راهنمای انتخاب بهترین چیدمان مبل چرم قهوه ای
دکوراسیون

بهترین چیدمان مبل قهوه ای

وقتی نوبت به طراحی اتاق نشیمن شما می رسد، ست مبلمان چرم قهوه ای می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. رنگ قهوه ای به عنوان یک رنگ طبیعی، حس گرما و راحتی را القا می کند و به عنوان پایه ای برای رنگ های دیگر عمل می کند. اگر می‌خواهید بهترین چیدمان مبل چرم قهوه ای را اجرا کنید، ابتدا به این فکر کنید که چه رنگ‌هایی با مبل چرمی قهوه‌ای ست می‌شوند. مبل قهوه ای یک انتخاب کاربردی برای خانواده هایی است که حیوانات خانگی یا بچه های کوچک دارند. هنگام خرید مبل چرمی قهوه ای، یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید اندازه اتاق نشیمن شما است. اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید، یک مبل دنج 2 نفره یا L شکل انتخاب کنید که به فضای شما کمک می کند. اگر خانه بزرگتری دارید، یک مبل ال یا یک مبل 3+2 نفره را برای اتاق شما مناسب است.

یک مبل چرمی قهوه ای را با رنگ های خنثی روشن کنید

بژ، کرم و سفید مناسب ترین رنگ های ممکن برای ترکیب شدن با مبل‌ چرمی قهوه‌ای هستند. می توانید یک اتاق نشیمن شیک و مینیمالیستی با مبل چرمی قهوه ای تیره و دیوارهای سفید تازه طراحی کنید. سپس با کوسن های طرح دار و یک فرش مدرن در رنگ های خنثی نرمی و تضاد را اضافه کنید.

برای داشتن حسی عالی، اتاق نشیمن خود را با یک مبل چرمی قهوه‌ای تیره در طرح کلاسیک چستر فیلد دیزاین کنید. در این صورت رنگ دیوارها و پرده‌ بژ باشد بهتر است، سپس برای تکمیل ظاهر، تزیینات طلایی را به لوازم جانبی خود اضافه کنید.

یک مبل چرمی قهوه ای را با اکسسوری های مشکی براق ست کنید

یکی دیگر از ایده های اتاق نشیمن با وجود مبل چرمی قهوه ای این است که آن را با اکسسوری های مشکی براق برای یک ظاهر صنعتی مدرن ترکیب کنید. این کار فضای شما را کمی جلوه می‌دهند. برای مبل چرمی قهوه‌ای لوازم جانبی مشکی و یک میز قهوه مشکی مناسب ترین گزینه هستند. کوسن ها، خز مصنوعی و یک فرش نرم را برای آرامش این سبک اضافه کنید.

ترکیب مبل چرم قهوه ای با رنگ سبز
ترکیب مبل چرم قهوه ای با رنگ سبز

بیشتر بخوانید: کوسن مناسب انواع مبل

با لوازم جانبی زرد به مبل قهوه ای انرژی بدهید

زرد یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با مبل‌های چرمی قهوه‌ای برای ایجاد ظاهری شیک و امروزی است. رنگ زرد خردلی را برای جلوه ای گرم و دلپذیر انتخاب کنید. سبک های تمیز و مدرن را انتخاب کنید تا ظاهری شاداب و جدید داشته باشید. همچنین می‌توانید از رنگ زرد برای افزودن احساس آرامش به مبل چسترفیلد چرم قهوه ای استفاده کنید.

یک مبل چرمی قهوه ای را با رنگ های سبز ترکیب کنید

یک مبل چرمی قهوه ای تیره را با رنگ های سبز روشن تکمیل کنید. اگر نمی‌دانید چه رنگی را با قهوه‌ای شکلاتی ترکیب کنید، برای الهام گرفتن به طبیعت نگاه کنید. قهوه‌ای و سبز هر دو رنگ‌های طبیعی محسوب می شوند و کاملا به خوبی با هم همخوانی دارند. برای ترکیب مبلمان قهوه ای تیره با رنگ سبز، کوسن هایی به رنگ بژ روشن و قهوه ای تیره اضافه کنید تا طرح کلی منسجم و تمیز بماند. به رنگ های کرم و خاکستری روشن فکر کنید تا محیطی آرامش‌بخش را ایجاد کنید. به دنبال وسایلی با طرح های مدرن باشید تا مبل شما جلوه بیشتری داشته باشد. دیوارهای خود را سفید نگه دارید تا ظاهری تازه و امروزی داشته باشید.

یک مبل چرمی قهوه ای را با صورتی ترکیب کنید

رنگ صورتی حس سرزندگی و نشاط را به شما القا می کند. دیوارهای صورتی ملایم انتخاب مناسبی برای دیزاین با مبل چرم قهوه ای است. در فضای نشیمن یک فرش با رنگ خنثی استفاده کنید. همچنین می توانید با دیوارهای رنگ آمیزی شده به رنگ ارغوانی، فضایی منحصر بفرد و در عین حال شیک را طراحی کنید. برای زیبایی بیشتر فضا، طرح‌های گل‌دار بزرگ را در فضای نشیمن اجرا کنید. یک مبل چرمی قهوه‌ای به فضا روح می‌دهد و در عین حال راحتی را به ارمغان می آورد این حال و هوای راحت را با کوسن های مخملی ایجاد کنید.

چیدمان مبل چرمL
چیدمان مبل چرمL

مبل قهوه ای با رنگ های آبی سرد ترکیب کنید

به عنوان رنگ مکمل قهوه ای، رنگ آبی می توانند اثر روشن کنندگی داشته باشند. آبی که یادآور آسمان و دریا است، احساس سبکی و آزادی به  اتاق نشیمن می‌دهد. بهترین ترکیب با مبل چرم قهوه ای، دیواری به رنگ آبی سرمه‌ای است، شما می توانید از لوازم جانبی آبی مانند آثار دکوری و کوسن‌ برای مبلمان چرم استفاده کنید. گیاهان گلدانی را در اطراف اتاق قرار دهید تا احساس تازگی داشته باشید و با دیوارهای سفید و کفپوش چوبی سبک، فضایی ساده و شیک ایجاد کنید.

با رنگ های چوبی و مبل قهوه ای جلوه گر طبیعت باشید

قهوه‌ای رنگی گرم است، بنابراین ترکیب آن با عناصر چوبی گرم، آرامش را دوچندان می‌کند. کفپوش چوبی و مبل چرمی قهوه‌ای ترکیباتی عالی را می سازند، زیرا هر دو حس طبیعی و راحتی به اتاق می‌دهند. برای فضای نشیمن از فرشی با رنگ خنثی استفاده کنید تا لطافت بیشتری به اتاق ببخشید و در عین حال مقداری از کفپوش را در معرض دید قرار دهید. به دنبال افزایش اکسسوری های چوبی مانند میز کنسول چوبی یا قاب عکس چوبی باشید. اکثر رنگ‌های چوبی روشن و تیره با چرم قهوه‌ای به خوبی هماهنگ می‌شوند. میزهای عسلی یا قفسه بندی را با رنگ چوبی تیره تر امتحان کنید و از وسایل جانبی مشکی برای ترکیب همه آن ها با هم استفاده کنید. رنگ های الهام گرفته از طبیعت مانند زرد و سبز را به چیدمان منزل خود اضافه کنید تا ظاهری جذاب ایجاد کنید.

در صورتی که به دنبال تهیه رومبلی از یک برند معتبر و با کیفیت هستید، بهترین پیشنهاد ما برای شما خرید از برند آداک پریمیوم است. با مراجعه به سایت آداک پریمیوم از انواع مدلهای باکیفیت پارچه مبلی دیدن کنید.

سوالات متداول

برای طراحی یک فضای نشیمن مجلل با مبل چرمی قهوه‌ای تیره چه باید کرد؟

اگر می‌خواهید فضایی مجلل با مبل چرمی قهوه ای تیره داشته باشید،باید پارچه‌های طرح‌دار زیادی را برای فرش و روبالشی‌ها ترکیب کنید. گوشه های اتاق را با گیاهان مختلف تزیین کنید، یک میز عسلی بزرگ نیز اضافه کنید.

برای از بین بردن رنگ تیره مبل چرمی قهوه ای تیره چه باید کرد؟

برای از بین بردن رنگ تیره مبل چرمی قهوه ای ، پارچه های نرم تر و رنگ های پویاتری به آن اضافه کنید. قرار دادن گیاهان داخلی بزرگ نیز کارآمد است.همچنین می‌توانید بالش‌های طرح‌دار را برای افزودن زوایای بیشتر به آن اضافه کنید. لازم به ذکر است که نباید دیوارها را خالی بگذارید. الگوهای انتزاعی و لامپ های دیواری را نصب کنید. این چیدمان را با گیاهان بزرگ داخل خانه بالا ببرید.

آیا مبل چرم قهوه ای برای استفاده در کتابخانه مناسب است؟

یک مبل چرمی قهوه ای تیره نیز برای اتاق های مطالعه و کتابخانه های خانه مناسب است. اگر می خواهید گوشه ای دنج برای تمرکز و مطالعه داشته باشید، مبل چرمی قهوه ای انتخاب مناسبی است.

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیاز 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *