چه رنگ مبلی هیچوقت قدیمی نمیشود
دکوراسیون

چه رنگ مبلی هیچ وقت قدیمی نمیشه؟

چه رنگ مبلی هیچ وقت قدیمی نمیشه؟ رنگ مبل تاثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی خانه شما و حس و حال آن دارد. با انتخاب رنگ مبل مناسب شما میتوانید حس و حال درست را به فضای داخلی تان بدهید و تناسب و زیبایی فضا را دو چندان کنید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با رنگ پارچه مبلی هایی که همیشه مد هستند، صحبت کنیم. 

نحوه انتخاب رنگ مبلمان متناسب با دکوراسیون منزل

یکی از مهمترین موضوعاتی که در انتخاب رنگ پارچه مبلی موثر است، همخوانی آن با سایر اجزای خانه و دکوراسیون منزل می باشد. شما باید در هنگام انتخاب رنگ و جنس مبلمان خود به این موضوع توجه داشته باشید که آیا این رنگ با لوازم خانه، رنگ پرده ها و دیوارها و سبک طراحی داخلی خانه همخوانی دارد؟ 

پس در انتخاب رنگ پارچه مبلی دکوراسیون کلی خانه را حتما در نظر داشته باشید، تا یک انتخاب درست بکنید. 

انتخاب رنگ سال برای رنگ مبلمان

یکی از مواردی که در انتخاب رنگ پارچه مبلی مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد، توجه به رنگ سال است. افراد زیادی در سراسر دنیا با توجه به انتخاب یک یا چند رنگ برای هر سال سعی می کنند تا جای ممکن از آن رنگ در لوازم خانه، دکوراسیون، پرده ها و… بهره ببرند.

البته باید به این موضوع توجه داشت که انتخاب رنگ سال دارای محدودیت های خاص خود است؛ برای مثال اول باید توجه کنیم که رنگ سال با سایر لوازم و دکوراسیون خانه ما هماهنگ است یا نه؟ همچنین حتما به این موضوع دقت کنید که گاهی استفاده بیش از حد از رنگ سال باعث می شود تا حس تکراری بودن را تداعی کنید. 

 

رنگ برای مبل

 

چه رنگ مبلی همیشه مده ؟

چه رنگی برای پارچه مبلی هیچ وقت قدیمی نمیشه؟ تعدادی از رنگ ها وجود دارند که همیشه روی بورس هستند و تکراری نمی شوند، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به تعویض پارچه مبلی خود ندارد؛ انتخاب اینگونه رنگ ها بهترین گزینه پیش روی شما است. 

برای انتخاب رنگ پارچه مبلی که هرگز از مد نمیفته شما می توانید از رنگ های خنثی و یا رنگ های طبیعت مثل سبز، آبی و… استفاده کنید. در ادامه به تمامی این رنگ ها خواهیم پرداخت. 

 

رنگ مبل همیشه مد

 

رنگ خنثی هایی که هرگز از مد نمی افتند

یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ مبلی که هیچ وقت از مد نمی افتد، رنگ های خنثی هستند؛ رنگ های خنثی با طیف گسترده ای از رنگ ها از سفید تا خاکستری، طوسی و رنگهای طیف های مختلف مثل رنگ هایی از طیف قرمز می توانند با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ شوند. 

با وجود یک مبلمان امروزی و شیک با رنگ های خنثی شما می توانید با استفاده از کوسن های مختلف و زیبا حس زیبایی به محیط تان ببخشید. مبل های خنثی به راحتی با کوسن هایی به رنگهای مختلف ست می شوند و شما می توانید همان حس و حالی را که می خواهید در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد کنید. 

با انتخاب رنگ های خنثی شما محدود به یک پالت رنگی نیستید و به راحتی می توانید از رنگ های دیگر استفاده کنید. 

رنگ های خنثی دارای تنوع زیادی هستند که از این بین برخی رنگ ها محبوبیت بیشتری به نسبت بقیه دارد، رنگ های خاکستری، کرم محبوب ترین رنگ های خنثی هستند که به راحتی با تناژهای رنگی مختلف سازگارند. 

از بین این دو رنگ نیز خاکستری دارای محبوبیت بیشتری است، چون به راحتی می توان آن را با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد و ترکیب زیبایی ایجاد نمود.

 

رنگ سفید برای مبلمان

یکی از رنگ های زیبا که هرگز از مد نمی افتند و همچنین برای ایجاد سبک های امروزی و مینیمال یک انتخاب ایده آل هستند؛ رنگ سفید است. شما می توانید با انتخاب رنگ پارچه مبلی سفید ست های زیبا و خلاقانه ای را ایجاد کنید که هرگز از مد نمی افتند. 

 

رنگ مبل خنثی

 

رنگ مشکی برای مبلمان

یکی از رنگ هایی که در دکوراسیون منزل و اداری مورد توجه بوده است، رنگ مشکی می باشد. این رنگ به ویژه در مبلمان اداری چرمی بسیار دیده می شود. 

شما می توانید رنگ مشکی را با رنگ های استخوانی، سفید و طلایی ترکیب کنید و یک ست شیک به وجود آورید. در ضمن پارچه مبلی مشکی همراه با فرش های روشن کرم رنگ بسیار زیبا دیده می شوند. 

البته توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مشکی مناسب فضاهای کوچک نیستند و بهتر است از این رنگ در دکوراسیون داخلی فضاهای متوسط و بزرگ استفاده شود، در صورتی که می خواهید بدانید چه رنگ مبلی مناسب خانه های کوچک است، می توانید به مقاله آن مراجعه کنید. 

 

رنگ مشکلی برای مبلمان

 

رنگ کرمی در دکوراسیون منزل

از پرطرفدارترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی که مورد توجه انواع سلیقه ها است، رنگ کرمی می باشد. این رنگ باعث ایجاد یک دکوراسیون ساده و شیک می شوند که به راحتی با سایر رنگ ها ست می شود. 

شما با استفاده درست از رنگ کرمی و ترکیب آن با سایر رنگ ها همچون رنگ هایی از پالت رنگ کرمی چون قهوه ای تیره و روشن، طیف های از رنگ قرمز، رنگ های طلایی و زرد، رنگ های خاکستری و… یک ست جذاب برای مبلمان خود ایجاد کنید. 

رنگ های کرمی به راحتی با هر رنگی ترکیب می شوند و براساس رنگ ترکیبی آن حس و حال و هوای خاص خود را دارند، بنابراین شما می توانید از رنگ های مختلف در کوسن پارچه مبلی کرمی استفاده کنید. 

 

رنگ کرمی در مبلمان

 

رنگ طوسی در دکوراسیون

باید در اینجا به یکی از رنگ هایی اشاره کنیم که جز رنگ های محبوب و پرطرفدار بین کسانی است که به دنبال رنگ پارچه مبلی می گردند که هرگز از مد نمی افتد. پارچه مبلی طوسی یک رنگ شیک و زیبا است که از قدیم الایام تا کنون یک انتخاب شیک برای پارچه مبلی بوده است. این رنگ به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و زیبایی و جلوه ای بی نظیر به خانه شما می بخشد. 

 

رنگ مبل سفید

 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

از رنگ های محبوب و مدرن در پارچه مبلی می توان به رنگ خاکستری اشاره کرد که نه تنها هرگز از مد نمی افتد، همچنین یک رنگ شیک و مدرن است که می توان با آن ست های رویایی و زیبا ایجاد کرد. این رنگ دارای طیف متنوعی است که استفاده از رنگ های تیره آن در منازل کوچک توصیه نمی شود، چون باعث می شود فضا کوچکتر دیده شود. 

در ترکیب رنگ خاکستری در کنار سایر رنگ ها از چه رنگ هایی می توان استفاده کرد؟ از بهترین رنگ ها برای ترکیب در کنار رنگ خاکستری می توان رنگ طلایی و آبی را نام برد که هر کدام به صورت وِیژه ای زیبا و خاص دیده می شوند. همچنین از رنگ خاکستری می توان در کنار رنگ صورتی کمرنگ نیز استفاده کرد که یک ترکیب شیک و جذاب را ایجاد می کند. 

توجه داشته باشید که هنگام انتخاب هر رنگ پارچه مبلی همچون خاکستری به سایر دکوراسیون داخلی خود توجه کنید تا هماهنگی بهتری با مبل های خاکستری داشته باشد. 

 

رنگ طوسی برای مبلمان

 

رنگ قهوه ای برای مبلمان

یکی از رنگ های پارچه مبلی که ما از وقتی کودک بودیم در پارچه های مبلی اطرافیان خود مشاهده کردیم، رنگ قهوه ای است که با طیف های متنوع از روشن تا تیره در انواع مبل های سلطنتی تا راحتی به کار می رود. 

رنگ قهوه ای یکی دیگر از رنگ هایی است که هرگز از مد نمی افتند، رنگ های قهوه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای پارچه های مبلی چرمی است. انتخاب رنگ قهوه ای برای خانه هایی که فرزند کوچک دارند و احتمال کثیف شدن خانه یشان بیشتر است، می تواند یک انتخاب خود باشد، فقط توجه داشته باشید که در ترکیب کردن رنگ قهوه ای با سایر دکوراسیون خانه از رنگ های مناسب و روشن استفاده شود تا فضای خانه حالت کسل کننده پیدا نکند. 

 

رنگ قهوه ای در مبلمان

 

رنگ سبز، رنگ برگرفته از طبیعت

یکی از رنگ هایی که می توان به راحتی در مبلمان راحتی از آن استفاده کرد و هیچ وقت از مد نمی افتد، طیف های مختلف پارچه مبلی سبز است که یک انتخاب شیک و آرامش بخش برای مبلمان نشمین است. با انتخاب رنگ سبز شما زیبایی و آرامش طبیعت را برای خانه خود برمی گزینید؛ با توجه به اینکه در سال های اخیر مردم هر چه بیشتر به انتخاب رنگ سبز برای مبلمان خود مایل شده اند، شما می توانید با انتخاب طیف های متفاوت این رنگ حس و حال متفاوتی را برای فضای خانه خود به ارمغان آورید. 

مبل هایی با رنگ سبز روشن با پارچه های ظریف حال و هوای یک خانه روستایی را منعکس می کند، در حالی که سبز زمردی یک فضای مدرن و مجلل را ایجاد می کند. بنابراین سبز می تواند با توجه به طیف رنگی آن برای هر نوع  دکوراسیونی به کار رود. 

 

رنگ مبلی سبز در مبلمان

 

رنگ آبی، رنگ دریاها

پس از نام بردن رنگ های متنوعی که هیچ وقت از مد نمی افتند، نوبت به رنگ آبی می رسد، آبی رنگ تداعی کننده آرامش و زیبایی آسمان ها و دریاها می باشد. شما در انتخاب رنگ آبی با طیف متنوعی از رنگها روبرو هستید که می توانید به راحتی از بین آنها با توجه به سبک و استایل مورد علاقه یتان انتخاب داشته باشید. 

شما می توانید با انتخاب رنگ های آبی تیره فضای خانه یتان را شیک و مجلل کنید. با انتخاب رنگ آبی نیلی حس آرامش را به خانه خود هدیه دهید و همچنین با انتخاب این رنگ در محیط خانه تمرکز تان افزایش یابد. 

 

رنگ آبی در مبلمان

 

صورتی رنگ خاص و دوست داشتنی

شاید آوردن این رنگ در نگاه اول در اینجا تعجب برانگیز باشد، اما رنگ صورتی نیز جز رنگ هایی است که هیچ وقت تکراری نمی شوند. انتخاب رنگ صورتی با توجه به طیف رنگی آن در عین حال می تواند یک انتخاب جسورانه و متمایز باشد.

رنگ صورتی را می توان به راحتی با رنگ خاکستری ترکیب کرد و فضای شیک و جذابی را برای خانه خود ایجاد کرد. 

 

رنگ صورتی در مبلمان

 

انتخاب رنگ برای مبل های سلطنتی 

در انتخاب رنگ پارچه مبلی برای مبلمان سلطنتی باید به این نکته توجه شود که این پارچه ها دارای جلوه و شکوه خاصی باشند تا حس مجلل بودن مبلمان سلطنتی را به خوبی نشان دهند. برای رنگ پارچه مبلی سلطنتی که هرگز از مد نمی افتند، می توان رنگ های سبز، طوسی، آبی درباری، رنگ مشکی، زرشکی و کرمی را انتخاب کرد. 

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد رنگ مبل هایی که هیچ وقت از مد نمیفته، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، برای انتخاب از بین این رنگ ها توجه به محیط و اندازه فضای خانه از اهمیت زیادی برخوردار است، بهتر است از رنگ های تیره در محیط های کوچک استفاده نکنید و رنگ های روشن را در رنگ پارچه مبلی به کار گیرید. 

در ضمن سایر دکوراسیون و رنگ آنها به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک زیادی می کند، برای مثال اگر سایر لوازم خانه شما دارای رنگ های خنثی هستند، شما می توانید با انتخاب رنگ های تیره تر و گرم تر فضای خانه را از حالت بی روحی درآورید. 

در نهایت همیشه در خرید پارچه مبلی به جنس و کیفیت پارچه مبلی نیز توجه داشته باشید، چون شما برای مدت زمان طولانی می خواهید از این پارچه مبلی استفاده کنید پس باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا رنگ و رو رفته و کهنه به نظر نیاید. 

 

رنگ زرد برای مبلمان

 

سوالات متداول

چه رنگی برای مبلمان استیل گزینه بهتری است؟

این موضوع بستگی به سلیقه و دکوراسیون منزل شما دارد، اما انتخاب رنگ های خنثی چون سفید، کرمی، طوسی، صدفی، زیتونی  و… همیشه انتخاب مناسبی برای مبلمان استیل است. 

 

پرطرفدارترین رنگ های پارچه مبلی برای پذیرایی چه رنگ هایی هستند؟

شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی خانه یتان و همچنین سلیقه یتان از رنگ های مختلف بهره ببرید که ما در اینجا چندین مورد از آنها را نام می بریم، رنگ های سفید، کرم، رنگ های سبز، آبی، طیف های مختلف قهوه ای و خاکستری پرطرفدارترین رنگ ها برای پارچه مبلی پذیرایی است. 

 

آیا علاوه بر رنگ مبل طرح های پارچه مبلی وجود دارد که هرگز از مد نمی افتند؟

اگر می خواهید طرحی برای پارچه مبلی خود انتخاب کنید که هرگز از مد نیفتد، بهتر از طرح های شلوغ و برجسته اجتناب کنید. این نوع طرح ها علاوه بر اینکه زود از مد می افتند، به مرور باعث دلزدگی شما نیز می شوند.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *