساخت مبلمان استیل مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید پارچه مبل استیل

مطلب پیشنهادی:
ویژگی های یک پارچه مبلی خوب چیست؟

1- پارچه شانل

شانل یکی از پارچه های بسیار پر کاربرد در تهیه مبل های سلطنتی است. این محصول از مواد اولیه گوناگونی تهیه می شود اما عمده ترین ماده اولیه آن پنبه است و به همین دلیل از نرمی و لطافت زیادی برخوردار می باشد. از جمله دیگر مواد اولیه آن می توان به آکریلیک و رازیون اشاره کرد. این پارچه در طرح های بسیار گوناگونی تولید می شود. از طرفی شستشوی آن به آسانی انجام می شود و به دلیل مقاومت بالایی که دارد، یک گزینه مناسب برای استفاده در مبلمان است. این محصول در انواع ساده، طرحدار و ترک به مشتریان عرضه می شود.

2- پارچه مبل استیل مخمل

پارچه مخمل به دلیل بافت زیبا و خاص خود، در صنایع مختلفی به کار برده می شود. از جمله این صنایع می توان به مبل سازی، پوشاک و لباس، تولید پرده و … اشاره کرد. ماهیت این پارچه به گونه ای است که سایه روشن های زیبایی را ایجاد می کند و از این رو جذابیت بسیار زیادی به مبلمان می بخشد. یکی از تفاوت های پارچه شانل و مخمل مربوط به پرزها و ضخامت آن ها است. به طوری که مخمل برخلاف شانل تنها در یک طرف خود پرز دارد و ضخامت آن نسبت به شانل کمتر است.

پارچه مبل استیل مخمل

3- پارچه مبل سلطنتی

این طرح پارچه مبل استیل به عنوان یکی از شلوغ ترین و پر طرح و نقش ترین انواع پارچه های مبلمان شناخته می شود. جنس این محصولات از پلاستیک و الیاف مصنوعی ابریشم است. اگر به دنبال یک پارچه شیک و تشریفاتی هستید، این محصول می تواند انتخاب مناسبی باشد.

نکات مهم در انتخاب پارچه مبل

در انتخاب پارچه مبل استیل حتما به نوع فریم مبلمان خود و رنگ آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر میخواهید فریم و اسکلت مبلمان سلطنتی شما به رنگ سفید باشد، باید پارچه ای مناسب با این رنگ را انتخاب نمایید. همچنین توجه کنید که برای تهیه پارچه مبل سلطنتی نباید تنها به ظاهر محصول توجه کنید. بلکه موارد دیگری همچون دوام و قابلیت شستشو نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

خرید پارچه مبل استیل با قیمت مناسب

همان طور که گفته شد خرید پارچه برای روکش مبل بسیار حساس و سخت می باشد. ولی با فروشگاه آداک پریمیوم خواهید توانست با کیفیت ترین پارچه ها را از راه دور خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی آداک پریمیوم یکی از عرضه کنندگان انواع پارچه رومبلی در ایران است. شما میتوانید به خرید پارچه مبلی  با کیفیت بالا و قیمت به صرفه از این فروشگاه بپردازید. این فروشگاه پارچه رومبلی را در انواع مدل ها و تنوع رنگ بسیار متنوع عرضه می کند. در صورتی که خواهان خرید و اطلاع از قیمت پارچه مبل استیل  با کیفیت، بادوام و زیبا برای مبل خود هستند، سری به محصولات ما در  فروشگاه آنلاین آداک بزنید.

کارشناسان فروش در آداک پریمیوم به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. پس از انتخاب پارچه و کالیته آن و ثبت سفارش، محصول خریداری شده را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *