نقش پارچه مبلی مدرن در دکوراسیون پذیرایی
دکوراسیون

نقش پارچه مبلی مدرن در دکوراسیون پذیرایی

پارچه مبلی مدرن و دکوراسیون پذیرایی

دنیای پارچه‌ها وسیع است. این پارچه‌ها هستند که به اسکلت و چارچوب هر چیزی، جان می‌بخشند. مبلمان نیز با وجود پارچه‌ها، زیبایی و کارایی خاص خود را پیدا می‌کنند. پارچه مبلی مدرن در دکوراسیون پذیرایی نقش پر رنگی دارد. هر کدام از آن‌ها دارای رنگ و جنس منحصر به فردی هستند. این رنگ‌ها اگر به صورت اصولی انتخاب شوند، می‌توانند حس و حالی لذت‌بخش به فضای داخلی خانه به خصوص پذیرایی ببخشند. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید تا انتهای این نوشتار همراه ما در مجله آداک باشید.

نقش پارچه مبلی در دکوراسیون پذیرایی

هر پارچه مبلی مدرن با توجه به جنس و طرحی که دارد نقش به سزایی را دکوراسیون پذیرایی می‌گذارد. در این بخش می‌خواهیم به صورت مجزا درباره هر کدام از نقش پارچه‌ها صحبت کنیم.

پارچه مبلی مدرن

پارچه مبلی مدرن چرم (مسکو)

پارچه‌های مبلی چرمی یکی از پارچه‌های خاص هستند که هیچ گاه از مد نمی افتند. تمیز کردن آن آسان است، در طول زمان به خوبی حفظ می‌شود و در رنگ‌ها، پوشش‌ها و بافت‌های متنوعی ارائه می‌شود که جذابیت بصری لوکسی را به دکوراسیون پذیرایی ارائه می‌دهد.

کتانی (سانتوک)

کتانی یکی از منسوجات سخت است و حس لوکسی را به فضا تزریق می کند و به عنوان یک پارچه مبلی مدرن شناخته میشود. این پارچه برای خانه‌هایی که ساکنان آن افراد بزرگسال هستند، به جای خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک یا حیوانات خانگی دارند، ایده‌آل است؛ زیرا پارچه‌های کتان مقاومت خوبی در برابر فشار زیاد ندارند.

پنبه

پنبه یک پارچه مبلی مدرن و بادوام است. این پارچه مبلی مدرن به علت برخورداری از ظاهر خوشایند برای استفاده در مبلمان های مدرن کارایی بالایی دارد. با این حال در صورتی که تجمع افراد در واحدهایی مانند پذیرایی زیاد باشد، پارچه پنبه ای مقاومت بالای خود را در برابر تراکم جمعیت از دست خواهد داد.

پشم

یکی دیگر از پارچه‌های مبلی مدرن، پشم می باشد. این نوع پارچه برای خانه هایی که صاحب فرزندان کوچک هستند، مناسب است. تمیز کردن پشم در صورت لکه گیری نیز آسان تر پاک می شود. استفاده از جاروبرقی روی آن گرد و غبار را از بین می برد. با استفاده از این محصول به آسانی میتوانید تمیزی را به فضای دکوراسیون پذیرایی ببخشید.

پارچه مبلی مدرن مخملی

این پارچه مبلی مدرنی است که از الیاف طبیعی ساخته شده است. میزان تنوع رنگ و مدل در این پارچه‌ها بسیار است. استفاده از این نوع محصولات برای لوکس تر دیده شدن فضای داخلی اهمیت زیادی دارد.

خرید پارچه مبلی مدرن

راهنمای خرید پارچه مبلی

در خرید پارچه مبلی بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در زمان خرید پارچه مبلی مدرن مهم است که پارچه ای را انتخاب کنید که در برابر استفاده زیاد مقاومت کند. انتخاب یک پارچه بادوام برای افزایش طول ماندگاری مبلمان راحتی منطقی است.
  • اگر مبل شما در یک اتاق بسیار آفتابی قرار دارد، به دنبال پارچه ای باشید که در برابر محو شدن مقاوم باشد. بهتر است رنگ های روشن تر را برای این مکان ها انتخاب کنید.
  • درباره مزایای پارچه مبلی طبیعی و مصنوعی تحقیق کنید. اگر ترجیح می دهید از پارچه‌های طبیعی در خانه خود به جای پارچه‌های ساخته شده با الیاف مصنوعی استفاده کنید، پارچه‌های نخی یا کتان بهترین انتخاب شما خواهند بود.
  • مواد مصنوعی مانند پارچه پلی استر بسته به کیفیت پارچه، ماندگاری طولانی تری دارند. آنها اغلب ارزان تر هستند، بنابراین اگر بودجه کمی دارید ممکن است خرید آنها گزینه خوبی باشد.

قیمت و خرید پارچه مبلی مدرن

برای اینکه بتوانید محصولی مرغوب را تهیه کنید می‌بایست به فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی آداک پریمیوم با برخورداری از آخرین استانداردهای روز دنیا درصدد جلب رضایت کاربران است. این مجموعه تولیدکننده باکیفیت‌ترین پارچه مبلی با قیمت مناسب است. جهت مشاهده قیمت پارچه مبلی و خرید آن به مشخصات گنجانده شده در کنار هر محصول مراجعه کنید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *