مکمل رنگ آبی سفید
دکوراسیون

مکمل رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

رنگ آبی و ترکیب آن با سایر رنگ ها در طراجی داخلی

رنگ آبی را میتوان با واژه هایی مانند آرامش، صداقت و بی آلایشی تفسیر کرد. حال زمانی که این رنگ به شکل ماهرانه در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود، چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ این سوال ساده است. میزان آرامش اعضای خانواده به شکل عجیبی افزایش می یابد. البته این موضوع زمانی اتفاق می افتد که مکمل رنگ آبی را در دکوراسیون داخلی خانه به خوبی بشناسید. در همین راستا امروز در مجله آداک قصد داریم تا به مکمل رنگ آبی برای پارچه مبلی، دیوار، پرده ها و سایر لوازم دکوراسیون منزل بپردازیم. آشنایی با مکمل های این رنگ شما را به هنگام خرید پارچه مبلی یا خرید مبل راحتی و انتخاب آنها یاری خواهد کرد. برای تجربه لذت بخش زندگی تا انتها همراه ما باشید.

مکمل رنگ آبی در پارچه مبلی

زمانی که پارچه مبلی شما به رنگ آبی در غلظت های متفاوتی است برای اینکه با سایر لوازم منزل به شکل کاملا حرفه ای هماهنگ گردد، میتوانید از رنگ های زیر به عنوان مکمل استفاده کنید:

آبی و سفید

اگر پارچه مبلی شما به رنگ آبی است میتوانید با قرار دادن کوسن هایی به رنگ سفید فضایی لذت بخش به محیط داخلی منزل ببخشید. همچنین زمانی که دیوارها و پرده ها نیز به رنگ سفید هستند میتوانید حسی خاص را به فضای خانه تزریق کنید.

رنگ آبی و رنگ های ترکیبی

رنگ آبی و رنگهای ترکیبی

اگر پارچه مبلی شما به رنگ آبی است میتوانید با قرار دادن کوسن هایی با رنگ های ترکیبی و خاص به مدرنیته گشتن دکوراسیون داخلی کمک بزرگی کنید. حتی میتوانید از فرش هایی که دارای رنگ های ترکیبی هستند نیز استفاده کنید. از ریسک کردن نترسید!

سبز مکمل رنگ آبی

سبز مکمل رنگ آبی

زمانی که پارچه مبلی به رنگی آبی است میتوانید برای جذاب کردن دکوراسیون داخلی به استفاده از کوسن هایی با پارچه هایی به رنگ سبز بیندیشید. همچنین دیوار سبز با مبلمان آبی رنگ دکوری تماشایی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

رنگ آبی و نارنجی

رنگ آبی و نارنجی

اگر پارچه های مبلی شما به رنگ آبی است، میتوانید با قرار دادن کوسن هایی به رنگ نارنجی یا تلفیقی از رنگ نارنجی حال و هوایی دوست داشتنی به دکور داخلی منزل بدهید. همچنین استفاده از لوستر نارنجی، پرده نارنجی و قفسه هایی به رنگ نارنجی برا تکمیل ساختن دکور از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

قهوا های مکمل رنگ آبی

قهوه ای جز رنگ هایی است که تقریبا تمام رنگ ها قابلیت هماهنگی دارد. با این وجود میتوان قهوه ای را مکمل رنگ آبی دانست. موکت ها و سرویس ها چوبی را میتوانید به رنگ قهوه ای انتخاب کنید. قرار دادن این دو رنگ در کنار یکدیگر برای بالا رفتن انرژی بدن کارساز است.

رنگ آبی و قرمز

قرمز مکمل رنگ آبی

رنگ قرمز را میتوان رنگ عشق و تجلی تلقی کرد زمانی که با آبی ترکیب می شود شاهکار بزرگی خلق می شود. شما میتوانید با قرار دادن کوسن هایی با رنگ قرمز روی پارچه مبلی آبی شاهد جلوه ای دوست داشتنی در داخل خانه باشید. این دو رنگ در کنار یکدیگر یادآور حس شیرین برای افراد خانواده است.

و در آخر

رنگ آبی را میتوان با انواع رنگ ها مانند سفید، سبز، قهوه ای، نارنجی و… تلفیق کرد. برای انتخاب رنگ مکمل آبی می بایست به درون خود رجوع کنید و بدون ترس رنگ مورد نظر خودتان را برای آراستن دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. برای خرید پارچه مبلی به رنگ آبی به محصولات موجود در فروشگاه معتبر آداک مراجعه کنید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *